αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈξι μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, για να αλλάξεις τη ζωή σου μέσα σε 1 έτος

Έξι μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, για να αλλάξεις τη ζωή σου μέσα σε 1 έτος

Στην αρχή κάθε σεζόν ή κάθε ημερολογιακού έτους, βάζουμε στόχους και υποσχόμαστε στον εαυτό μας ότι αυτή η χρονιά θα είναι διαφορετική από την προηγούμενη. Λέμε ότι θα κάνουμε πράγματα, θα δούμε ανθρώπους, θα πάμε σε νέα μέρη, θα είμαστε διαφορετικοί, και τελικά θα κάνουμε μια αλλαγή στη ζωή μας, την οποία θέλουμε εδώ καιρό.

Πόσες φορές όμως πετυχαίνουμε τελικά αυτούς τους στόχους; Έρευνες έχουν δείξει ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων πετυχαίνει τους στόχους που βάζει στην αρχή μιας σεζόν/ έτους. Μπορεί οι στόχοι που βάζεις, για παράδειγμα, να είναι πολύ ασαφής ή υπερβολικά φιλόδοξοι.

Τι μπορείς να κάνεις διαφορετικά; Εδώ είναι 6 μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, για να αλλάξεις τη ζωή σου μέσα σε 1 έτος. Αρκεί να είσαι συνεπής.

1. Φτιάξτε λίστες με βιβλία και ταινίες που θέλετε να δείτε

Και σιγά- σιγά αρχίστε να πετυχαίνετε όλα όσα έχετε συμπεριλάβει στη λίστα σας. Έχουμε πάντα αυτό το βιβλίο που θέλουμε να διαβάσουμε ή αυτήν την ταινία που θέλουμε να δούμε, αλλά το αναβάλλουμε μέχρι να το ξεχάσουμε. Γιατί να μην κάνετε λίστες και να προσπαθήσετε να τις ακολουθήσετε; Υπάρχει μια μεγάλη αίσθηση ικανοποίησης με κάθε πράγμα που πετυχαίνουμε από την λίστα μας. Ειδικά εδώ, μπορείς να πάρεις και μερικές χρήσιμες γνώσεις και εμπειρίες, μέσα από ένα καλό βιβλίο ή μία ταινία ή ένα ντοκιμαντέρ.

2. Βρείτε ένα χόμπι

Δεν έχει σημασία αν κάποιος κοροϊδεύει εσένα ή το χόμπι σου. Είναι το χόμπι σου, και αυτό που σε κάνει ευτυχισμένο. Είναι αυστηρά δική σου δουλειά. Οποιοσδήποτε άλλος μπορεί απλά να το παραβλέψει. Ενα χόμπι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σβήσετε το άγχος και θα σας βοηθήσει να «επαναφορτιστείτε». Μπορεί να νομίζετε ότι δεν το χρειάζεστε, αλλά το χρειάζεστε. Θυμήσου και το άρθρο: Έξι χόμπι και συνήθειες που θα σε κάνουν πιο δημιουργικό.

3. Κανονίστε το πρόγραμμα ύπνου σας

Λοιπόν, δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε στρατιωτική πειθαρχία αυτό. Αλλά το να κανονίσετε το δικό σας πρόγραμμα ύπνου και να το τηρήσετε όσο καλύτερα μπορείτε, σίγουρα θα σας βοηθήσει μακροπρόθεσμα. Δεν θα αισθάνεστε εξαντλημένοι ή μη δημιουργικοί. Θα γίνει πιο εύκολο για σας να ξυπνήσετε νωρίς και να ρυθμίσετε το εσωτερικό σας ρολόι. Και θα δείτε ότι το να έχετε σταθερές ώρες ύπνου είναι μια καλή αρχή για το επόμενο βήμα, το οποίο είναι: Να αξιοποιείται καλύτερα και τον χρόνο που είστε ξύπνιοι.

4. Μάθετε να αξιολογείτε και να φιλτράρετε τις ανθρώπινες σχέσεις σας

Ένα άλλο ζήτημα που μπορεί να χαλάσει το μυαλό κάποιου είναι το πρόβλημα σχετικά με τις κοινωνικές σχέσεις. Η εποχή μας απαιτεί να είμαστε κοινωνικοί, συμπαθείς και δημοφιλείς παντού. Αυτό που δεν σας λένε, είναι ότι είναι σπάνιο να τα πετύχεις όλα αυτά. Και ότι οι άνθρωποι πληγώνουν ο ένας τον άλλον συνεχώς, και περίπου το 80% των ανθρώπων που συναντάτε θα είναι τοξικοί για εσάς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Πρέπει να μάθετε πώς να αναγνωρίζετε τοξικές καταστάσεις και να φέγυετε από αυτές.

5. Αθληση

Δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς είσαι εξωτερικά, αλλά και με το πώς νιώθεις εσωτερικά. Η άσκηση βοηθά στην παραγωγή ορμονών ευτυχίας. Η άσκηση σας βοηθά να αποβάλλετε το άγχος. Η άσκηση ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση της ολοκλήρωσης. Η άσκηση κάνει καλό στην υγεία σας. Ακόμη και το περπάτημα μπορεί να αποτρέψει τα καρδιαγγειακά προβλήματα, γι’ αυτό προσπαθήστε να κάνετε κάτι 2-3 φορές την εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να είσαι bodybuilder, απλά πρέπει να κινείσαι.

6. Βάλε στην άκρη χρήματα για ένα ταξίδι

Και γενικά, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να διαχειριστείτε τα οικονομικά σας. Τα ταξίδια είναι μια επιθυμία που έχουν σχεδόν όλοι, και το μόνο πράγμα που δεν θα μετανιώσετε ποτέ. Οι εμπειρίες είναι αυτές που μένουν μέσα σου όταν όλα τα άλλα έχουν φύγει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όσο πιο λίγους φίλους έχεις… τόσο πιο έξυπνος είσαι, λέει η επιστήμη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + ten =