αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑSocial… πανικός για μια καφετιέρα: Τελικά, στην Ελλάδα όλοι οι δωρεάν διαγωνισμοί μπορούν να πετύχουν

Social… πανικός για μια καφετιέρα: Τελικά, στην Ελλάδα όλοι οι δωρεάν διαγωνισμοί μπορούν να πετύχουν

Η ανάρτηση έγινε στην επίσημη Facebook Page του Nescafe Dolce Gusto Greece, σήμερα 10 Ιουλίου. Και συγκεκριμένα γράφει: «Με ποιον Nescafé Dolce Gusto Freddo ξυπνάς το δικό σου καλοκαίρι: Buondi, Lungo ή Intenso; Aπάντησε σε comment και πάρε μέρος στο διαγωνισμό! 1 νικητής κερδίζει μία μηχανή Drop Silver και 10 συσκευασίες καψουλών espresso και 4 νικητές κερδίζουν 10 συσκευασίες καψουλών espresso!».

Θα περίμενε κανείς, ότι δεν θα υπάρχει και ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους χρήστες για μια καφετιέρα και μερικές κάψουλες. Μεγάλο λάθος. Φαίνεται, ότι στην Ελλάδα όλοι οι δωρεάν social διαγωνισμοί μπορούν να πετύχουν. Μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο (δηλαδή μόλις λίγες ώρες μετά την ανάρτηση του post από την Nescafe), το εν λόγω post έχει ξεπεράσει τα 1.100 likes, τα 900 σχόλια και τις 200 κοινοποιήσεις. Μέσα σε λίγες ώρες.

Με ποιον Nescafé Dolce Gusto Freddo ξυπνάς το δικό σου καλοκαίρι: Buondi, Lungo ή Intenso; Aπάντησε σε comment και πάρε …

Posted by NESCAFÉ Dolce Gusto Greece on Montag, 10. Juli 2017

Φυσικά, ο κάθε ένας χρήστης είναι ελεύθερος να συμμετέχει σε όσους διαγωνισμούς θέλει. Αντίστοιχα και οι εταιρίες μπορούν από τη μεριά τους να κάνουν όσους διαγωνισμούς θέλουν, με οποιοδήποτε έπαθλο. Μεγάλο ή μικρό.

Όμως με αυτή την απλή ανάρτηση, φαίνεται για ακόμα μια φορά το πόσο… έτοιμο είναι το κοινό στην Ελλάδα, να συμμετέχει σε διαγωνισμούς και με τη συμμετοχή του (κοινοποιήσεις και likes) να κάνει ιντερνετικό προμοτάρισμα σε εταιρίες. Αρκεί να κερδίσει κάτι δωρεάν. Δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσως είναι τα νέα δεδομένα της εποχής.

Αντιστοιχούς διαγωνισμούς έχουμε δει και άλλες φορές. Με τα έπαθλα να είναι από έπιπλα και οικιακές συσκευές, μέχρι αυτοκίνητα. Από περιέργεια πάντως, κάναμε μια απλή αναζήτηση στο γνωστό site Skroutz, για να δούμε πόσο κοστίζει μια περίφημη καφετιέρα, σαν αυτή που έκανε άμεσα ντόρο, στο post της Nescafe. Οι τιμές ξεκινούν από τα 99 ευρώ…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × three =