αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈκανες ένα λάθος στη δουλειά; Εδώ είναι 5 τρόποι για να χειριστείς την κατάσταση

Έκανες ένα λάθος στη δουλειά; Εδώ είναι 5 τρόποι για να χειριστείς την κατάσταση

Σε όλους μας έχει τύχει να κάνουμε ένα λάθος στη δουλειά. Μπορεί, για παράδειγμα, να στείλεις ένα email σε λάθος άτομο. Να κάνεις ένα γραμματικό/ συντακτικό/ ορθογραφικό λάθος σε μία παρουσίαση. Να χάσεις ένα σημαντικό deadline. ‘Η οτιδήποτε άλλο.

Και είναι πιθανό αυτό να οδηγήσει σε μία… πιεστική κατάσταση.

Το ερώτημα εδώ είναι το εξής: Οκ, ένα λάθος μπορεί να γίνει. Αλλά τι μπορείς να κάνεις μετά για να διαχειριστείς την κατάσταση; Το indeed.com παραθέτει 5 συμβουλές.

1. Παραδέξου το λάθος

Είναι φυσικό να νιώσετε ντροπή ή αγανάκτηση αν κάνετε ένα λάθος στη δουλειά, αλλά είναι σημαντικό να προχωρήσετε και να μην επικεντρωθείτε σε αυτό. Δείχνεις μεγαλύτερο επαγγελματικό, όταν παραδέχεσαι ένα λάθος.

2. Ζητήστε συγγνώμη

Με το να ζητήσετε ειλικρινά συγγνώμη σε οποιονδήποτε επηρεάστηκε από το λάθος, πετυχαίνετε πολλά πράγματα. Πρώτον, δείχνετε ότι πραγματικά το έχετε μετανιώσει και δέχεστε την ευθύνη για αυτό. Δεύτερον, δείχνετε σεβασμό σε όσους έχουν επηρεαστεί. Αν υπάρχουν ακόμα αρνητικά συναισθήματα για το λάθος, με μια συγγνώμη ίσως καταφέρετε να επαναφέρετε το θετικό κλίμα.

3. Βρείτε λύση

Σειρά έχει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που ενδεχομένως προκλήθηκαν από το λάθος και να επικοινωνήσετε τη λύση σας με όποιον χρειάζεται. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να δουλέψετε υπερωρία ή απλά να ζητήσετε συγγνώμη από κάποιον πελάτη.

Αν επηρεάστηκαν και οι συνάδελφοί σας από το λάθος σας και πρέπει να δουλέψουν παραπάνω, προσπαθήστε να τους βοηθήσετε όσο περισσότερο μπορείτε με τον επιπλέον φόρτο εργασίας.

4. Σκεφτείτε τι θα κάνετε την επόμενη φορά

Θα πρέπει να αξιολογήσετε τι θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά την επόμενη φορά για να μη συμβεί ξανά το ίδιο λάθος. Αυτό σημαίνει να βρείτε τη ρίζα, την πηγή του προβλήματος.

Ό,τι και αν προκάλεσε το λάθος, βρείτε το πρόβλημα και αντιμετωπίστε το. Για παράδειγμα, αν χάσατε κάποια προθεσμία, ξεκινήστε νωρίτερα την επόμενη φορά.

Ενημερώστε τους ανωτέρους σας για να σας έχουν εμπιστοσύνη και να ξέρουν ότι έχετε πάρει τα κατάλληλα βήματα για να αποφύγετε παρόμοια λάθη στο μέλλον.

5. Δημιουργήστε ένα θετικό υπόδειγμα εργασίας

Αφού επιλύσετε το λάθος σας, φροντίστε να δείξετε ότι έχετε βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύετε. Φροντίστε να μένετε σταθεροί στις νέες κατευθυντήριες γραμμές που έχετε θέσει στον εαυτό σας για να μην κάνετε ξανά λάθη. Αν βρείτε μια μέθοδο που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, μοιραστείτε τη με τους συναδέλφους σας, οι οποίοι ενδέχεται να τη βρουν χρήσιμη. Έτσι, θα βελτιώσετε την επικοινωνία και θα μειώσετε την πιθανότητα για λάθη στο μέλλον.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eleven − eight =