αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈρχονται πρόστιμα προς τις εταιρίες courier για τις καθυστερήσεις της πανδημίας

Έρχονται πρόστιμα προς τις εταιρίες courier για τις καθυστερήσεις της πανδημίας

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσει, με σημαντική καθυστέρηση, η επιβολή κυρώσεων στις εταιρείες ταχυμεταφορών για τις καθυστερήσεις και τα σημαντικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν πέρυσι κατά την διάρκεια των lockdown λόγω της πανδημίας, όπως σημειώνει το Euro2day.gr. Παράλληλα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) εκτός από συμβουλές προς τους καταναλωτές εν΄όψει των εορτών προχώρησε στην ανάθεση έρευνας καταναλωτών σχετικά με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών.

Στόχος είναι να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν στην αγορά ταχυμεταφορών και να αποφευχθούν ανάλογες καθυστερήσεις και στο μέλλον.

Σύμφωνα με στελέχη της Επιτροπής, στην εξέταση παραβάσεων της ταχυδρομικής νομοθεσίας κατά την περίοδο των πρώτων περιοριστικών μέτρων, η ΕΕΤΤ αναμένεται να είναι επιεικής, κάτι που σημαίνει ότι οι κυρώσεις θα περιοριστούν σε συστάσεις ή και χαμηλά πρόστιμα. Για τις παραβάσεις που έγιναν στο δεύτερο lockdown που ακολούθησε τον Νοέμβριο του 2020 οπότε παρουσιάστηκαν και τα μεγαλύτερα προβλήματα, με πολλές εταιρείες εκτός από πολυήμερες καθυστερήσεις να χάνουν δέματα ή ακόμα και να δηλώνουν αδυναμία παραλαβής αναμένονται πιο αυστηρές κυρώσεις.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης πεπραγμένων της ΕΕΤΤ οι καταγγελίες για ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες ταχυμεταφορών που υποβλήθηκαν στην ΕΕΤΤ έφτασαν το 2020 ξεπέρασαν τις 3.000 καταγράφοντας αύξηση 750% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Για την ακρίβεια το 2020 οι σχετικές καταγγελίες έφτασαν τις 3.008 όταν το 2019 ήταν 380 καταγγελίες και το 2018 μόλις 260. Το 86% των εν λόγω καταγγελιών της προηγούμενης χρονιάς αφορούσε καθυστερήσεις στην επίδοση των δεμάτων, ενώ το 7% αφορούσε προβλήματα ενημέρωσης και το 6% απώλεια δέματος ή άλλα προβλήματα εξυπηρέτησης. Εν αντιθέσει το 2019 τα αιτήματα/καταγγελίες αφορούσαν τόσο απώλεια αντικειμένων όσο και εκπρόθεσμη επίδοση ή ζητήματα πλημμελούς εξυπηρέτησης.

Μετά την σωρεία καταγγελιών η ΕΕΤΤ κάλεσε σε ακροάσεις τις εταιρείες που κατά τη διάρκεια των Lockdown καθυστέρησαν τις παραδόσεις καθώς και εταιρείες που σταμάτησαν τις παραλαβές, χωρίς ωστόσο να έχουν μέχρι στιγμής ανακοινωθεί οι σχετικές ποινές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 5 =