αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας CEO εξηγεί: «10 πράγματα που μακάρι να ήξερα πριν γίνω εκατομμυριούχος»

Ένας CEO εξηγεί: «10 πράγματα που μακάρι να ήξερα πριν γίνω εκατομμυριούχος»

Ο Richard Lorenzen είναι CEO της Fifth Avenue Brands, επενδυτής και ομιλητής σε πολλά business events. Έχει φιλοξενηθεί σε κορυφαία ΜΜΕ όπως: CNBC, Forbes, Business Insider και AdWeek. Πλέον είναι εκατομμυριούχος.

«Σήμερα, καθώς συνεχίζω να διευθύνω την εταιρεία μου, να κάνω ομιλίες και να συμβουλεύω άλλες νεοφυείς επιχειρήσεις, επιστρέφω συνεχώς σε αυτά τα δέκα μαθήματα που έμαθα μέσω της άμεσης εμπειρίας (συχνά με τον δύσκολο τρόπο) και βοηθώ άλλες εταιρείες να αποφύγουν τα ίδια λάθη» λέει ο ίδιος σε άρθρο του στο fsnews5.com.

Εδώ είναι λοιπόν τα 10 μαθήματα που παραθέτει.

1. Εάν δεν ξεκινήσετε να αναθέτετε tasks σε άλλους μόλις το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας, θα ”καείτε” γρήγορα

«Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα για μένα ως ιδρυτής ήταν ότι πρέπει να αφιερώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο, το συντομότερο δυνατό, στη δημιουργία ομάδων. Μπορεί να μπορέσετε να κρατήσετε 1 έτος περίπου ως one man show. Αλλά αν αναπτύσσετε σοβαρά την επιχείρησή σας, δεν θα μπορείτε να τα κάνετε όλα μόνος σας», λέει.

2. Βάλε στόχους 10 φορές μεγαλύτερους

Πολλές φορές, χρειάζεται εξίσου μεγάλη προσπάθεια για να κλείσετε μια μικρή συμφωνία ή μια μεγάλη. Το μόνο εμπόδιο είναι η σκέψη σου. Επιπλέον, εάν χτίσετε το επιχειρηματικό σας πλάνο γύρω από έναν στόχο που είναι δέκα φορές μεγαλύτερος και κάνετε πολύ περισσότερη δουλειά, είναι πολύ πιο πιθανό να πετύχετε και να ξεπεράσετε τον αρχικό σας σκοπό ούτως ή άλλως.

3. Κάντε τα πράγματα που δεν θέλετε να κάνετε

«Σχεδόν σε κάθε περίπτωση, το πράγμα που δεν θέλετε να κάνετε είναι αυτό που είναι πιο σημαντικό να κάνετε. Έμαθα από νωρίς ότι έπρεπε να το υποστώ και να κάνω αυτές τις βαρετές/δύσκολες/μη διασκεδαστικές εργασίες για να υπάρξει πρόοδος.

Ακόμη και όταν αναθέτετε σε άλλουςς αυτό στο οποίο είστε αδύναμοι, εξακολουθείτε να καταλήγετε με κάτι που… δεν θέλετε να κάνετε στη to-do λίστα σας» εξηγεί ο ίδιος.

4. Υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε

«Στην αρχή, ξόδεψα πολύ χρόνο κάνοντας εργασίες που δεν θα έπρεπε να κάνω, απλώς και μόνο επειδή τείνω να είμαι τελειομανής. Τώρα, κάθε πρωί, αναθεωρώ τη λίστα υποχρεώσεων μου και αν υπάρχει εκεί κάτι που τελικά δεν είναι απαραίτητο, είτε το αναθέτω αλλού είτε το εξαλείφω εντελώς. Εστιάστε στους κορυφαίους δύο έως τρεις τομείς όπου μπορείτε να επηρεάσετε περισσότερο την επιχείρησή σας».

5. Αποφύγετε την… υπερφόρτωση πληροφοριών

«Μου αρέσει να διαβάζω. Και διαβάζω ένα βιβλίο την εβδομάδα. Αλλά έχω μάθει επίσης να προσέχω να μην υπερφορτώνω τον εαυτό μου με πάρα πολλές πληροφορίες. Υπάρχουν χιλιάδες βιβλία για τα πάντα εκεί έξω. Βρείτε μερικές πηγές πληροφοριών υψηλής ποιότητας που σας εξυπηρετούν και εμβαθύνετε σε αυτές», τονίζει ο CEO.

https://www.secretentourage.com/wp-content/uploads/2018/04/richard-lorenzo-img.jpg

6. Να ξέρεις το «γιατί»

Πρέπει να ξέρετε «γιατί» το κάνετε αυτό. Και δεν μπορεί να είναι μόνο χρήματα. Πρέπει να υπάρχει ένας λόγος πέρα από τους οικονομικούς στόχους που σας ωθεί να σηκώνεστε και να το κάνετε αυτό κάθε μέρα.

Το να φτιάξεις μια εταιρεία είναι δύσκολο και πολλά εμπόδια θα σε κάνουν να θελήσεις να τα παρατήσεις. Πρέπει να έχετε έναν λόγο για να μείνετε εκεί, που να είναι πολύ μεγαλύτερος από τα προβλήματα που πρόκειται να αντιμετωπίσετε κάθε μέρα.

7. Αναγνωρίστε ότι πολλές νίκες ήταν αρχικά χαζές ιδέες

Συχνά, η ιδέα που πιστεύετε ότι είναι λιγότερο πιθανό να λειτουργήσει ή είναι πολύ τραβηγμένη, είναι η ιδέα που θα σας εκτοξεύσει. Είτε είναι εκείνος ο δυνητικός πελάτης με τον οποίο δεν είστε σίγουροι ότι θα επικοινωνήσετε επειδή δεν ανήκει στο level σας, είτε είναι εκείνη την καμπάνια μάρκετινγκ που ποτέ δεν πιστεύατε ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει, απλώς κάντε το και αφήστε τα αποτελέσματα να υπαγορεύσουν τι είναι καλή ιδέα ή όχι.

8. Μετρήστε τα πάντα

Ο μόνος τρόπος για να βελτιώσετε οτιδήποτε είναι να το μετράτε κάθε μέρα. Γιατί; Οι μετρήσεις και η καταγραφή φέρνει σαφήνεια και επίγνωση.

9. Χρειάζεστε μόνο μία υπηρεσία/προϊόν

Όταν είστε μια νέα εταιρεία (και ειδικά αν είστε agency), μην σπαταλάτε χρόνο, χρήμα και προσπάθεια προσπαθώντας να προσφέρετε 20 διαφορετικές υπηρεσίες. Πουλήστε μία υπηρεσία και γίνετε ο καλύτερος σε αυτήν. Στην πορεία, μια επέκταση θα είναι πολύ πιο εύκολη όταν έχετε τα χρήματα.

10. Διατηρήστε επαφή με όλους

Πάντα να βλέπετε κάθε επαφή ως σχέση και όχι απλώς ως συναλλαγή. Διατηρήστε επαφή με όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, τακτικά. Στείλτε μηνύματα, άρθρα που πιστεύετε ότι θα τους αρέσουν και ευχές για τις γιορτές. Οι σχέσεις είναι κομβικές για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 − three =