αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑStartup από τη Σιγκαπούρη εξαγόρασε το 49% του Rolling Stone

Startup από τη Σιγκαπούρη εξαγόρασε το 49% του Rolling Stone

JENNIFER LAWRENCE in Rolling Stone Magazine, April 2012 Issue

Μια καινοτόμος επιχείρηση από την Σιγκαπούρη κατάφερε να εξαγοράσει σχεδόν τα μισά δικαιώματα, ενός διάσημου brand name. Συγκεκριμένα, η BrandLab Technologies, που έχει ιδρυθεί από τον γιο του σιγκαπουριανού δισεκατομμυριούχου Κουόκ Χουν Χονγκ και είναι αφιερωμένη στη μουσική, εξαγόρασε το 49% του εμβληματικού περιοδικού Rolling Stone για να αναπτυχθεί σε νέες αγορές, όπως ανακοίνωσαν οι δύο πλευρές.

Το εν λόγω deal, έναντι ποσού που δεν ανακοινώθηκε, έχει στόχο να δημιουργήσει μια μεγάλη επιχείρηση διοργάνωσης συναυλιών και εκδηλώσεων, διευκρίνισαν οι BrandLab και Rolling Stone στη σχετική ανακοίνωση.

Η Rolling Stone International, μια νέα θυγατρική που θα διευθύνεται από τον 28χρονο Κουόκ Μενγκ Ρου, θα διοργανώνει συναυλίες και θα επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Bloomberg. Η νέα θυγατρική σκοπεύει «να κεφαλαιοποιήσει τη φήμη και την παγκόσμια αναγνώριση της μάρκας» Rolling Stone, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

«Στο πέρασμα των χρόνων, η επίδραση του Rolling Stone ήταν τεράστια και με τιμά πολύ το γεγονός ότι εντάσσομαι σ’ αυτή την ομάδα για το επόμενο τμήμα του ταξιδιού της», δήλωσε ο Κουόκ, γιος του μεγιστάνα του φοινικέλαιου Κουόκ Χουν Χονγκ και ανιψιός του Ρόμπερτ Κουόκ, του πλουσιότερου ανθρώπου της Μαλαισίας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 + eight =