αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Άσε τους εργαζόμενους να κάνουν λάθος»: Η τακτική που εφαρμόζουν όλο και περισσότερες μεγάλες εταιρίες

«Άσε τους εργαζόμενους να κάνουν λάθος»: Η τακτική που εφαρμόζουν όλο και περισσότερες μεγάλες εταιρίες

Μία μέθοδος δημιουργικότητας των εργαζομένων, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Συνίσταται στην ανοχή, αν όχι στον πανηγυρισμό, της αποτυχίας.

Καινοτομία μέσα από τα λάθη. Αυτό μπορεί να ενθαρρύνει τους εργαζόμενους να έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να αναλαμβάνουν μετρημένα ρίσκα.

Η βασική ιδέα είναι ότι η αποτυχία δημιουργεί γνώση, και κάθε παραπάτημα μπορεί να μετατραπεί σε ευκαιρία, καθώς βοηθά να αποκαλυφθούν νέα προβλήματα ή διαφορετικές προοπτικές σε ένα ζήτημα.

Ένας εργαζόμενος που θα βρεθεί σε αδιέξοδο, θα εκτεθεί σε προκλήσεις και θα αποκτήσει εμπειρία που δεν μπορούσε να αποκτήσει διαφορετικά.

Η κατάσταση μπορεί να πάει ακόμη πιο μακριά. Η Engie, γαλλική πολυεθνική εταιρεία ενέργειας, αποφάσισε να απονέμει βραβεία «καλύτερων αποτυχημένων ιδεών» σε υπαλλήλους που τόλμησαν -και απέτυχαν- να υλοποιήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους. Η Engie, σύμφωνα με τον ιστότοπο αναλύσεων Conversation, άρχισε να αποδέχεται τα αποτυχημένα projects, όχι μόνο για να δείξει μια μορφή ανοχής, αλλά και για να τα προωθήσει εντός της εταιρείας, ώστε όλοι να μπορούν να μάθουν από αυτά.

Παρά το γεγονός ότι βασίζονται σε καλές ιδέες, ορισμένα προγράμματα καταλήγουν να αποτυγχάνουν.

Ωστόσο, μπορούν να θεωρηθούν ως οιονεί επιτυχίες, επειδή μερικές φορές είναι η εταιρεία που αποφασίζει να τα τερματίσει. Αυτά δεν είναι ούτε αποτυχίες ούτε επιτυχίες.

Αντίθετα, θεωρούνται σχεδόν επιτυχίες, γνωστές και ως “nearlings, όταν τα έργα αυτά δεν πέτυχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα για την εταιρεία, ιδίως όσον αφορά την κερδοφορία, αλλά όταν εκτελέστηκαν με αυστηρότητα, παρείχαν ευκαιρίες μάθησης για ολόκληρη την εταιρεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 7 =