Υπάρχει μια δεξιότητα που χρειάζονται όλοι οι νέοι για να ευδοκιμήσουν στον εργασιακό χώρο — σήμερα και στο μέλλον — και υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια.
«Αν μπορούσα να δώσω στον 13χρονο και 16χρονο εαυτό μου μια δεξιότητα που πιστεύω ότι θα άντεχε στη δοκιμασία του χρόνου, θα ήταν το storytelling», είπε ο εκατομμυριούχος επιχειρηματίας, Scott Galloway, στο CNBC.
Το είδος της αφήγησης μπορεί να μην έχει σημασία, επειδή οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να επικοινωνούν μπορούν να αλλάξουν γρήγορα. Το σημαντικό μέρος είναι η ανάπτυξη μιας «ικανότητας καλής γραφής, ικανότητας άρθρωσης ιδεών και ικανότητας παρουσίασης ιδεών με δεδομένα, infographics, slideshows», είπε ο Galloway.
Ο Galloway είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Stern School of Business του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Tο 2005, ξεκίνησε την L2 Inc. — ένα ερευνητικό έργο που εξελίχθηκε σε συμβουλευτική εταιρεία business intelligence και βοηθά τα brands να μάθουν πώς να κάνουν μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.
Η σημασία της αφήγησης είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί οι νέοι δεν πρέπει να βασίζονται αποκλειστικά σε εργαλεία παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT — όχι τώρα, ούτε ποτέ, είπε ο Galloway.
«Δεν γνωρίζουμε αν σε πέντε χρόνια κάποιο νευρωνικό δίκτυο πρόκειται να αντικαταστήσει το ChatGPT. Δεν ξέρουμε αν η γραφή κώδικα θα είναι ξεπερασμένη», εξηγεί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η ζωγράφος Μάνθα Παπαϊωάννου δημιουργεί μπλουζάκια που σου λένε μία ιστορία