αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας Έλληνας έφτιαξε την startup που σου βρίσκει το σωστό μέγεθος παπουτσιού χωρίς να πας στο κατάστημα

Ένας Έλληνας έφτιαξε την startup που σου βρίσκει το σωστό μέγεθος παπουτσιού χωρίς να πας στο κατάστημα

Στην εποχή της πανδημίας οι αγορές στα φυσικά καταστήματα έχουν γίνει πιο δύσκολες. Με μερικές επιχειρήσεις να επηρεάζονται περισσότερο- όπως για παράδειγμα αυτές που πωλούν παπούτσια. Πόσο εύκολο είναι να αγοράσεις ένα παπούτσι χωρίς να το δοκιμάσεις;

Έρχεται τώρα μια startup να λύσει αυτό το πρόβλημα. Είναι η SafeSize. Η οποία αναπτύσσει συστήματα που βοηθούν τους πελάτες να βρουν παπούτσια στα «μέτρα» τους, δίνοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν σημαντικά τον τζίρο τους.

«Κλειδί» για να βγουν οι λιανικές επιχειρήσεις αλλά και οι καταναλωτές κερδισμένοι, είναι το μηχάνημα 3D foot scanning που απεικονίζει τρισδιάστατα το πόδι του πελάτη.

Αυτό τοποθετείται στα φυσικά καταστήματα. Η SafeSize έχει αναπτύξει την πιο προηγμένη τεχνολογία τρισδιάστατης απεικόνισης του ποδιού, η οποία επιτυγχάνεται σε μόλις 5 δευτερόλεπτα και με ακρίβεια χιλιοστού. Επίσης, για να διευκολυνθούν οι ηλεκτρονικές αγορές η εταιρεία έχει δημιουργήσει μία εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα να σκανάρει ο χρήστης το πόδι του στο σπίτι με το κινητό του τηλέφωνο. Με αυτόν τον τρόπο οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου διαμορφώνουν το προφίλ των χρηστών, επιτρέποντας στους πελάτες τους να δοκιμάσουν εικονικά και μέσα σε 3 δευτερόλεπτα όλα τα μοντέλα παπουτσιών που ανταποκρίνονται στο μέγεθός τους αλλά και στα γούστα τους. «Η παραπάνω λύση χρησιμοποιείται ευρύτερα στον ιατρικό κλάδο. Εμείς όμως σκεφτήκαμε να την προσαρμόσουμε και να τη μεταφέρουμε στον χώρο του retail», λέει στην Καθημερινή ο Αγγελος Σταυράκης ιδρυτής και CEO της νεοφυούς εταιρείας SafeSize και πρώην στέλεχος της Intersport.

Εκτός από το 3D foot scanning, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα λογισμικό και ένα ειδικό μηχάνημα σκάνερ που «σκανάρει» τα παπούτσια, δημιουργώντας μία δική της βάση δεδομένων. «Τα μεγέθη που αναγράφονται στα παπούτσια διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους ανάλογα με τη μάρκα και το μοντέλο», εξηγεί, προσθέτοντας ότι «η ομάδα μας έχει αναπτύξει τεχνολογία μέσω της οποίας σκανάρει όλα τα παπούτσια της αγοράς, διατηρώντας μία βάση δεδομένων με τις τρισδιάστατες διαστάσεις των παπουτσιών. Ετσι, έχουμε τις διαστάσεις των ποδιών των καταναλωτών αλλά και των παπουτσιών».

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και άτομα που χαμογελούν

«Κάθε χρόνο σκανάρονται περίπου 1,5 εκατ. παπούτσια μέσω του συγκεκριμένου συστήματος που διατηρεί η εταιρεία σε δικές της αποθήκες ή σε αποθήκες πελατών της ανά τον κόσμο. Είμαστε η μοναδική εταιρεία που έχουμε αναπτύξει δική μας βάση δεδομένων για περισσότερες από 1.500 μάρκες, εξυπηρετώντας όλα τα είδη παπουτσιών που υπάρχουν στην αγορά, από αθλητικά μέχρι γόβες και σανδάλια. Πρόκειται για πληροφορίες που δεν έχουν ούτε οι ίδιοι οι κατασκευαστές». 

To 3D foot scanning της SafeSize έχει κεντρίσει ήδη το ενδιαφέρον των 10 μεγαλύτερων αλυσίδων παπουτσιών στον κόσμo, ο τζίρος των οποίων αγγίζει συνολικά τα 50 δισ. δολ. Ανάμεσα σε αυτούς είναι τα Intersport, Decathlon, Sport Direct, CCC, η αλυσίδα λιανικής Migros στην Ελβετία, Sport 2000, JD Sports, Sport XX, ο μεγαλύτερος παίχτης λιανικής αθλητικών ειδών στην Ιαπωνία (Xebio) κ.ά.

«Μέχρι στιγμής, οι πωλήσεις του foot scanner ξεπερνούν τις 2.000 σε 45 χώρες, ενώ μέσω των λύσεων που έχουμε αναπτύξει όλο και περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν παπούτσια, με τον αριθμό τους να ξεπερνάει τα 3 εκατ. κάθε χρόνο, “παράγοντας” για τις επιχειρήσεις τζίρο μεγαλύτερο των 250 εκατ. ευρώ. Στην αρχή έπρεπε να εξηγήσουμε στους retailers πώς λειτουργεί το σύστημα που έχουμε αναπτύξει για να καταλάβουν την αξία του. Από το 2013, οπότε και ιδρύθηκε η εταιρεία, η απώλεια πελατών είναι μικρότερη από 1% τον χρόνο. Και όταν αυτό συμβαίνει, οφείλεται σε οικονομικές συγκυρίες», εξηγεί ο κ. Σταυράκης.

Ηδη η εταιρεία έχει εξασφαλίσει 26 εκατ. ευρώ από επενδυτικές εταιρείες, όπως η Convent Capital (Ολλανδία), η 3TS Capital Partners (Αυστρία) αλλά και το Ευρωπαϊκό Επενδυτικό Ταμείο (ΕΙF). Παράλληλα, σε αυτήν έχουν επενδύσει μεγάλοι πελάτες του retail αλλά και η Silicon Valley Bank. «Οι εταιρείες στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους στράφηκαν στην υπηρεσία μας  ενδυναμώνοντας το ψηφιακό τους κανάλι και βελτιώνοντας τη σχέση με τους πελάτες τους». 


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × two =