αρχικηVIRAL«Έρχονται οι καλύτερες ιδέες»: 5 κέρδη που έχουν οι άνθρωποι που περπατούν καθημερινά

«Έρχονται οι καλύτερες ιδέες»: 5 κέρδη που έχουν οι άνθρωποι που περπατούν καθημερινά

Ο Steve Jobs πήγαινε συχνά για περιπάτους. Με αυτό τον τρόπο «καθάριζε» το μυαλό του και ευελπιστούσε ότι θα του έρθει η «μεγάλη ιδέα». Ήταν μια καλύτερη κατάσταση, από το να είσαι κλεισμένος μέσα σε 4 τοίχους ενός γραφείου.

Επίσης εφάρμοζε τα «walking meetings»- δηλαδή επαγγελματικές συναντήσεις ενώ περπάταγε. Ο Jobs πίστευε ότι το να κλειστείς σε ένα δωμάτιο και να συζητάς για ώρες, δεν είναι το ιδανικό σκηνικό για να βγει στην επιφάνεια η δημιουργικότητα και η καινοτομία. Έτσι, πολύ συχνά όταν ήθελε να συναντηθεί με ένα ή περισσότερα άτομα, πρότεινε στην άλλη πλευρά να πάνε για έναν περίπατο. Κατά την διάρκεια αυτής της βόλτας συζητούσαν τα επαγγελματικά θέματα που ήθελαν.

Μπορεί να φαίνεται σαν μία απλή άσκηση, αλλά μην ξεγελιέστε – υπάρχουν περισσότερα από ό, τι απλά βάζετε απλά ένα πόδι μπροστά από το άλλο.

Αν περπατάτε τακτικά, θα αρχίσετε να παρατηρείτε πολλά οφέλη. Όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στο μυαλό και στην ψυχολογία.

Πάμε να δούμε 5 οφέλη που έχουν συχνά οι καθημερινοί περιπατητές. Αυτά ίσως θα σας κάνουν να επανεξετάσετε την καθημερινή σας ρουτίνα.

1) Βελτιωμένη καρδιαγγειακή υγεία

Δεν είναι μυστικό ότι η άσκηση είναι καλή για την καρδιά σας. Αλλά γνωρίζατε ότι ένας απλός καθημερινός περίπατος μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά στην καρδιαγγειακή σας υγεία;

Το περπάτημα, ακόμη και με μέτριο ρυθμό, μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης, υψηλή χοληστερόλη και καρδιακών παθήσεων. Δεν απαιτεί συμμετοχή στο γυμναστήριο ή φανταχτερό εξοπλισμό – απλά ένα αξιοπρεπές ζευγάρι παπούτσια και κάποια αφοσίωση.

Με κάθε βήμα, βελτιώνετε την κυκλοφορία του αίματος και ενισχύετε το καρδιαγγειακό σας σύστημα.

Επομένως, μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας καλής βόλτας. Δεν είναι μόνο ο αριθμός των βημάτων που έχουν σημασία, αλλά η δέσμευση να γίνει μια καθημερινή συνήθεια.

2) Ενισχυμένη διάθεση και μειωμένη πίεση

Το περπάτημα δεν αφορά μόνο τη σωματική υγεία. Αλλά και την ψυχολογία. Αν είσαι γεμάτος άγχος λόγω της δουλειάς, ένας χαλαρός περίπατος μπορεί να βοηθήσει. Μια βόλτα μπορεί να κάνει θαύματα για την ψυχική σας ευημερία. Είναι καιρός να καθαρίσετε το κεφάλι σας, να επικεντρωθείτε στη στιγμή και να επιστρέψετε αναζωογονημένοι.

3) Έρχονται οι καλύτερες ιδέες

Το περπάτημα δεν είναι μόνο η μετακίνηση των ποδιών σας. Πρόκειται για τη μετακίνηση των σκέψεών σας επίσης.

Υπάρχει κάτι για το ρυθμό του περπατήματος που ανακατεύει τους ‘δημιουργικούς χυμούς’ μας. Η αλλαγή του τοπίου, ο καθαρός αέρας, η ευκαιρία να αφήσουμε το μυαλό σας να περιπλανηθεί – όλα δίνουν μια ώθηση δημιουργικότητας.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ διαπίστωσε ότι το περπάτημα μπορεί να αυξήσει τη δημιουργικότητα κατά μέσο όρο 60 %. Αυτό δεν είναι μικρό όφελος!

Είτε είστε κολλημένοι σε ένα πρόβλημα είτε ψάχνετε για νέες ιδέες, μια καθημερινή βόλτα μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Είναι σαν ένα κουμπί που κάνει reset στον εγκέφαλό σας, βοηθώντας σας να δείτε τα πράγματα από μια νέα οπτική. Την επόμενη φορά που χρειάζεστε έμπνευση, δοκιμάστε να κάνετε μια βόλτα.

4) Ενισχυμένες σχέσεις

Το περπάτημα δεν πρέπει πάντα να είναι μια… μοναχική δραστηριότητα. Είναι μια καλή στιγμή για να συνδεθείτε με τους αγαπημένους σας. Υπάρχει κάτι στο περπάτημα δίπλα -δίπλα. Χωρίς τις περισπασμούς της καθημερινής ζωής, ενθαρρύνει την ανοικτή και ειλικρινή συνομιλία.

Το περπάτημα καθημερινά μπορεί να είναι μια κοινή δραστηριότητα, ένας χρόνος σύνδεσης και επικοινωνίας. Είναι ένας απλός αλλά ισχυρός τρόπος για να εμβαθύνετε τις σχέσεις σας, ενώ παράλληλα αποκομίζετε τα πολυάριθμα οφέλη για την υγεία.

5) Καλύτερος ύπνος

Η τακτική σωματική δραστηριότητα, όπως το περπάτημα, μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του κύκλου ύπνου σας.

Το περπάτημα μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση του άγχους όπως είπαμε, άρα να κοιμάστε καλύτερα. Ο φυσικός ρυθμός του περπατήματος έχει ένα ηρεμιστικό αποτέλεσμα που μπορεί να προετοιμάσει το σώμα σας για έναν καλό ύπνο.

Έτσι, αν μετρώντας τα πρόβατα… δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, δοκιμάστε να προσθέσετε μια καθημερινή βόλτα στη ρουτίνα σας. Είναι ένας φυσικός, μη φαρμακολογικός τρόπος, για να βελτιώσετε τον ύπνο σας και να ξυπνήσετε ανανεωμένος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen + five =