αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Έχω στείλει 3 εκατ. emails. Εδώ είναι 4 μαθήματα που έμαθα»: Εξηγεί μία επιχειρηματίας

«Έχω στείλει 3 εκατ. emails. Εδώ είναι 4 μαθήματα που έμαθα»: Εξηγεί μία επιχειρηματίας

«Το 64% των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν email marketing για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους. Το τι κάνετε με αυτά τα email έχει σημασία. Έμαθα αυτά τα μαθήματα στέλνοντας τρία εκατομμύρια email», σημειώνει μεταξύ άλλων η επιχειρηματίας Elna Cain, σε άρθρο της στο addicted2success.com. Και παραθέτει τα 4 μαθήματα μάρκετινγκ που μπορούν να φανούν χρήσιμα σε όλους μας.

1# Δεν έχει σημασία πότε στέλνεις τα emails σου.

Το να στείλεις πάρα πολλά emails μπορεί να καταστρέψει το brand σου. Αν στείλεις πολύ λίγα, πιθανόν θα περάσεις απαρατήρητος. Αλλά η ώρα που θα στείλεις τα emails δεν έχει σημασία. «Αυτό που έμαθα στέλνοντας τα email μου κάθε εβδομάδα στις 11 π.μ. ή κάνοντας δοκιμές για το αν θα τα στείλω στις 10 ή στις 11 π.μ., είναι ότι δεν έχει σημασία πότε στέλνετε τα email σας», λέει η επιχειρηματίας. Τα κλικ που θα πάρεις είναι σχεδόν τα ίδια, ανεξάρτητα από το timing. Αυτό που έχει σημασία είναι να έχεις αφιερώσει χρόνο για να δημιουργήσεις emails που δίνουν αξία στους συνδρομητές σου.

2# Όχι υπερβολές

Μην πας σε άθλιες, χειραγωγικές, υπερβολικές τακτικές μάρκετινγκ. Τέτοιες μπορεί να είναι τα αναδυόμενα παράθυρα παντού στον ιστότοπό σας, τα email που στέλνετε κάθε ώρα και πολλά άλλα. Είναι καλύτερο να έχεις μία πιο ανθρώπινη προσέγγιση. Μη διστάσεις να μοιραστείς ακόμα και γεγονότα που συνέβησαν στη ζωή σου και σου έδωσαν χρήσιμα μαθήματα. Και να είσαι διακριτικός όταν πρόκειται να προωθήσεις τα προϊόντα σου.

3# Ένα Newsletter μπορεί να κάνει τη διαφορά

Όλα αυτά που συζητάμε, δείχνουν ότι ένα καλό Newsletter μπορεί να κάνει τη διαφορά. Όπως εξηγεί η Elna Cain, μέσα από αυτή την τακτική μάρκετινγκ κατάφερε να χτίσει μία επιχείρηση που της φέρνει πολλά έσοδα. Με τις σωστές κινήσεις. Την ανθρώπινη επαφή. Και τις προσφορές… με μέτρο.Έτσι θα χτίσεις μία βάση συνδρομητών που θα περιμένει το επόμενο email σου.

4# Οι πραγματικοί συνδρομητές σας θέλουν μόνο εσάς

«Νόμιζα ότι οι συνδρομητές μου ήθελαν μόνο τις πιο συμβουλές μου και πόρους για να τους βοηθήσουν να βρουν πελάτες για χρόνια. Σκέφτηκα επίσης ότι δεν νοιάζονταν για τα δίδυμα παιδιά μου ή για το τι κάνω στα παρασκήνια της επιχείρησής μου. Εκανα λάθος! Όταν άρχισα να μοιράζομαι στοιχεία για τη ζωή μου, οι συνδρομητές μου έγιναν ξαφνικά πραγματικοί άνθρωποι και όχι τυχαίοι άνθρωποι στη λίστα μου. Αυτό το ανθρώπινο στοιχείο λείπει σε πολλά επαγγελματικά email που λαμβάνω. Η αφήγηση ιστοριών είναι μια δεξιότητα συγγραφής κειμένων και αξιοποιώντας τα συναισθήματα των συνδρομητών σας, μπορείτε καλύτερα να παρέχετε αυτό που χρειάζονται περισσότερο. Μην κρύβεστε, απλώς μοιραστείτε τις εμπειρίες σας και παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις σας να ανεβαίνουν» λέει η επιχειρηματίας. Έτσι θα διαφοροποιηθείς και από τον ανταγωνισμό. Και οι συνδρομητές σου θα «συνδεθούν» μαζί σου με βαθύτερο τρόπο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × two =