αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈξι πράγματα που κάνουν οι οργανωτικοί τύποι (και ποτέ δεν μιλούν για αυτά)

Έξι πράγματα που κάνουν οι οργανωτικοί τύποι (και ποτέ δεν μιλούν για αυτά)

Κάθε ομάδα φίλων έχει αυτό το υπερβολικά οργανωμένο άτομο. Είναι αυτός που δεν χάνεται ποτέ μέσα στην καθημερινότητα, είναι πάντα προετοιμασμένος και ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους. Καταφθάνει νωρίς στα events και ποτέ δεν αναστατώνεται όταν συναντά ένα απροσδόκητο εμπόδιο στην πορεία.

Τα καλά νέα: Με μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής και πολλή προνοητικότητα μπορείτε να γίνετε ένας από αυτούς τους ανθρώπους.

Όταν σκεφτόμαστε να είμαστε οργανωμένοι, συχνά οραματιζόμαστε το τελικό αποτέλεσμα. Ενα περιποιημένο σπίτι ή χώρο γραφείου. Όμως, το να είσαι οργανωμένος δεν αφορά στην πραγματικότητα το εξωτερικό σου περιβάλλον. Το πρώτο βήμα για να κατανοήσετε την οργάνωση ως δεξιότητα είναι να αλλάξετε ριζικά την οπτική σας. Είναι κομβικός ο τρόπος που επεξεργάζεσαι τις σκέψεις και μεθοδεύεις αυτό που πρέπει να κάνεις. Αυτό περιλαμβάνει την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τη λογική σκέψη.

Ας γίνουμε λοιπόν πιο συγκεκριμένοι. Εδώ είναι 6 συνήθειες που έχουν οι οργανωτικοί τύποι. Και ποτέ δεν μιλούν για αυτές. Μπορείς να τις «αντιγράψεις»

1# Ξυπνούν νωρίς το πρωί. Όταν ξυπνάτε κάθε μέρα με μια μεγάλη λίστα υποχρεώσεων, μπορεί να είναι τρομακτικό. Αφιερώνοντας λίγα λεπτά για να εκτιμήσετε την ημέρα και να συγκεντρώσετε τις σκέψεις σας πριν ξεσπάσει η… φασαρία, μπορεί να σας δώσει την ηρεμία που χρειάζεστε για να σκεφτείτε καθαρά. Η Jodie Watson, η ιδρύτρια του Supreme Organisation, προτείνει να σηκωθείτε 10 με 15 λεπτά πριν τους υπόλοιπους ανθρώπους που μένουν στο ίδιο σπίτι (αν υπάρχουν). Μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά.

2# Αφιερώνουν χρόνο για να τακτοποιούν το περιβάλλον τους. Όπως έχουμε ήδη πει, το να ξυπνάς με πάρα πολλά πράγματα στο μυαλό, δεν είναι το καλύτερο ξεκίνημα της ημέρας. Αυτό μπορεί να παρακαμφθεί αφιερώνοντας 10-15 λεπτά για έναν καθαρισμό το προηγούμενο βράδυ. Λειτουργεί ιδιαίτερα καλά σε σπίτια με παιδιά, ενθαρρύνοντας την ομαδική εργασία και την υπευθυνότητα, και όλοι ωφελούνται. Θα έχετε ένα πιο φιλόξενο, χαλαρωτικό περιβάλλον για να περάσετε το βράδυ και λιγότερες δουλειές για να αντιμετωπίσετε το πρωί επίσης. Αφιερώστε δέκα λεπτά επιστρέφοντας τα πράγματα εκεί που ανήκουν. Κάνοντας αυτό καθημερινά αποτρέπετε την ακαταστασία να βγει εκτός ελέγχου.

3# Σπάνε τις μεγάλες δουλειές σε μικρότερα κομμάτια. Αυτό το έχουμε συμπεριλάβει και σε άλλες λίστες μας εδώ στο It’s Possible. Είναι χρήσιμο να σπας τις μεγάλες δουλειές σε μικρότερα κομμάτια. Σε διαφορετική περίπτωση είναι πιθανό να σε νικήσει η αναβλητικότητα ή να τα παρατήσεις τελείως βλέποντας το τεράστιο βουνό μπροστά σου. Το να είστε σε θέση να εστιάσετε σε ένα μόνο βήμα θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε, χωρίς να σας αγχώνει το πόσο μεγάλος είναι ο τελικός στόχος. Η αντιμετώπιση ενός μεγάλου έργου με αυτόν τον τρόπο το κάνει να φαίνεται πιο διαχειρίσιμο και θα εκπλαγείτε με το πόσο γρήγορα θα το πετύχετε.

4# Οργάνωση στις απαντήσεις των emails. Ζούμε στην εποχή των αμέτρητων emails. Ορισμένοι επιτρέπουν στις ειδοποιήσεις των emails να διακόπτουν την εργασία τους. Άλλοι τα αφήνουν μέχρι αργά το μεσημέρι και χάνονται κάνοντας scroll σε μια… θάλασσα αλληλογραφίας στην οποία δεν έχουν χρόνο να απαντήσουν. Αντίθετα, είναι πιο οργανωμένο να αφιερώνετε χρόνο μία ή δύο φορές κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας για να περιηγηθείτε στα εισερχόμενά σας και να τα ιεραρχήσετε αποτελεσματικά. Θα πρέπει να απαντήσετε σε κρίσιμα email αμέσως, ώστε να βεβαιωθείτε ότι δεν σας βαραίνουν το μυαλό ενώ κάνετε άλλες εργασίες ή δεν σας ξεφεύγουν εντελώς. Μπορείτε να προσθέσετε ένα αστέρι ή να προσθέσετε ετικέτα σε τυχόν email στα οποία πρέπει να επιστρέψετε αργότερα.

5# Κρατούν σημειώσεις. Μη βασίζεσαι μόνο στη μνήμη σου. Δεν μπορείς να θυμάσαι τα πάντα μέσα σε μία χαοτική καθημερινότητα. Οι οργανωτικοί τύποι το ξέρουν αυτό και κρατούν σημειώσεις. Αυτό μπορεί να γίνει με ένα παραδοσιακό σημειωματάριο ή με ένα app στο κινητό σου. Ζούμε άλλωστε με ένα κινητό στο χέρι, άρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία στη σύγχρονη ζωή για να μην σημειώνουμε κάτι που πρέπει να πετύχουμε. Συμβουλή για να σχηματίσετε τη συνήθεια: Κάντε μια to-do λίστα το προηγούμενο βράδυ για την επόμενη μέρα. Ξεκινήστε με 3-5 σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε να κάνετε.

6# Δεν ξεχνούν τα διαλείμματα. Η καλή οργάνωση έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητά σας. Τα επίπεδα στρες και το άγχος μειώνονται. Όμως, πρέπει να ξέρετε πότε να κάνετε ένα διάλειμμα για να μην γίνετε δέσμιοι της ρουτίνας σας. Βεβαιώσου ότι έχεις προγραμματίσει κάποιο «χρόνο για εσένα» μέσα στην ημέρα σου. Μέσα σε αυτό το χρονικό block μπορείτε να πάτε μια βόλτα, να δείτε μια ταινία ή μάθετε ένα νέο χόμπι ή δεξιότητα. Θυμήσου και το άρθρο: «Τα 3 είδη διαλειμμάτων που κάνουν οι πετυχημένοι άνθρωποι μέσα στην ημέρα τους».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε ερωτήσεις που κάνουν οι έξυπνοι άνθρωποι στον εαυτό τους πριν πουν κάτι

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + 17 =