αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑλλαγή πλάνων για την Cosco: Καταθέτει νέο σχέδιο για τον Πειραιά

Αλλαγή πλάνων για την Cosco: Καταθέτει νέο σχέδιο για τον Πειραιά

Ένα ακόμα τρίμηνο – ρεκόρ κατέγραψε η δραστηριότητα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία για το φετινό πρώτο τρίμηνο, τα οποία δημοσιοποίησε χθες η Cosco Shipping Ports, μητρική της Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ), που διαχειρίζεται τους Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ.

Ειδικότερα, από το ελληνικό λιμάνι διακινήθηκαν 1,246 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, αριθμός που είναι υψηλότερος κατά 24,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Μάλιστα, αν προστεθεί και η δραστηριότητα στον Προβλήτα Ι, το σχετικό μέγεθος εκτιμάται ότι ξεπέρασε το 1,33 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.

Αντίστοιχα, τον Μάρτιο από τον Πειραιά «πέρασαν» 446,8 χιλιάδες κοντέινερ, 28,6% περισσότερα σε σχέση με τον Μάρτιο του 2018. Μάλιστα, η τάση είναι διαρκώς ανοδική, δεδομένου ότι τον Ιανουάριο, το αντίστοιχο μέγεθος ήταν 393,3 χιλάδες κοντέινερ και τον Φεβρουάριο, 405,9 χιλιάδες.

Εν τω μεταξύ, η διοίκηση του ΟΛΠ συνεχίζει να προσπαθεί την συνολική έγκριση του επιχειρησιακού σχεδίου που έχει επεξεργαστεί για την ανάπτυξη και των υπόλοιπων τμημάτων του λιμανιού, πέραν εκείνου της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.

Σύμφωνα με τις τελευταίες ενδείξεις, μετά την πρόσφατη απόφαση του ΚΑΣ και του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων, που ανακήρυξαν τον μισό Πειραιά σε ζώνη υψηλού αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, η διοίκηση «φορτσάρει» για την προετοιμασία και κατάθεση νέου αιτήματος στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων για την συνολική έγκριση του επενδυτικού της σχεδίου. Από αυτό, όπως όλα δείχνουν, θα απουσιάζει η δημιουργία εμπορικού κέντρου στον επιβατηγό σταθμό της κρουαζιέρας. Ίσως μάλιστα, να υπάρξουν εξελίξεις ακόμα κι εντός της τρέχουσας εβδομάδας.

Πηγή: Economistas.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − 13 =