αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣThink Athens: Ο ηλεκτρονικός ξεναγός που σε στέλνει στα πιο ενδιαφέροντα μέρη της Αθήνας

Think Athens: Ο ηλεκτρονικός ξεναγός που σε στέλνει στα πιο ενδιαφέροντα μέρη της Αθήνας

Η Αθήνα είναι μια καταπληκτική πόλη. Και κάποιος φαίνεται ότι θέλει να αποκαλύψει τα μυστικά της. Είναι το Think Athens. Μια ελληνική startup η οποία μπορεί με ένα κλικ να… σου βγάλει το πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις, ερχόμενος στην Αθήνα. Περιλαμβάνοντας αξιοθέατα, δραστηριότητες και events. Για να μη χάσεις τίποτα, όσες ημέρες παραμείνεις στην πόλη.

Η ιδρύτρια του Think Athens, Ειρήνη Χειμωνίτη, μιλά στο It’s Possible. Σε ποια μέρη θα «έστελνε» κάποιον, πού επισκέπτεται για πρώτη φορά την Αθήνα; Πώς προέκυψε η ιδέα της; Και το σημαντικό ερώτημα: είναι εύκολο για μια καινοτόμο επιχείρηση να αναπτυχθεί στην Ελλάδα; Όλες οι απαντήσεις, στη συνέντευξη που ακολουθεί.

Πως «γεννήθηκε» η ιδέα για το Think Athens;

Η ιδέα γεννήθηκε σ’ ένα τραίνο, λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2013, επιστρέφοντας στη Γενεύη, όπου ζούσα τότε,μετά από μία σύντομη επίσκεψη στο Στρασβούργο. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής σκεφτόμουν πόσο χρήσιμο θα ήταν αν υπήρχε μία ιστοσελίδα η οποία να έφτιαχνε για μένα το ιδανικό πρόγραμμα για τις συγκεκριμένες ημέρες του ταξιδιού μου, περιλαμβάνοντας εκδηλώσεις,δραστηριότητες, αξιοθέατα και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διαμονή μου στην πόλη.

Παράλληλα σκεφτόμουν ότι η Αθήνα έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός ιδανικού city break προορισμού και όμως λίγοι ταξιδιώτες το γνωρίζουν. Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.

Αν θέλει κάποιος να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα σας, τι πρέπει να κάνει; Ποια είναι, δηλαδή, η διαδικασία βήμα- βήμα.

Ο χρήστης βάζει στο www.thinkathens.com τις ημερομηνίες και ώρες άφιξης και αναχώρησης από την πόλη και επιλέγει «download». Δηλώνει ένα e-mail στο οποίο θα λάβει την ατζέντα του κι αυτό είναι όλο.Ο χρήστης λαμβάνει την ατζέντα του σε λιγότερη ώρα απ’ όση θα χρειαστούν οι αναγνώστες σας για να διαβάσουν την απάντησή μου. Φυσικά, αν το επιθυμεί, μπορεί ο χρήστης να αφιερώσει κάποιο χρόνο για να δημιουργήσει τη δική του ατζέντα, επιλέγοντας τις δραστηριότητες που ταιριάζουν στις δικές του προτιμήσεις.

Εξίσου γρήγορη και αυτοματοποιημένη είναι και η διαδικασία με την οποία αποστέλλουν οι εταιρικοί μας πελάτες, όπως ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις, τις ατζέντες, ως μία υπηρεσία προστιθέμενης αξίας, στους πελάτες τους.

athens_by-think-athens_3

Ποια είναι η ανταπόκριση που έχετε από το κοινό μέχρι τώρα;

Mέσα στους λίγους μήνες που είμαστε live έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία μας ταξιδιώτες από χώρες που δε φανταζόμασταν και στις οποίες δεν είχαμε στοχεύσει καν. Γενικά πλέον οι άνθρωποι ανταποκρίνονται πολύ θετικά στην καινοτομία,όταν αυτή επιλύει κάποιο υπαρκτό πρόβλημά τους. Ειδικά οι city breakers είναι ένα αρκετά ενημερωμένο κοινό, αντιλαμβάνονται γρήγορα τα πλεονεκτήματα μιας υπηρεσίας. Είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία μας και εργαζόμαστε καθημερινά προς την καλύτερη εξυπηρέτηση ακόμα περισσότερων ταξιδιωτών.

Είναι τελικά εύκολο για μια καινοτόμο επιχείρηση σαν τη δική σας, να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα της κρίσης;

Καινοτομία σημαίνει «λύνω το πρόβλημα μ’ έναν τρόπο που δεν ήταν γνωστός μέχρι σήμερα». Επομένως, είναι στο DNA των καινοτόμων επιχειρήσεων να τα βγάζουν πέρα στα δύσκολα, να βρίσκουν λύσεις, ακόμα και σε «εχθρικά» περιβάλλοντα.

Με αυτήν τη λογική προχωράμε, το θεωρούμε ευθύνη μας να ξεπερνάμε τις δυσκολίες της ελληνικής πραγματικότητας. Ποτέ δεν είναι εύκολο.

Αν κάποιος επισκεφτεί για πρώτη φορά την Αθήνα, ποιο μέρος ή μέρη θα του προτείνατε εσείς να δει;

Πρέπει να επισκεφθεί το Μουσείο της Ακρόπολης, όχι μόνο για τα αρχαιολογικά εκθέματα, αλλά και για την αρχιτεκτονική του υπεροχή. Επίσης, θα του προτείναμε να δει το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ιδανικά σε συνδυασμό με την παρακολούθηση κάποιας εκδήλωσης. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψει να περπατήσει στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Στο Think Athens πιστεύουμε ότι η Αθήνα είναι μια πόλη για περπάτημα, αρκεί να ακολουθήσει κανείς τις κατάλληλες διαδρομές. Γι΄αυτό έχουμε σχεδιάσει και περιλαμβάνουμε στις ατζέντες μας περιπάτους, οι οποίοι «πάνε βόλτα» τον επισκέπτη στις γειτονιές της πόλης.

think-athens_1

Πως προέκυψε το όνομα «Think Athens»;

Ψάχναμε ένα όνομα που θα καλούσε τους ταξιδιώτες να σκεφτούν την Αθήνα ως τον επόμενο citybreakπροορισμό τους. Έτσι, προέκυψε το «ThinkAthens».Ομολογώ ότι δεν ήταν δική μου ιδέα…

Θα θέλατε η υπηρεσία σας να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις, με αντίστοιχες versions;

Ναι και έχουμε ήδη ξεκινήσει την ενεργοποίηση του πλάνου επέκτασης. Είναι στρατηγική μας προτεραιότητα να δώσουμε στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα για εύκολη και πλήρη οργάνωση city breaks σε όσες περισσότερες πόλεις μπορούμε. Σε κάποιες πόλεις θα αναπτύξουμε τις δικές μας ομάδες, ενώ σε κάποιες άλλες σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε συνεργασία με τοπικές ομάδες, μέσω franchise.Καλωσορίζουμε προτάσεις από ομάδες που ενδιαφέρονται να συμβάλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού στην πόλη τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 1 =