αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈχεις μια κακή ημέρα; Εδώ είναι 6 κινήσεις για να γυρίσεις τον διακόπτη

Έχεις μια κακή ημέρα; Εδώ είναι 6 κινήσεις για να γυρίσεις τον διακόπτη

Όλοι έχουν κακές ημέρες. Ακόμα και οι πιο πετυχημένοι άνθρωποι στον κόσμο. Μπορεί τα προβλήματα σου να είναι σοβαρά: Να έχεις κάποια αρνητικά αποτελέσματα με το project που έχεις δημιουργήσει, να τσακώθηκες με το αφεντικό σου ή να ξεκίνησες μόλις μια δουλειά που διαπίστωσες ότι τελικά δεν σου ταιριάζει. ‘Η μπορεί τα προβλήματα να είναι λιγότερο σοβαρά: Να έσκασε το λάστιχο του αυτοκινήτου σου ή να σε έπιασε βροχή ενώ πήγαινες στο γραφείο.

Υπάρχουν πάντα πράγματα που προκύπτουν απρόσμενα, και μπορούν να χαλάσουν την ημέρα μας. Και τι μπορείς να κάνεις; Αυτό ακριβώς θα δούμε τώρα. Είναι 6 κινήσεις για να γυρίσεις… τον διακόπτη. Και να μετατρέψεις μια ήττα σε νίκη. Μπορείς πάντα να περάσεις αλώβητος μέσα από μια κακή ημέρα.

1# Εκτίμησε τα μικρά πράγματα. Ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στην προσωπική ή την επαγγελματική σας ζωή, αν κοιτάξετε γύρω σας, πάρετε μερικές βαθιές ανάσες και παρατηρήσετε τα μικρά πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες. Είναι βέβαιο ότι θα χαρίσετε ένα χαμόγελο στα χείλη σας. Εάν ξυπνάτε με κακή διάθεση, δοκιμάστε να γράψετε τρία πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες. Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλο ή μικρό είναι το κάθε πράγμα- είναι ένας τρόπος για να τους εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας. Καθώς η μέρα προχωρά, συνεχίστε να γράφετε τα πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες και τα οποία βιώσατε όλη την ημέρα.

2# Βγες έξω. Με φίλους ή απλά για έναν περίπατο. Όταν τα πράγματα γίνονται ζόρικα, ένας περίπατος έξω μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις, να «καθαρίσεις» το μυαλό σου και να βρεις ίσως λύσεις στα προβλήματα που σε απασχολούν. Ενώ σίγουρα μπορεί να είναι χρήσιμη μια συζήτηση με φίλους. Πόσοι από τους φίλους σας θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να αλλάξετε τη διάθεσή σας και να περάσετε την καλύτερη δυνατή μέρα;

3# Φρόντισε τον εαυτό σου. Είναι ίσως η βάση όλων. Ακόμα κι αν σου ανακοίνωσαν ότι θα απολυθείς από την δουλειά σου ξαφνικά μέσα σε μία ημέρα, φρόντισε τον εαυτό σου με απλές κινήσεις. Κοιμήσου καλά, ξεκουράσου, πιες αρκετό νερό και φάε υγιεινά.

4# Η τακτική «Book+beer+bar». Μπορεί να σου φαίνεται ως μια… αμήχανη κατάσταση αλλά δοκίμασε το. Πάρε ένα βιβλίο, πήγαινε σε ένα μπαρ/cafe και πιες μια μπύρα. Θα αλλάξεις παραστάσεις. Και επίσης, μπορεί να πιάσεις ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τον μπαρμαν ή κάποιον πελάτη. Είναι σίγουρα καλύτερο από το να κάτσεις μέσα σε 4 τοίχους και να κάνεις αρνητικές σκέψεις.

5# Δες μια ταινία ή σειρά. Και αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να ξεχαστείς. Ακόμα καλύτερα αν πας σινεμά. Θα δεις πόσο «ανανεωμένος» θα είσαι μετά.

6# Βρες την πηγή: Προσπάθησε να είσαι συγκεκριμένος και να εντοπίσεις από που προέρχεται η κακή σου διάθεση. Από ποιο γεγονός ή γεγονότα. Στην συνέχεια εξέταση το αν θα μπορούσες να κάνεις κάτι διαφορετικά. Αν μιλάμε για ένα γεγονός πάνω στο οποίο δεν είχες καμία εξουσία, τότε απλά σταμάτα να επιβαρύνεις τον εαυτό σου με αυτό, και προσπάθησε να οργανώσεις τις επόμενες κινήσεις σου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ψέμα της σκληρής δουλειάς: Εξηγεί η Business & Life Coach Μαρία Μισύρη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × three =