αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας CEO εξηγεί: «Μην περιμένεις να βρεις μια ιδέα δισεκατομμυρίων. Άλλη είναι η κίνηση που πρέπει να κάνεις»

Ένας CEO εξηγεί: «Μην περιμένεις να βρεις μια ιδέα δισεκατομμυρίων. Άλλη είναι η κίνηση που πρέπει να κάνεις»

Η πιο mainstream άποψη που θα ακούσεις, λέει ότι για να πετύχει ένας επιχειρηματίας, πρέπει αν βρει κάποιο νέο καινοτόμο προιόν τεχνολογίας που θα φτάσει να κοστίζει δισεκατομμύρια και να μπει σε μια μεγάλη αγορά. Αυτή η άποψη είναι λάθος, όπως σημειώνει σε άρθρο του στο αμερικανικό Fortune, ο συνιδρυτής και CEO της Travel Ticker, Eimantas Balciunas.

«Ναι, είναι καταπληκτικό όταν ένας επιχειρηματίας αναπτύσσει μια τεχνολογία δισεκατομμυρίων δολαρίων που αλλάζει τον κόσμο. Και ορίζει μια νέα κατηγορία επιχείρησης. Αλλά είναι τόσο σπάνιο», τονίζει ο Eimantas Balciunas.

Όπως λέει ο ίδιος, αυτή τη στιγμή οι tech startups με αξία πάνω από ένα δισ. δολάρια, είναι λιγότερες από 200 σε όλο τον κόσμο. Άρα έχεις λίγες πιθανότητες να πετύχεις κάτι τέτοιο.

Αυτό που λίγοι καταλαβαίνουν, είναι ότι δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις απαραίτητα κάτι ριζοσπαστικό που να κοστίζει δισεκατομμύρια ή να δημιουργήσεις μια αγορά από την αρχή, για να φτιάξεις ένα καινοτόμο προϊόν. Μπορείς να φτιάξεις ένα καινοτόμο προϊόν πιο απλά. «Μπορείτε να ξεκινήσετε με κάτι που γνωρίζετε καλά και αγαπάτε, να πάρετε ιδέες από άλλα προϊόντα στην αγορά και να εστιάσετε την ενέργεια σας στον δημιουργικό μάρκετινγκ» λέει ο επιχειρηματίας.

Αυτό μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες να πετύχετε. Ακόμα κι αν μπείτε σε μια αγορά όπου ήδη υπάρχουν μεγάλοι «παίχτες», θα έχετε μεταξύ άλλων ένα πλεονέκτημα: μια startup μπορεί να λάβει πολύ πιο γρήγορα αποφάσεις και να κάνει αλλαγές. Σε αντίθεση με μια μεγάλη εταιρία που λογικά είναι πιο «δυσκίνητη». Και κάπως έτσι, μπορείς να φτάσεις στην επιτυχία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − six =