αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈρευνα: Γιατί οι περισσότεροι νεοπροσληφθέντες ψάχνουν για νέα δουλειά μέσα στο πρώτο τρίμηνο

Έρευνα: Γιατί οι περισσότεροι νεοπροσληφθέντες ψάχνουν για νέα δουλειά μέσα στο πρώτο τρίμηνο

Ένα τοπίο… διαφορετικό από αυτό που φαντάζονταν, φαίνεται ότι συναντήσουν πολλοί νεοπροσληφθέντες όταν μπαίνουν σε μια εταιρία. Το αποτέλεσμα; Πολλοί από αυτούς πολύ σύντομα ξεκινούν να ψάχνουν για νέα δουλειά.

Το αμερικανικό Fortune παραθέτει έρευνα που έκανε τον Απρίλιο η Lattice, μια πλατφόρμα λογισμικού διαχείρισης εργαζομένων. Περισσότεροι από τους μισούς (52%) από τους ερωτηθέντες που βρίσκονται στη δουλειά τους για τρεις μήνες ή λιγότερο δήλωσαν ότι προσπαθούν ενεργά να φύγουν. Για τους ανθρώπους που εργάζονται από τρεις έως έξι μήνες, το ποσοστό αυτό ανεβαινει ακόμα περισσότερο, στο 59%.

Σε όλους τους κλάδους, από τους 2.000 ερωτηθέντες με έδρα τις ΗΠΑ, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) δήλωσαν ότι θα ήταν ανοιχτοί στο να εγκαταλείψουν την τωρινή θέση τους– ανεξάρτητα από το πόσο καιρό βρίσκονται εκεί – μέσα στους επόμενους έξι έως 12 μήνες. Στην περσινή έκδοση της έρευνας, μόνο το 47% δήλωσε το ίδιο.

Οι νεότερες γενιές φαίνεται ότι είναι πιο πρόθυμες να κάνουν αλλαγές. Σε έρευνα που διεξήγαγε νωρίτερα φέτος το διάσημο career site The Muse σε millennials και άτομα της Γενιάς Z που αναζητούσαν εργασία, ένας στους πέντε δήλωσε ότι θα παραιτείτο από μια θέση εργασίας σε λιγότερο από ένα μήνα, αν αυτή διέφερε δραματικά από αυτήν που διαφημιζόταν. Ένα άλλο 41% θα έδινε περιθώριο δύο έως έξι μήνες, και λιγότερο από το ένα τέταρτο (24%) θα έμεναν ένα ολόκληρο χρόνο. Οι παλαιότερες γενιές κινούνται πιο «συντηρητικά» σε αυτό το κομμάτι.

Οι νεότεροι εργαζόμενοι αναζητούν πραγματικά την αίσθηση του ανήκειν κατά την ένταξή τους σε μια εταιρεία, ειδικά με τόσους πολλούς υβριδικούς ή πλήρως απομακρυσμένους ρόλους», λέει ο Dave Carhart, αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού της Lattice, στο Fortune. «Ό,τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να υποστηρίξουν πραγματικά όσους προσλαμβάνουν και να τους βοηθήσουν να συνδεθούν είναι ιδιαίτερα σημαντικό».

«Σίγουρα έχουμε ακούσει για τον κίνδυνο αποχώρησης μεταξύ των ανθρώπων που είναι πιο νέοι στη δουλειά τους», προσθέτει ο Carhart. «Η έκτασή του φαινομένου εξακολουθεί να με εκπλήσσει», εξηγεί. «Ιδιαίτερα σε μια τόσο ενεργή αγορά, οι νέοι εργαζόμενοι συνειδητοποιούν ότι δεν υπάρχει λόγος να παραμείνουν για 12 ή 18 μήνες σε μια δουλειά που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ή τις προσδοκίες τους», λέει ο Carhart.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 3 =