15/01/25

Έρχεται η «γιορτή του ελληνικού σινεμά»: Για μία ημέρα 3 ευρώ είσοδος στους κινηματογράφους

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ) προσκαλεί το κοινό να γίνει θεατής ελληνικής ταινίας, σε μια γιορτή η οποία θα απλωθεί σε ολόκληρη τη χώρα, στις 26 Μαρτίου 2024. Το σύνολο της ελληνικής παραγωγής των τελευταίων τεσσάρων ετών θα είναι προσβάσιμο στις κινηματογραφικές αίθουσες της επικράτειας, τον φυσικό χώρο της κινηματογραφικής ταινίας, με τιμή εισιτηρίου 3 €, χάρη στη δράση «Ημέρα Ελληνικού Κινηματογράφου».

Η πρωτοβουλία αυτή του ΕΚΚ εδράζεται στην πεποίθησή του ότι η ελληνική ταινία και η ελληνική αίθουσα οφείλουν να συνυπάρξουν σε μια εποχή δομικών αλλαγών για την κινηματογραφική διανομή σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε μια συγκυρία διεθνούς καταξίωσης των Ελλήνων και Ελληνίδων δημιουργών. Η «Ημέρα του Ελληνικού Κινηματογράφου» έρχεται να ενισχύσει και την αίθουσα, χώρο πολιτισμού του οποίου η επιβίωση δοκιμάζεται πανευρωπαϊκά. Σκοπός του ΕΚΚ είναι η προβολή της ελληνικής ταινίας σε ένα διευρυμένο κοινό, το οποίο το ελληνικό σινεμά έχει αποδείξει πως μπορεί να το συγκινήσει.

Η δράση απευθύνεται σε όλες τις κινηματογραφικές αίθουσες οι οποίες έχουν άδεια λειτουργίας σε ισχύ. Το κόστος της επιδότησης της δράσης ανέρχεται σε 290.000 €. Kάθε αίθουσα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ταινίες μεγάλου μήκους, παραγωγής της περιόδου 2020 – 23, ανεξαρτήτως εάν αυτές έχουν ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του ΕΚΚ, μέσω διανομέων ή παραγωγών, αν η ταινία δεν έχει τύχει διανομής. Στη δεξαμενή των ταινιών προστίθενται οι μικρού μήκους ταινίες και τα ντοκιμαντέρ που παρήχθησαν ή ενισχύθηκαν από τα Ειδικά Προγράμματα Covid-19 του Υπουργείου Πολιτισμού και του ΕΚΚ.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

four + six =