αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈφτασαν οι πληρωμές με ZEN στην Ελλάδα- Η startup «αποβιβάζεται» στη χώρα μας

Έφτασαν οι πληρωμές με ZEN στην Ελλάδα- Η startup «αποβιβάζεται» στη χώρα μας

Η Ευρωπαϊκή startup ZEN ανακοίνωσε το επίσημο λανσάρισμα της εταιρείας σε 31 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Κύρια επιδίωξη της ZEN είναι να παρέχει έναν εύκολο και βολικό τρόπο διαχείρισης της ταμειακής ρευστότητας, χωρίς δυσκίνητες και άβολες τυπικές διαδικασίες και χρεώσεις. Το μοναδικά ξεχωριστό «πακέτο» της ZEN συνδυάζει στην ουσία όλα τα βασικά οφέλη και τα σημεία-κλειδιά που σχετίζονται με το σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο: απλότητα πληρωμής, μηχανισμούς που προστατεύουν και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη της εκάστοτε συναλλαγής, καθώς και προνόμια ειδικά προσαρμοσμένα στις εξατομικευμένες ανάγκες των επιχειρηματιών και των καταναλωτών.

«Το εταιρικό όνομα ZEN είναι ένα ακρωνύμιο των λέξεων ‘zero effort non-bank’. Παραπέμπει στην κατάσταση ζεν, στο αίσθημα ηρεμίας, άνεσης και ασφάλειας που παρέχουν άκοπα οι λύσεις μας στους πελάτες. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, μια σουίτα προηγμένων λύσεων, η οποία εξασφαλίζει προνόμια μη διαθέσιμα πουθενά αλλού, σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη προστασία. Όλα αυτά συνοδεύονται από εγγυημένα χαμηλά κόστη και, βέβαια, μια εξαίρετη εμπειρία χρήστη. Εν τέλει, αυτό είναι που αποκαλούμε ZEN-commerce», δήλωσε ο Dawid Rożek, συν-ιδρυτής και CEO της ZEN.

Οι υπηρεσίες της ZEN είναι διαθέσιμες στην αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά και στον επίσημο διαδικτυακό ιστότοπο μέσω ενός συνδρομητικού μοντέλου με δωρεάν μηνιαία δοκιμή. Οι πελάτες λαμβάνουν μια κάρτα ZEN Mastercard (φυσική ή ψηφιακή), με τη δυνατότητα προσθήκης στα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay και Google Pay, αποκτώντας πρόσβαση σε μια βολική και ασφαλή λύση πληρωμών που τους επιτρέπει να πληρώνουν σε ηλεκτρονικά, αλλά και σε φυσικά καταστήματα.

Οι 3 βασικοί πυλώνες της ZENcommerce

Πρώτα απ’ όλα, η απλότητα.

Τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι ιδιώτες πελάτες, μπορούν να βασίζονται σε σαφείς και απλούς κανόνες για διαδικτυακές υπηρεσίες πληρωμών οπουδήποτε στον κόσμο, σε κάθε πιθανό νόμισμα και ανεξάρτητα από το ύψος της συναλλαγής. Η διαδικασία της οικονομικής διαχείρισης – η οποία είναι μοναδική σε παγκόσμια κλίμακα – μέσω της ενσωμάτωσης σε τραπεζικό λογαριασμό, εγγυάται, μάλιστα, άμεση πρόσβαση σε κεφάλαια προερχόμενα από διαδικτυακές πωλήσεις, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή. Όσο για τους ίδιους τους καταναλωτές, η ZEN ξεχωρίζει με την απλούστατη, μία από τις ταχύτερες στην αγορά και πλήρως εξ αποστάσεως διαδικασία δημιουργίας νέου λογαριασμού, σε συνδυασμό με την άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Όλες οι υπηρεσίες είναι εύκολες στη διαχείριση μέσω μιας εφαρμογής για κινητά με μινιμαλιστική και εύληπτη διεπαφή χρήστη.

Κατά δεύτερον, η ασφάλεια.

Οι χρήστες της ZEN, είτε είναι ιδιώτες ή επαγγελματίες πελάτες, δεν χρειάζεται να ξοδεύουν χρόνο και ενέργεια για αξιώσεις επιστροφής χρημάτων. Σύμφωνα με την πρόσθετη προστασία ZEN Care, εφόσον ένας πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υποβολής γραπτής διαμαρτυρίας/καταγγελίας, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να δηλώσει την αξίωσή του και η ZEN θα φροντίσει το ζήτημα εξ ολοκλήρου και θα επιστρέψει στο ακέραιο τα χρήματα της αγοράς σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι επιχειρηματίες, από την άλλη, διαθέτουν ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας λόγω της απουσίας αντιστροφής χρέωσης, καθώς η ZEN προσφέρει την κάλυψή της. Με σαφή και διαφανή συνδρομητικά προγράμματα, οι χρήστες γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα υφιστάμενα κόστη και δεν έχουν λόγο να ανησυχούν για τυχόν απρόοπτες χρεώσεις.

Τρίτον, η ZEN έρχεται φορτωμένη με αποκλειστικά προνόμια.

Επιλέγοντας τη ZEN, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρηματίες, μπορούν να βασίζονται σε μία πλειάδα μοναδικών προνομίων. Εκτός από τις κάρτες πληρωμών ZEN Mastercard, η ZEN παρέχει έναν λογαριασμό πολλών νομισμάτων που επιτρέπει πληρωμή άνευ προμήθειας σε 35 νομίσματα, καθώς και αποκλειστικά οφέλη, όπως η προστασία πελατών Zen Care ή η επέκταση εγγύησης κατασκευαστή ενός έτους για ηλεκτρονικά προϊόντα, κατόπιν αγοράς σε φυσικό ή online κατάστημα. Οι πελάτες λαμβάνουν επίσης αυτόματη επιστροφή χρημάτων έως και 15% της αξίας της αγοράς, η οποία πιστώνεται στον λογαριασμό του καταναλωτή ευθύς αμέσως μετά τη συναλλαγή. Χάρη στα εν λόγω οφέλη, η μηνιαία συνδρομή δεν αργεί να αποδείξει στους χρήστες την ουσιαστική αξία της, με άμεση απόσβεση του κόστους.

Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής ανάπτυξης και επανάστασης

«Τα προϊόντα ZEN διατίθενται σε όλες τις χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου. Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη επιβεβαιώνεται ως ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές και τα τοπικά καταστήματα σημειώνουν ιδιαίτερα καλές αποδόσεις στις online δραστηριότητες. Επιθυμία μας, να βοηθήσουμε και τους βετεράνους και τους αρχάριους να βρουν τη θέση που τους ανήκει στο διαδίκτυο. Οι στόχοι μας είναι φιλόδοξοι – εντός μίας πενταετίας, θέλουμε να έχουμε ένα εκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες συνολικά στην πλατφόρμα μας», αναφέρει ο Dawid Rożek, ο οποίος ίδρυσε και ανέπτυξε την G2A.com, την πλατφόρμα/marketplace για gamers, η οποία μετρά πάνω από 20 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως.

Η ZEN λανσάρει τη δραστηριότητά της με μια στρατηγική συνεργασία με την Mastercard. Ο παγκόσμιος ηγέτης συνεργάζεται με την fintech startup όχι μόνο στον τομέα των πληρωμών, αλλά επίσης παρέχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη για την επιτάχυνση της διεθνούς ανάπτυξής της. Περιλαμβάνει, επομένως, την πρόσβαση στις καινοτόμες τεχνολογίες της Mastercard και τους επιχειρηματικούς εταίρους παγκοσμίως, καθώς και στους ειδικούς της Mastercard στην ανάπτυξη προϊόντων και το μάρκετινγκ.

«Η Mastercard αποτελεί επιλεγμένο συνεργάτη για πολλές εταιρείες fintech παγκοσμίως. Είμαστε χαρούμενοι που μας επέλεξε και η ZEN, δίνοντας μας την ευκαιρία να αναπτύξουμε από κοινού ένα καινοτόμο προϊόν. Πιστεύω ότι η πρόταση της ZEN, η οποία φέρνει στους πελάτες της μια νέα αξία, σε συνδυασμό με μια ισχυρή στρατηγική που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Mastercard, θα αποτελέσει πηγή επιτυχίας και για το brand και για τους χρήστες της εταιρείας», δήλωσε ο Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer της Mastercard.

(Δελτίο Τύπου)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 1 =