αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈρχονται στην Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ με συνδρομή

Έρχονται στην Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ με συνδρομή

Φαίνεται ΄΄οτι σύντομα θα δούμε τα σούπερ μάρκετ με συνδρομή στην Ελλάδα. Με την έναρξη συνδρομητικής υπηρεσίας της αλυσίδας Albert Heijn, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize που στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η ολλανδική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με συνδρομή 12 ευρώ ετησίως, υπόσχεται περισσότερες εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, αλλά και δωρεάν μεταφορικά αν κάποιος επιλέξει να παραλάβει τα ψώνια στο σπίτι του.

Όλα αυτά τη στιγμή που καταγράφεται αύξηση των καταναλωτών που πλέον ψωνίζουν ηλεκτρονικά.

Αν και στην Ελλάδα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από την ΑΒ Βασιλόπουλος, ούτε από κάποια άλλη αλυσίδα, οι διεργασίες έχουν ξεκινήσει.

Ποια όμως είναι η βασική ιδέα για ένα συνδρομητικό σούπερ μάρκετ; Ο πελάτης πληρώνει μία μηνιαία συνδρομή και απολαμβάνει δωρεάν μεταφορικά, επιλέγοντας να παραλαμβάνει στο σπίτι του συγκεκριμένα είδη σούπερ μάρκετ σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση. Το συγκεκριμένο μοντέλο χτίζει μεγάλη πιστότητα με τον πελάτη- πολύ μεγαλύτερη από τις κάρτες πόντων που παρέχουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 + five =