αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΈρευνα: 4 στους 10 χρήστες δηλώνουν ότι θα εγκατέλειπαν τα social media, αν αυτό τους διασφάλιζε παντοτινή ιδιωτικότητα

Έρευνα: 4 στους 10 χρήστες δηλώνουν ότι θα εγκατέλειπαν τα social media, αν αυτό τους διασφάλιζε παντοτινή ιδιωτικότητα

Μερικά ενδιαφέροντα ευρύματα παρουσιάζει η πρόσφατη έκθεση της Kaspersky με τίτλο: «The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?». Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου τέσσερις στους δέκα (38%) καταναλωτές θα διέγραφαν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης τους αν αυτό τους διασφάλιζε ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και σύμφωνα με την έκθεση της Kaspersky, το 82% των ανθρώπων τις χρησιμοποιούν. Ως αντάλλαγμα για μερικά δεδομένα των χρηστών τους, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν στους ανθρώπους την ευκαιρία να εκφράσουν τους εαυτούς τους, να επικοινωνήσουν με τους φίλους και τις οικογένειες τους, όπως επίσης και να ανακαλύψουν ειδήσεις, ιδέες και τάσεις χωρίς καν να εγκαταλείψουν το σπίτι τους.

Ωστόσο, παρά τα διάφορα οφέλη, κάποιοι θα αποσύρονταν από τα social media αν αυτό θα βοηθούσε στην ανάκτηση της ψηφιακής τους ιδιωτικότητας μια για πάντα.

Όπως σχολιάζει η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing της Kaspersky: «Αρκετά χρόνια πριν, οι άνθρωποι μοιράζονταν τις προσωπικές τους πληροφορίες με υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης ως αντάλλαγμα για διάφορα οφέλη, χωρίς καν να σκέφτονται τις πιθανές απειλές και τις συνέπειες τους. Με τις διαρροές δεδομένων ανά την υφήλιο να αυξάνονται διαρκώς, παρατηρούμε μία νέα τάση μεταξύ των καταναλωτών. Πολλοί επιλέγουν να μην αποκαλύπτουν δημόσια συγκεκριμένα γεγονότα και δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις πληροφορίες που μοιράζονται σε online υπηρεσίες. Ωστόσο, η πλειονότητα ακόμη δεν γνωρίζει πως να προστατεύσει την ψηφιακή ιδιωτικότητά της και θα εγκατέλειπε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να εξασφαλίσει πως οι πληροφορίες τους παραμένουν προστατευμένες. Η διατήρηση της ασφάλειας των προσωπικών πληροφοριών – αλλάζοντας τακτικά τους κωδικούς των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης και χρησιμοποιώντας λύσεις ασφάλειας- θα δώσει περισσότερη σιγουριά στους καταναλωτές για την προστασία των online δεδομένων τους».

Πάντως, μπορεί 4 στους 10 χρήστες να δηλώνουν έτοιμοι να αφήσουν τα social media για χάρη της ιδιωτικότητας, αλλά το ζήτημα εδώ είναι πόσοι θα το έκαναν όντως πράξη. Αφού οι περισσότεροι μπαίνουν καθημερινά στα social media, διαμοιράζονται πληροφορίες που τους αφορούν, ενώ αρκετοί είναι και αυτοί που τα χρησιμοποιούν για επαγγελματικούς λόγους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + thirteen =