αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΈρευνα: 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν καθημερινά το ίντερνετ

Έρευνα: 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν καθημερινά το ίντερνετ

Οι Ελληνες έχουν εξοικειωθεί πλέον με το internet αλλά και με τις ηλεκτρονικές αγορές, με το ποσοστό που τις επιλέγουν να αυξάνεται διαρκώς. Οκτώ στους δέκα φαίνεται να χρησιμοποιούν καθημερινά internet, μέσα στην πανδημία, ενώ μόλις 4 στους 100 δεν χρησιμοποιούν καθόλου διαδίκτυο. Ταυτόχρονα, σε διάστημα 14 μηνών το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν on line έχει αυξηθεί κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες.

Όπως φαίνεται τα περιοριστικά μέτρα άλλαξαν την καθημερινότητα των καταναλωτών σχεδόν στο σύνολό τους. Μάλιστα πολλοί θα διατηρήσουν αυτή την συνήθεια αγορών και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων και το άνοιγμα των καταστημάτων.

Τα παραπάνω ευρήματα προκύπτουν από έρευνα της εταιρείας Pulse RC για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, που διεξήχθη στην Περιφέρεια Αττικής το χρονικό διάστημα 16-19 Απριλίου 2021, με δείγμα 1.023 ενηλίκους από τον γενικό πληθυσμό.

Πριν την πανδημική κρίση μόλις το 40% όσων που χρησιμοποιούν internet έκαναν on line αγορές ενώ περίπου 14 μήνες μετά το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 60%! Ποσοστό αρκετά υψηλό, καθώς οι περισσότεροι πλέον αγοράζουν διαδικτυακά ακόμα και τα προϊόντα του super market.

Στο μεταξύ, ενώ πριν από την πανδημία το 59% των καταναλωτών απαντούσε ότι δεν επισκέπτεται και δεν αγοράζει από ηλεκτρονικά καταστήματα, πλέον το ποσοστό αυτό διαμορφώνεται σε 35%.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της έρευνας, η υψηλή αξιοποίηση του Διαδικτύου, των e-shops και των υπηρεσιών ηλεκτρονικής παραγγελίας αναμένεται να συνεχιστεί και μετά από την πανδημία.

ι online αγορές όπως είναι φυσικό ελκύουν περισσότερο τις μικρότερες ηλικίες. Σύμφωνα με την έρευνα το 81% των ατόμων ηλικίας 17-29 ετών, που χρησιμοποιεί το Internet, αγοράζουν από ηλεκτρονικό κατάστημα/e-shop, ενώ στην ηλικιακή ομάδα 30-44 των ποσοστό εκείνων που δίνουν θετική απάντηση είναι 72%.

Στις μεγαλύτερες ηλικίες τα ποσοστά μειώνονται ωστόσο πρόσβαση πλέον στις ηλεκτρονικές αγορές έχουν και οι πολύ μεγάλες ηλικίες.

Συγκεκριμένα:

  • On line ψωνίζει το 57% των χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 45-49 ετών
  • Το 31% των καταναλωτών από 60 και πάνω επίσης ψωνίζουν διαδικτυακά

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − three =