αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑκόμα περιμένουν τις αποζημιώσεις… οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό εν μέσω χιονιά

Ακόμα περιμένουν τις αποζημιώσεις… οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό εν μέσω χιονιά

Ακόμη στην αναμονή είναι χιλιάδες πολίτες που εγκλωβίστηκαν την 24η Ιανουαρίου στην είσοδο και την έξοδο της Αττικής Οδού κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» μετά την αποτυχία της εταιρείας και της ελληνικής Αστυνομίας να συντονιστούν και να αποτρέψουν τον εγκλωβισμό οδηγών τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε άλλους οδικούς άξονες όπως η Μεσογείων, η Μαραθώνος και η Κηφισίας.

Από τις 12.000 αιτήσεις αποζημίωσης που κατατέθηκαν, περίπου 3.500-4.000 είναι εκείνοι που η εταιρεία και το υπουργείο Υποδομών έχουν κρίνει ότι θα λάβουν τελικά την αποζημίωση καθώς διαθέτουν τα απαραίτητα αποδεικτικά. Ωστόσο, ακόμη και από αυτούς, πολλοί είναι εκείνοι που δεν έχουν ακόμη καν ενημερωθεί για την πορεία της αίτησής τους, όπως σημειώνει σε ρεπορτάζ του το News247.gr.

Άνθρωποι που εγκλωβίστηκαν εκείνη την ημέρα και μίλησαν στο News 24/7, έχουν κληθεί να σπαταλήσουν ώρες και ψυχική ηρεμία προκειμένου να λάβουν την αποζημίωση των 2.000 ευρώ από την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές». Ορισμένοι αναγκάστηκαν να καταφύγουν σε εκφοβισμούς προκειμένου η εταιρεία να ανταποκριθεί στα email και τα τηλέφωνα, ενώ άλλοι είναι ακόμη στο σκοτάδι.

Στην πρώτη περίπτωση, οδηγός αυτοκινήτου που μπήκε στην Αττική Οδό από την Περιφερειακή Υμηττού το πρωί της 24ης Ιανουαρίου εξηγεί στο News 24/7: «Ρώτησα στα διόδια αν είναι όλα εντάξει με τον δρόμο. Μου είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η απόδειξη εισόδου μου γράφει 10:15. Τελικά απεγκλωβίστηκα μετά τις 2 τα ξημερώματα. Έστειλα όλα τα στοιχεία στην πλατφόρμα και δεν έλαβα απολύτως καμία απάντηση».

Ακολούθησαν 10 email με τα οποία ο οδηγός ζητούσε πληροφορίες για την πορεία της αίτησής του, τα οποία όμως έμειναν αναπάντητα. Το τελευταίο το έστειλε πριν από ένα μήνα και αναφέρει: «Καλησπέρα. Θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με το αίτημα που είχα κάνει για τον εγκλωβισμό στην κακοκαιρία του Γενάρη. Ο αριθμός αναφοράς είναι (…)».

Παράλληλα με τα email ο οδηγός έχει καλέσει και στα τηλέφωνα της εταιρείας. Όπως λέει, όσες φορές το σήκωσαν οι υπάλληλοι, το μόνο που μπορούσαν να του απαντήσουν ήταν πως τη διαδικασία έχει αναλάβει τρίτη εταιρεία (σ.σ. Ο έλεγχος των αιτήσεων έχει ανατεθεί στην Deloitte).

«Έχω διαβάσει σε διαδικτυακές ομάδες για ορισμένους που προσέφυγαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αυτό θα κάνω κι εγώ άμεσα» λέει στο News 24/7.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 14 =