αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈξι τρόποι για να ξεπεράσεις τις κακές εμπειρίες

Έξι τρόποι για να ξεπεράσεις τις κακές εμπειρίες

Ζούμε σε μία απρόβλεπτη εποχή. Η ανθεκτικότητα είναι ένας κρίσιμο στοιχείο, αν θες να φτάσεις σε μεγάλα επιτεύγματα και στη συναισθηματική ευεξία. Και οι ανθεκτικοί άνθρωποι τείνουν να έχουν ορισμένες συμπεριφορές που τους επιτρέπουν να κάνουν αντέχουν ή να κάνουν το come back όποτε είναι απαραίτητο. Η ικανότητά τους να αποδίδουν καλά παρά τις αγχωτικές καταστάσεις είναι κάτι που οι άλλοι θαυμάζουν.

Ναι, όλοι αντιμετωπίζουμε δυσκολίες και έχουμε κακές εμπειρίες. Αλλά τι μπορείς να κάνεις σε ένα τέτοιο σενάριο; Εδώ είναι 6 τρόποι για να ξεπεράσεις τις κακές εμπειρίες.

Σταματήστε να αναζητάτε ποιος φταίει

Το να αναλύετε συνέχεια το παρελθόν και να προσπαθείτε να βρείτε ποιος φταίει, σπάνια θα φέρει καλά αποτελέσματα. Πρέπει απλά να αποδεχτείτε πως ότι έγινε, έγινε. Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι να βρείτε μια λύση.

Μην προσπαθείτε να μαντέψετε τις σκέψεις των άλλων

Αναρωτηθείτε, αν οι άλλοι άνθρωποι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι σκέφτεστε και ποια είναι τα κίνητρά σας, θα έβγαζαν τα σωστά συμπεράσματα; Πιθανότητα, όχι. Το ίδιο ισχύει και για εσάς, αν προσπαθούσατε να μαντέψετε τις σκέψεις των άλλων και αυτό θα ήταν χάσιμο χρόνου.

Αντιμετωπίστε το μεγαλύτερο πρόβλημα πρώτο

Ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει, το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε όλοι να αντιμετωπίσουμε είναι ο θυμός. Αυτό υπερισχύει όλων των άλλων προβλημάτων. Προσπαθήστε να κατευνάσετε τον θυμό σας με γυμναστική ή διαλογισμό.

Αναπτύξτε νέες δεξιότητες

Όταν το μυαλό μας ασχολείται με την μελέτη κάποιας καινούργιας δεξιότητας, ο αριθμός των ανεπιθύμητων σκέψεων που εισέρχονται στο μυαλό είναι σχεδόν μηδαμινός. Κάθε φορά που καταπιανόμαστε με κάτι καινούργιο, επικεντρωνόμαστε σε αυτό και ξεχνάμε τα υπόλοιπα.

Γράψτε τις αρνητικές σας σκέψεις σε ένα χαρτί και μετά καταστρέψτε το

Έρευνες έχουν δείξει, ότι η καταγραφή των αρνητικών μας συναισθημάτων και μετά η καταστροφή του χαρτιού μπορεί να βοηθήσει στην μείωση των επιπέδων του στρες και τις έντασης που αισθανόμαστε, εξαιτίας αυτών των συναισθημάτων.

Σκεφτείτε πως αυτή η εμπειρία μπορεί να σας διδάξει και πως μπορεί να σας βοηθήσει στο μέλλον

Σκεφτείτε τα μαθήματα που σας δίδαξε η προηγούμενη σχέση σας και προσπαθήστε να τα δείτε ως πολύτιμες εμπειρίες για το μέλλον. Αν μπορέσετε να βγάλετε κάποιο νόημα για το τι σήμαινε αυτή η σχέση για εσάς, τότε θα είναι πιο εύκολο να βάλετε μια τελεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 1 =