αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈρευνα: Οι Έλληνες ψωνίζουν όλο και περισσότερο στα online σούπερ μάρκετ- «Εκτόξευση» του τζίρου ως το 2020

Έρευνα: Οι Έλληνες ψωνίζουν όλο και περισσότερο στα online σούπερ μάρκετ- «Εκτόξευση» του τζίρου ως το 2020

Πενταπλασιασμό των πωλήσεων των online σούπερ μάρκετ σε βάθος τριετίας “βλέπει” το eRetail Audit της Convert Group, που παρακολουθεί και αναλύει τις online αγορές σε πραγματικό χρόνο.

Με βάση την προβολή που έχει γίνει, το 2018, ο τζίρος των βασικών παικτών που δραστηριοποιούνται ήδη στην αγορά αναμένεται να αγγίξει τα 34,5 εκατ. ευρώ, να φθάσει τα 63,9 εκατ. ευρώ το 2019 και να ξεπεράσει τα 111 εκατ. ευρώ το 2020. Ρυθμός ανάπτυξης ο οποίος δεν απέχει πολύ από τη σημερινή πραγματικότητα.

Εφέτος το συγκεκριμένο λιανεμπορικό κανάλι, κατέγραψε αύξηση 32% σε σχέση με το 2016 με αποτέλεσμα ο τζίρος των βασικών μεγάλων online παικτών όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, e-fresh.gr , yoda.gr, welovesupermarket.gr, caremarket.gr (σ.σ. σύντομα αναμένονται e-shops από Μασούτη, Θανόπουλο και Προμηθευτική), να ανέλθει στα 19,5 εκατ. ευρώ, ενώ επιπλέον τζίρο 17,5 εκατ. ευρώ πραγματοποίησαν δευτερεύοντες παίκτες, δηλαδή δίκτυα τα οποία δραστηριοποιούνται σε άλλους κλάδους αλλά πωλούν προϊόντα τα οποία διατίθενται μέσω του σούπερ μάρκετ.

Ο συγκεκριμένος τζίρος, – ο οποίος αναμένεται να διπλασιαστεί το 2018 – μπορεί να αποτελεί σήμερα μόλις το 0,25% των πωλήσεων που πραγματοποιούν τα φυσικά σούπερ μάρκετ, ωστόσο η ανάπτυξη του υποκλάδου αναμένεται ραγδαία όπως ανέφερε η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, Convert Group κατά τη διάρκεια πρόσφατου εκπαιδευτικού συνεδρίου που διοργάνωσε η Convert Group.

Στο ίδιο συνέδριο ο κ. Δημήτρης Κορωναίος, επικεφαλής του ηλεκτρονικού καναλιού της ΑΒ Βασιλόπουλος σημείωσε πως η δραστηριοποίηση της ΑΒ στο online είναι μονόδρομος, ” καθώς με όσα περισσότερα κανάλια συνδέεσαι με τους πελάτες σου τόσο χτίζεις την πιστότητα τους. Ο πελάτης κινητοποιεί την αγορά, καθώς αναζητώντας διευκόλυνση στρέφεται προς άλλα κανάλια”, ανέφερε

Στα 88 ευρώ το μέσο καλάθι

Σύμφωνα με την έρευνα το eRetail Audit, Convert Group, το μέσο καλάθι αγορών περιέχει  34 προϊόντα, η αξία του ανέρχεται  στα 88 ευρώ με ΦΠΑ και οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται Τετάρτη και Πέμπτη.

Τι ψωνίζουν όμως περισσότερο οι e-καταναλωτές; Το 51% του φετινού τζίρου αφορά προϊόντα τροφίμων, το 17% καθαριστικά, το 16% προϊόντα καφέ-ποτών-νερού-αναψυκτικών, το 8% προϊόντα παιδικής και βρεφικής φροντίδας ενώ 5% προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής. Πως βρίσκουν το e-δίκτυο που θα ψωνίσουν οι καταναλωτές; Το 30% των παραγγελιών γίνονται από καταναλωτές που εισέρχονται απευθείας στο online κατάστημα.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 + 16 =