αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈχεις ακούσει για τους zillennials; Αυτούς «κυνηγάνε» οι εταιρίες σήμερα

Έχεις ακούσει για τους zillennials; Αυτούς «κυνηγάνε» οι εταιρίες σήμερα

Έχεις ακούσει για τους zillennials; Μπορεί όχι. Πρόκειται για μία micro-generation η οποία βρίσκεται ανάμεσα σε δύο γενιές και έχει βρεθεί στο επίκεντρο των εταιρειών και των εμπόρων. Με απλά λόγια, είναι άτομα που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1990 και του 2000.

Όπως εξηγεί το Business Insider, το όνομα βγαίνει από τον συνδυασμό των millennials και της γενιάς Ζ. Οι πιο μεγάλοι θα κλείσουν τα 33 φέτος, οι πιο μικροί τα 23. Εν ολίγοις, είναι όσοι γεννήθηκαν στα 90s. Στις ΗΠΑ υπολογίζεται ότι είναι περίπου 30 εκατομμύρια.

Αυτό που ξεχωρίζει τους zillennials από τους μεγαλύτερους και τους μικρότερούς τους είναι η αγοραστική τους δύναμη, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την οικονομική ιστοσελίδα PYMNTS.

Με βάση την ίδια έρευνα, σχεδόν το ένα τρίτο των zillennials στις ΗΠΑ – περίπου 11 εκατομμύρια άνθρωποι – εξακολουθούν και μένουν με την οικογένειά τους. Ο πραγματικός αριθμός ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος: πρόσφατα στοιχεία από τη στατιστική αρχή των ΗΠΑ δείχνουν ότι το 48% των Αμερικανών μεταξύ 18 και 29 ετών μένουν ακόμα με τους γονείς τους.

Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό νεαρών καταναλωτών δεν πληρώνουν νοίκι ή δεν έχουν κάποιο δάνειο. Oι περισσότεροι από αυτούς έχουν μπει στην αγορά εργασίας (το 54% έχει δουλειά πλήρους απασχόλησης) και έχουν μεγάλη εξοικείωση με το διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την έρευνα που έγινε σε περίπου 4.000 Αμερικανούς καταναλωτές, το 85% των zillennials ασχολούνται με πλατφόρμες social media και video streaming, ενώ το 81% με μουσικές πλατφόρμες και βιντεοπαιχνίδια.

Oι zillennials έχουν διαφορές τόσο με τους millennials όσο και με τους zoomers. Ασχολούνται με κονσόλες για παιχνίδια 6% παραπάνω από τους millennials, ενώ είναι 25% πιο πιθανό να διαβάσουν ειδήσεις online, 10% να παίξουν σε κονσόλες, 14% να παίξουν σε online καζίνο και (κυρίως) 9% να κάνουν αγορές σε σχέση με τη Γενιά Ζ.

Αν λάβουμε υπόψη όλα τα παραπάνω (μεγάλωσαν με ένα smartphone στο χέρι, έχουν λεφτά στην άκρη γιατί μένουν ακόμα με τους γονείς, έχουν τη δυνατότητα να ξοδεύουν), τότε οι zillennial καταναλωτές αποτελούν… φλέβα χρυσού για όλες τις διαφημιστικές και τις εταιρείες λιανεμπορίου και e-commerce.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 4 =