αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈρευνα: Γυρνά την πλάτη στην Black Friday η πλειοψηφία των Ελλήνων

Έρευνα: Γυρνά την πλάτη στην Black Friday η πλειοψηφία των Ελλήνων

Δεν φαίνονται διατεθειμένοι να κάνουν αγορές κατά την φετινή Black Friday οι περισσότεροι Έλληνες. Σύμφωνα με στοιχεία της Picodi, της διεθνούς εταιρείας καταναλωτικών τάσεων, το 43% των Ελλήνων μέχρι στιγμής απορρίπτει την ευκαιρία να ψωνίσει κατά την Black Friday, το 42% είναι αναποφάσιστο, εάν θα ψωνίσει ή όχι δηλαδή, και μόλις 15% είναι κατηγορηματικά θετικό ότι θα ψωνίσει σίγουρα.

Δίνοντας μια εικόνα των προηγούμενων Black Friday, το 2019 η συμμετοχή των καταναλωτών ήταν πολύ υψηλή φτάνοντας στο 76%, το 2020, χρονιά πανδημίας με τα φυσικά καταστήματα κλειστά, η συμμετοχή έπεσε στο 40%.

Φέτος η πρόθεση αγορών πέφτει πολύ χαμηλά και παράγοντες όπως ακρίβεια, αβεβαιότητα, υψηλό ενεργειακό κόστος, περιορισμοί στην κίνηση λόγω Covid-19 και επιβολή κοστοβόρων ελέγχων ρίχνουν βαριά σκιά στην εμπορική πιάτσα που προσδοκά πολλά από το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Το μόνο ενθαρρυντικό είναι η πρόθεση των πρόθυμων καταναλωτών να ξοδέψουν κατά μέσο όρο στην Black Friday ποσό γύρω στα 206 ευρώ από 164 πέρυσι.

Μέχρι στιγμής, ρούχα υποδήματα, ηλεκτρονικές/οικιακές συσκευές, καλλυντικά αρώματα κυριαρχούν ως επιλογές των καταναλωτών στην Black Friday 2021. Ωστόσο, η προοπτική νέων ανατιμήσεων ειδικά στην κατηγορία των Consumer Electronics στέλνει αρκετούς καταναλωτές στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Σε όλα αυτά βέβαια θα πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι αρκετοί καταναλωτές… δεν πείθονται ότι τα καταστήματα προχωρούν όντως σε «μεγάλες προσφορές». Αφού τα προηγούμενα χρόνια δεν έλειψαν και οι περιπτώσεις καταστημάτων ή αλυσίδων που με διάφορα τρικ παρουσίαζαν ουσιαστικά ανύπαρκτες ή ελάχιστες εκπτώσεις σε διάφορα προϊόντα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen + fourteen =