αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈξι χαρακτηριστικά που έχουν οι άνθρωποι με ενσυναίσθηση και καταφέρνουν να θωρακίζονται

Έξι χαρακτηριστικά που έχουν οι άνθρωποι με ενσυναίσθηση και καταφέρνουν να θωρακίζονται

Διαβάζοντας άρθρα ή ακούγοντας ομιλίες σχετικά με την ηγεσία στην σύγχρονη εποχή, σίγουρα θα έχεις ακούσει μια «μαγική λέξη: Την ενσυναίσθηση. Τι ακριβώς είναι αυτό; Ουσιαστικά, η ενσυναίσθηση δεν είναι τίποτα άλλο από την ικανότητά μας να μπαίνουμε στα παπούτσια του άλλου και να αισθανόμαστε ακριβώς όπως εκείνος.

Κάτι που το γνωρίζουν καλά οι μεγάλοι leaders. Και είναι τελικά αυτοί που καταφέρνουν να χτίσουν μεγάλες εταιρίες, αλλά ταυτόχρονα και μια σωστή εταιρική κουλτούρα στο εσωτερικό.

Ωστόσο, αυτό μπορεί να κρύβει και παγίδες. Αν είσαι ένας άνθρωπος με ενσυναίσθηση, είναι πιθανό πολλές φορές να νιώθεις ότι η ενέργεια και τα συναισθήματα των γύρω σου «εισβάλλουν» στο μυαλό σου. Κάτι που μπορεί να σε καταπονήσει και να σε εξαντλήσει, αν δεν είσαι προσεκτικός. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς κάποιους «μηχανισμούς αντιμετώπισης». Παρακάτω λοιπόν θα δεις 6 χαρακτηριστικά που έχουν συχνά οι άνθρωποι με ενσυναίσθηση και καταφέρνουν να θωρακίζονται.

Αν λοιπόν είσαι ένας τύπος με ενσυναίσθηση, κράτα αυτή τη λίστα κοντά σου για εκείνες τις στιγμές που το… εξωτερικό σύμπαν βλάπτει τον εσωτερικό σου κόσμο.

1# Εντοπίζουν τους ανθρώπους που «ρουφούν» ενέργεια. Το πρώτο και πιο σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις εσύ, ως άτομο με ενσυναίσθηση, είναι να καταλάβεις πότε και πώς αποστραγγίζεται η ενέργειά σου και, από την άλλη, να εντοπίσεις εκείνα τα πράγματα που σου δίνουν ενέργεια. Με αυτή τη γνώση, μπορείτε να προσπαθήσετε να αποφύγετε καταστάσεις, μέρη ή ακόμη και άτομα που «ρουφούν» την ενέργειά σας, φροντίζοντας παράλληλα να αφιερώνετε αρκετό χρόνο κάνοντας πράγματα που αναπληρώνουν τα αποθέματά της ενέργειας σας.

2# Δημιουργούν μία ασπίδα. Είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν κάποιες καταστάσεις που θα προτιμούσατε να αποφύγετε, αλλά απλά δεν μπορείτε. Σημαντικές εργασίες, μεγάλες οικογενειακές συγκεντρώσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις θα μπορούσαν όλα να περιλαμβάνουν άτομα και ενέργειες που δυσκολεύεστε να αντιμετωπίσετε. Δεδομένου ότι είναι κάπως απαραίτητα, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να αντιμετωπίσετε τέτοιες περιστάσεις. Και μια «ενεργειακή ασπίδα» είναι ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό. Θα απαιτήσει προσπάθεια και εξάσκηση από την πλευρά σας, αλλά τελικά μπορείτε να δημιουργήσετε ένα διανοητικό εμπόδιο που αφήνει να μπει μέσα ό,τι θέλετε να αφήσετε, αλλά θα εκτρέπει οτιδήποτε αρνητικό. Απλώς χρειάζεται να φανταστείτε μια «φούσκα» που θα περιβάλλει την ύπαρξή σας. Μέσα σε αυτή τη φούσκα είναι ο κόσμος σας- εκεί μπορείτε να εστιάσετε και να βρείτε την ισορροπία σας, ενώ όλα τα άλλα είναι στο εξωτερικό. Όταν αισθάνεστε ότι η ενέργειά σας αποστραγγίζεται από άλλους ανθρώπους ή εξωτερικές καταστάσεις, μπορείτε να «μπείτε» μέσα στη φούσκα σας και να σταματήσετε τη ροή αρνητικής ενέργειας προς τα εσάς.

3# Θετικές σκέψεις. Οι άνθρωποι με ενσυναίσθηση δεν παραμένουν πάντα θετικοί. Επειδή νιώθετε τι υπάρχει γύρω σας, είναι πιθανό σε αρκετές στιγμές να πέφτει η ψυχολογία σας. Και να αισθάνεστε θλίψη ακόμα και για πράγματα που δεν φταίτε. Για να παραμείνετε θετικοί, μπορεί να είναι χρήσιμο να έχετε μια λίστα με θετικές σκέψεις και γεγονότα, τα οποία θα τα χρησιμοποιείται για να απομακρύνετε την αρνητικότητα και επανέλθετε σε θετικό mood. Όταν κάτι πάει στραβά, σκέψου τα θετικά που σου συμβαίνουν.

4# Κάθαρση. Τα άτομα που συζητάμε, έχουν συχνά πολυάσχολα μυαλά που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα πολλά συναισθήματα που τους βομβαρδίζουν σε καθημερινή βάση. Αλλά είναι λάθος να αποθηκεύεις τα αρνητικά. Αν το κάνεις αυτό, τα «βαρίδια» θα συνεχίσουν να σε επηρεάζουν. Πήγαινε στην… κάθαρση. Η κάθαρση συμβαίνει όταν αφήνετε τον εαυτό σας να νιώσει τα συναισθήματα ελεύθερα – κλάμα όταν λυπάσαι, γέλιο όταν είσαι χαρούμενος και ξέσπασμα όταν είσαι θυμωμένος. Όλα αυτά είναι εκφράσεις συναισθημάτων, αλλά είναι και κάτι σημαντικότερο: Γίνονται διέξοδοι για τη κλειστή ενέργεια, είτε θετική είτε αρνητική. Μην φοβάστε λοιπόν να απελευθερώσετε τα συναισθήματα, έστω και προσωρινά, ώστε να τα επεξεργαστείτε και να τα ξεπεράσετε.

5# Προγραμμάτισε χρόνο «για εσένα». Μην αισθάνεσαι άσχημα αν πρέπει να πεις όχι σε άλλους ανθρώπους. Η ευημερία σου είναι προτεραιότητα. Η οικογένεια και οι φίλοι σου θα πάρουν το καλύτερο δυνατό από εσένα, εάν πρώτα σου επιτρέψουν να περάσεις λίγο χρόνο μόνος. Είτε λοιπόν αφιερώνεις δύο βράδια την εβδομάδα, είτε μια ώρα πριν πας για ύπνο κάθε βράδυ, φρόντισε να βάλεις λίγο χρόνο στο πρόγραμμα σου για να τον περάσεις μόνος. Θυμήσου και την συνήθεια του Bill Gates ο οποίος περνά μια εβδομάδα μόνος μέσα σε μια καλύβα. Και είναι μια σπουδαία τακτική.

6# Πήγαινε μία βόλτα έξω. Σε προηγούμενο άρθρο γράφαμε ότι μία βόλτα 5 λεπτών έξω μπορεί να σε boostάρει. Με έναν περίπατο 5 λεπτών μπορείτε να τονώσετε τη διάθεση και την αυτοεκτίμησή σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικά λεπτά καθαρού αέρα για να νιώσετε καλύτερα. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Essex ανακάλυψαν ότι το να ξοδέψεις μόλις 5 λεπτά κάνοντας άθληση έξω ή μία δραστηριότητα κοντά στη φύση, ήταν αρκετό για να τονώσει τη διάθεση και την αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων στη μελέτη. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επωφεληθείτε ουσιαστικά κάνοντας μια γρήγορη βόλτα στη γειτονιά ή πηγαίνοντας στο κοντινό πάρκο με ένα κατοικίδιο ή ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Θα αλλάξεις το mood σου και θα «καθαρίσεις» το μυαλό σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × two =