17/02/25

Ένας business γκουρού αποκαλύπτει την ερώτηση που πρέπει να κάνουν όλοι οι επιχειρηματίες στον εαυτό τους

Ένα από τα επίθετα που θα δεις να γράφονται για αυτόν είναι: serial entrepreneur. Είναι επιχειρηματίας, αρθρογράφος και TEDx speaker. Κορυφαία στιγμή του είναι η δημιουργία της online πλατφόρμας Elite Daily, η οποία πουλήθηκε το 2015 στην Daily Mail προς 50 εκατ. δολάρια. Μιλάμε για τον Gerard Adams.

Ο ίδιος είναι γνωστός για τα σεμινάρια και τις ομιλίες που δίνει, μέσω των οποίων μεταφέρει τις εμπειρίες και τις συμβουλές του. Σε συνέντευξη του στο αμερικανικό site Entrepreneur.com, μιλά για κάτι επίσης σημαντικό: την ερώτηση που θα πρέπει να κάνουν όλοι οι επιχειρηματίες στον εαυτό τους. Με σκοπό να διαλέξουν την ιδέα στην οποία τελικά θα αφοσιωθούν.

«Ξεχάστε τα χρήματα και αναρωτηθείτε: Έχει πραγματικό νόημα και σκοπό; Πρόκειται να έχει έναν αντίκτυπο στον κόσμο και να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων;», σημειώνει ο Adams. Αν οι απάντηση είναι «ναι» με ειλικρίνεια, τότε πρέπει να μπείτε 100% στο εγχείρημα.

Παράλληλα, ο business γκουρού, αναφέρθηκε και στις τεχνολογίες που αναμένεται να κυριαρχήσουν από εδώ και πέρα. «Νομίζω ότι οι τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με το βίντεο και η εικονική πραγματικότητα είναι πεδία που σαρώνουν τώρα» είπε και επιπλέον σημείωσε ότι θα δούμε πολύ έντονα αυτό που ονομάζουμε personal branding. Όλα είναι συνδεδεμένα φυσικά με τα Social Media, τα οποία είναι και θα παραμείνουν έναν κομβικός παράγοντας.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

fourteen − thirteen =