αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈρευνα ΜΙΤ: Οι 3 συνήθειες που εφαρμόζουν οι παραγωγικοί άνθρωποι

Έρευνα ΜΙΤ: Οι 3 συνήθειες που εφαρμόζουν οι παραγωγικοί άνθρωποι

Οκ, όλοι θέλουμε να είμαστε όσο πιο παραγωγικοί γίνεται. Αλλά τελικά τι κινήσεις πρέπει να κάνουμε για να πετύχουμε κάτι τέτοιο;

Ο ερευνητής του MIT, Robert Pozen, προσπάθησε να κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα. Έτσι έφτιαξε ένα μεγάλο τεστ παραγωγικότητας, το οποίο περιλαμβάνει 21 ερωτήσεις, βασιζόμενες σε 7 βασικούς πυλώνες: Ανάπτυξη καθημερινών ρουτινών, σχεδιασμός προγράμματος, διαχείριση μηνυμάτων, Multitasking, δημιουργικά meetings, ομαδοποίηση επικοινωνιακών δεξιοτήτων και ανάθεση καθηκόντων σε άλλους. Σε αυτό το τεστ πήραν μέρος συνολικά 19.957 άτομα.

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν: Το πόσες ώρες δουλεύεις, δεν σχετίζεται απαραίτητα με την παραγωγικότητα σου. Πρέπει να δουλεύεις έξυπνα.

Αλλά πρακτικά, πως μπορείς να είσαι παραγωγικός; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τις ίδια έρευνας η οποία δημοσιεύτηκε στο Harvard Business Review, οι πιο παραγωγικοί άνθρωποι εφαρμόζουν 3 βασικές συνήθειες. Τις οποίες μπορείς να «αντιγράψεις»

1# Βάλε προτεραιότητες, καθόρισε σαφείς στόχους. Κάθε βράδυ φτιάξε το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας. Σημείωσε τις προτεραιότητες σου. Ποιους στόχους θέλεις να πετύχεις; Και φυσικά δίπλα από κάθε στόχο παρέθεσε το πλάνο που πρέπει να εκτελέσεις, για να φτάσεις μέχρι τον στόχο.

2# Το παράδειγμα… του Mark Zuckerberg και η διαχείριση όγκου εργασιών. Ο Robert Pozen προτείνει επίσης να «αυτοματοποιείς» κάποιες καθημερινές συνήθειες χαμηλής σημασίας, έτσι ώστε να μην σπαταλάς ενέργεια και σκέψη σε αυτές. Όπως π.χ. το τι θα φορέσεις. Ναι, κάτι παρόμοιο κάνει και ο Zuckerberg, ο οποίος φορά μπλουζάκι ίδιου χρώματος κάθε ημέρα. Είναι χρήσιμο να αφήσεις και κάποια κενά διαστήματα μέσα στην ημέρα, έτσι ώστε να μπορέσεις να «κουμπώσεις» εκεί έκτακτα tasks που ίσως προκύψουν μέσα στην ημέρα. Αν έχεις κάποια μεγάλα tasks να ολοκληρώσεις, καλύτερα σπάσε τα σε μικρότερα κομμάτια. Και κάτι ακόμα: Καθόρισε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια μέσα στα οποία θα τσεκάρεις τα emails σου ή τα social media.

3# Τι κάνουμε με τα meetings. Πολλές φορές, τα meetings είναι το πιο… αντιπαραγωγικό κομμάτι της εργάσιμης ημέρας. Σύμφωνα με τον Pozen, ένα meeting δεν πρέπει να διαρκεί πάνω από 90 λεπτά. Και στο τέλος κάθε συνάντησης πρέπει να καθορίζονται ξεκάθαρα τα επόμενα βήματα. Αν είσαι ο leader μιας ομάδας, σιγουρέψου ότι έχει μεταφέρει σε αυτή τους επόμενους στόχους. Και το πλάνο για να φτάσετε στους στόχους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − nine =