Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου, στο οποίο οι πολίτες θα μπορούν να καλούν για οποιαδήποτε υπηρεσία και διεργασία αφορά το δημόσιο. Αυτό αποκάλυψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, εξηγώντας ότι την κάθε υπόθεση θα χρεώνεται ένας υπάλληλος αποκλειστικά.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο κ. Πιερρακάκης υπενθύμισε ότι έχουν ψηφιοποιηθεί 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας. «Θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος» σημείωσε.
Ο κ. Πιερρακάκης παραδέχθηκε ότι «με το ατύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα» και πρόσθεσε ότι «έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες».