αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας πρώην πράκτορας του FBI εξηγεί: Πως να χειριστείς ένα θυμωμένο άτομο με 3 βήματα

Ένας πρώην πράκτορας του FBI εξηγεί: Πως να χειριστείς ένα θυμωμένο άτομο με 3 βήματα

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο θυμός είναι ένα από τα πιο ισχυρά συναισθήματα που διαθέτουμε ως άνθρωποι. Το να αντιμετωπίσεις ένα θυμωμένο άτομο δεν είναι ποτέ εύκολο.

Αλλά τι θα γινόταν αν σας έλεγαν ότι υπάρχει τρόπος για να ελέγξετε αυτόν τον θυμό του άλλου και να τον επηρεάσετε, ακόμα και όταν υπάρχει ως «έκρηξη» μπροστά στο πρόσωπό σας;

Ο Δρ John R. Schafer εργάστηκε ως πράκτορας του FBI για 25 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων ανέπτυξε έναν έξυπνο τρόπο αντιμετώπισης των θυμωμένων ανθρώπων. Όπως μπορείτε να μαντέψετε, δουλεύοντας ως πράκτορας του FBI, συναντάς πολλούς θυμωμένους ανθρώπους που είναι πολύ πιθανό να προσπαθήσουν να σε βλάψουν αν μπορούν.

Γι’ αυτό λοιπόν ο Δρ John R. Schafer έβαλε το κεφάλι κάτω και άρχισε να σκέφτεται έναν επαναστατικό τρόπο αντιμετώπισης των θυμωμένων ανθρώπων. «Το σπάσιμο του κύκλου του θυμού επιτρέπει στους ανθρώπους να εκτονώσουν το θυμό τους και τους παρέχει μια πορεία δράσης που δύσκολα θα αρνηθούν» εξηγεί ο ίδιος στο learning-mind.com. Και παραθέτει τα 3 βήματα για να σπάσεις τον κύκλο του θυμού και να χειριστείς αποτελεσματικά ένα θυμωμένο άτομο.

1. Δηλώσεις με ενσυναίσθηση

Προσπαθήστε να ακούσετε τι λέει και τι αισθάνεται το άλλο άτομο. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας παρόμοια γλώσσα, κάντε συζήτηση με το άτομο που είναι απογοητευμένο. Εστιάζοντας στην κατάσταση και στα συναισθήματα του.

Συνήθως, αν πεις σε κάποιον ότι ξέρεις πώς νιώθει, η αντίδρασή του θα είναι: «Όχι, δεν ξέρεις πώς νιώθω, δεν είσαι στη θέση μου». Αλλά χρησιμοποιώντας δηλώσεις με ενσυναίσθηση που ξεκινούν με «Άρα εσύ…», το εξαγριωμένο άτομο βλέπει όλα όσα σου είπε και το πιο σημαντικό είναι ότι νιώθει ότι ακούγεται.

2. Αποσυμπίεση

Όταν κάποιος μπορεί να εκφράσει όλα όσα έχει στο μυαλό του, αποσυμπιέζεται. Είναι μία αίσθηση ελευθερίας. Ενα βάρος βγαίνει από το στήθος του, και νιώθει ότι μπορεί να αναπνεύσει ξανά. Τότε είναι που το θυμωμένο άτομο «καίει» όλο τον θυμό του και κάθε φορά η αποσυμπίεση γίνεται όλο και πιο αδύναμη. Εκεί φυσικά είναι χρήσιμη και η ενσυναίσθηση από την μεριά σου, που είπαμε παραπάνω.

3. Η διέξοδος

Τέλος, δώστε στον φίλο ή συνάδελφό σας είναι μια άμεση πορεία δράσης. Μια λύση. Βρείτε μια διαδρομή που ο φίλος σας δεν μπορεί να αρνηθεί, που αναπόφευκτα θα τον βοηθήσει μακροπρόθεσμα, ώστε να μην εμφανιστεί ξανά αυτός ο θυμός που προκαλεί υστερία. Πείτε κάτι σαν: «Γιατί δεν προσπαθείς να κάνεις το Χ. Θα σε βοηθήσει…».

Από εκεί και πέρα, απλά να θυμάστε ότι όταν συναντάτε ένα θυμωμένο άτομο, αυτό το συναίσθημα προέρχεται από μία «πληγή». Υπάρχει πάντα μια ρίζα σε αυτή την απογοήτευση και μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται για να ελέγξετε αυτόν τον θυμό είναι να αφήσετε το άτομο να εξωτερικέψει όλες τις σκέψεις του και να εκτονωθεί. Να τον ακούσεις και στην συνέχεια να δείξεις ότι τον καταλαβαίνεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μπορούμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι για 47 δευτερόλεπτα»: Μερικές συμβουλές από μία καθηγήτρια που ασχολείται με τη βελτίωση της συγκέντρωσης

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 7 =