αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣSlotApp: Το πρώτο κοινωνικό δίκτυο που μπαίνει σε έναν κόσμο «κλειδωμένων» προφίλ

SlotApp: Το πρώτο κοινωνικό δίκτυο που μπαίνει σε έναν κόσμο «κλειδωμένων» προφίλ

«Εμείς είμαστε οι ρομαντικοί». Μιλώντας με τους τρεις ιδρυτές της εφαρμογής SlotApp, αυτή είναι μια από τις φράσεις που ξεχωρίζεις. Και είναι όντως, «ρομαντικοί» επιχειρηματίες. Δημιούργησαν μια mobile εφαρμογή, η οποία εστιάζει στις γνωριμίες μεταξύ των ανθρώπων, ωστόσο πριν γνωριστούν οι χρήστες πρέπει να παίζουν μίνι παιχνίδια μεταξύ τους. Έτσι ώστε να «ξεκλειδώσουν» το προφίλ του άλλου. Μέχρι τότε είναι όλα θολά, ακόμα και οι φωτογραφίες τους.

Και ο ρομαντισμός που λέγαμε δεν σταματά εκεί, αφού όπως δηλώνουν οι τρεις νέοι επιχειρηματίες, δεν θέλουν να βάλουν ενοχλητικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα τους. Και αυτό, σε μια περίοδο που βλέπουμε αμέτρητες διαφημίσεις σε εφαρμογές, πλατφόρμες και sites. Με την εμπειρία που βιώνει ο χρήστης, στις περισσότερες περιπτώσεις, να μην είναι και τόσο καλή. Το It’s Possible συνάντησε τους ιδρυτές του SlotApp, Νίκο Σίμο, Σπύρο Τσότσολo και Γλυκερία Αντωνάκη. Οι ίδιοι μιλούν για όλα σε μια ιδιαίτερη συνέντευξη.

Πως προέκυψε η ιδέα για την εφαρμογή;

Νίκος Σίμος: Πάντα θέλαμε να κάνουμε κάτι δικό μας. Οπότε συζητώντας αρχικά πάνω σε μια άλλη ιδέα, σκεφτήκαμε: Γιατί να μην κάνουμε κάτι που να ξεκινά ανάποδα; Να είναι δηλαδή το προφίλ σου «κλειδωμένο». Όταν κάποιος άλλος/η που θέλει να δει το προφίλ, να πρέπει να κάνει κάτι για αυτό. Να μην του είναι εύκολο. Αυτή ήταν η πρώτη μας σκέψη και σιγά- σιγά «χτίσαμε» τις υπόλοιπες λεπτομέρειες γύρω από την εφαρμογή.

Δηλαδή, αρχίσαμε να ψάχνουμε το πώς μπορείς να κάνεις ένα προφίλ «κλειδωμένο», αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και ένα… πιο παιχνιδιάρικο concept. Έτσι μας ήρθε η ιδέα του see through, γιατί αυτό δημιουργεί και έναν ερωτισμό. Σε κάνει να θες να δεις τι υπάρχει από πίσω. Για να φτάσεις στο στόχο μέσα από την εφαρμογή, πρέπει να περάσεις από κάποια στάδια.

Γλυκερία Αντωνάκη: Σε αυτά τα στάδια είχε πολύ brainstorming. Για το πώς ακριβώς θα έπρεπε να τα κάνουμε. Σκεφτόμασταν επίσης ότι οι γνωριμίες, είτε είσαι άντρας- είτε γυναίκα, βγάζουν και έναν ανταγωνισμό. Όταν π.χ. είσαι γυναίκα και βγεις με τις φίλες σου, θα πεις «πήγα σε ένα πάρτι και άρεσα σε 5». Και θα συζητήσεις ιστορίες. Θέλαμε κάπως να μετριέται και ο εν λόγω ανταγωνισμός και έτσι αποφασίσαμε να βάλουμε στην εφαρμογή και τα slots που κερδίζει κάθε χρήστης.

Πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε ένα project μέσα στην κρίση. Όταν το ανακοινώσατε αυτό σε φίλους, συγγενείς, γνωστούς, ποια ήταν τα σχόλια που ακούσατε;

Σπύρος Τσότσολος: Εμείς δεν σταθήκαμε τόσο στο επιχειρείν. Σταθήκαμε στην ιδέα. Η συγκεκριμένη ιδέα ήταν που θέλαμε να αξιολογήσουμε στη συγκεκριμένη φάση. Θέλαμε να δούμε αν έχει ένα πεδίο εφαρμογής. Μόλις ανακοινώσαμε τα σχέδια μας, αυτό που εισπράξαμε είναι ότι υπάρχει ένα πεδίο εφαρμογής. Το βρήκαν ενδιαφέρον. Τώρα, στο κομμάτι του επιχειρείν, εμείς δεν έχουμε κάποια εξωτερική χρηματοδότηση και επίσης όταν ξεκινήσαμε να το συζητάμε πέσαμε πάνω στα capital controls. Στη χειρότερη περίοδο. Άρα αντικειμενικές δυσκολίες υπάρχουν, ωστόσο αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε την ιδέα μας, γιατί ακριβώς υπήρχε μια θετική αποδοχή από την αρχή. Αυτό μας έδωσε τη δύναμη να προχωρήσουμε.

Νίκος Σίμος: Αυτό που μου έκανε εντύπωση εμένα, ήταν ότι δεν είχαμε αρνητικά σχόλια. Δεν μας είπε κάποιος πολύ έντονα: «τι πάτε να κάνετε τώρα». Κακά τα ψέματα, κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να πετύχει και τι όχι. Οπότε όταν εμείς είχαμε τη συγκεκριμένη ιδέα είπαμε «ναι, θα το κάνουμε». Άλλωστε, το πρώτο στάδιο της επιτυχίας ή του επιχειρείν γενικότερα, είναι να ξεκινήσεις. Οπότε αυτό κάναμε, ξεκινήσαμε. Και βέβαια, επειδή είμαστε ακόμα στην αρχή, βλέπουμε ότι όσο προχωράμε το προϊόν μας εξελίσσεται. Στόχος μας είναι να έχουμε ένα application στο οποίο θα υπάρχει απλότητα. Δηλαδή, να μην απασχολεί τον χρήστη η εφαρμογή, αλλά οι άνθρωποι που είναι μέσα στην εφαρμογή.

Σπύρος Τσότσολος: Το SlotApp το σκεφτόμασταν κάθε ημέρα, πριν το δημιουργήσουμε. Κάναμε πολλές συζητήσεις. Φεύγαμε από τις δουλειές μας και συναντιόμασταν για να συζητήσουμε πως θα το φτιάξουμε.

Γλυκερία Αντωνάκη: Δεν γίνεται να αφήσεις κάτι που το σκέφτεσαι κάθε μέρα. Και για να το σκέφτεσαι, σημαίνει ότι πρέπει να το προσπαθήσεις. Αλλιώς μετά θα το μετανιώσεις. Σε αυτό νομίζω ότι βοήθησε ο Σπύρος πολύ που είναι ο «doer» της παρέας.

Πως ακριβώς λειτουργεί η εφαρμογή;

Γλυκερία Αντωνάκη: Ουσιαστικά είναι ένας νέος τρόπος για να γνωρίζεις ανθρώπους. Είναι η πρώτη εφαρμογή που μπαίνει σε έναν κόσμο «κλειδωμένων» προφίλ. Αρχικά, δηλαδή, υα βλέπεις στην κυριολεξία όλα θολά. Είναι θολές οι φωτογραφίες, βλέπεις ένα ψευδώνυμο, και είναι στο χέρι σου να επιλέξεις αυτούς που μάλλον σε ενδιαφέρουν. Δεν το ξέρεις ακόμα. Μόλις δώσει το «ΟΚ» και ο άλλος, αρχίζει το παιχνίδι με στόχο το «ξεκλείδωμα».

Νίκος Σίμος: Για να μπεις στην εφαρμογή, υπάρχουν τρεις τρόποι. Μέσω Facebook, Twitter ή κλασικής εγγραφής. Αν μπεις μέσα από social media, «τραβά» κάποια στοιχεία από εκεί. Αν κάνεις κλασική εγγραφή, τα κάνεις όλα χειροκίνητα. Συμπληρώνεις τα βασικά στοιχεία σου και τα ενδιαφέροντα σου. Μπορεί κάποιος να ανεβάσει μέχρι 9 φωτογραφίες στο προφίλ του. Για τους άλλους χρήστες, όλα αυτά τα στοιχεία είναι θολά. Οπότε ξεκινάς και ψάχνεις χρήστες για να παίξεις. Το μόνο που μπορείς να δεις από την αρχή, είναι το φύλο του άλλου. Αφού βρεις τον χρήστη που θες να παίξεις, του κάνεις knock. Και περιμένεις να σε αποδεχτεί και ο άλλος για να παίξεις. Αν δεν σου κάνει knock back, δεν μπορείς να παίξεις.

Αυτό το «ΟΚ» εμείς το συνδυάζουμε με το φλερτ στο μπαρ. Κοιτάς π.χ. ένα κορίτσι. Αν σε κοιτάξει και αυτή, εσύ έχεις λάβει υποσυνείδητα το «ΟΚ» για να κάνεις την κίνηση. Αν δεν σε κοιτάξει, δύσκολα θα προχωρήσεις. Οπότε το knock back είναι… το βλέμμα του άλλου για να κάνεις την επόμενη κίνηση.

Μετά λοιπόν ξεκινάς να παίζεις μίνι παιχνίδια. Για κάθε ένα παιχνίδι που κερδίζεις, ξεκλειδώνεται και ένα στοιχείο για τον άλλο/η. Και στο τέλος γίνεται ορατή και η φωτογραφία. Αν αλληλο-ξεκλειδωθούν και οι δύο χρήστες, τότε γίνεται διαθέσιμο και το chat.

Ένα από τα παιχνίδια που έχετε ενσωματώσει στην εφαρμογή, έχει να κάνει με ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων. Θέλω να ρωτήσω ποιος σκέφτεται τις ρωτήσεις και πως εργάζεστε πάνω σε αυτό το κομμάτι;

Νίκος Σίμος: Είναι συλλογική δουλειά. Ανακαλύψαμε με τον δύσκολο τρόπο, ότι δεν υπάρχουν έτοιμα πακέτα ερωτήσεων, για να τα αγοράσει κάποιος. Άρα λοιπόν τις φτιάχνουμε μόνοι μας. Όπως κάνουν άλλωστε και στα τηλεπαιχνίδια.

Σπύρος Τσότσολος: Σκοπός μας είναι οι ερωτήσεις να απευθύνονται στο κοινό που στοχεύει και η ίδια η εφαρμογή. Είναι γενικής γνώσεως, αλλά πολλές είναι πιο νεανικές. Εκεί εστιάζουμε.

Νίκος Σίμος: Και μάλιστα, υπάρχουν αρκετές ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα. Δεν είναι, δηλαδή, μόνο γεωγραφία ή κάτι πολύ γενικό. Μπορεί να αφορούν ακόμα και τη showbiz.

Γλυκερία Αντωνάκη: Μπορεί να βρεις ερώτηση για τον τραγουδιστή Justin Bieber, για σειρές στην τηλεόραση, για τις Χρυσές Σφαίρες ή για την Google.

Πολλοί λένε, ότι το κοινό της Ελλάδας είναι πιο «συντηρητικό» σε ότι αφορά το online dating. Ποια είναι η γνώμη σας;

Νίκος Σίμος: Βασικά το κοινό δεν είναι συντηρητικό. Απλά θεωρείται λίγο ταμπού το να πεις δημόσια ότι γνώρισες κάποιον μέσω ίντερνετ. Είτε αυτό γίνεται μέσω Facebook, είτε μέσω Twitter, είτε μέσω οποιασδήποτε πλατφόρμας. Εγώ ξέρω πολλούς που γνωρίστηκαν με αυτόν τον τρόπο και τελικά παντρεύτηκαν. Απλά, βλέπουμε ότι ειδικά οι γυναίκες στην Ελλάδα, δεν λένε εύκολα ότι γνώρισαν κάποιον στο ίντερνετ. Θεωρούν ότι «δεν ακούγεται τόσο καλά». Κάτι που δεν ισχύει σε προηγμένες χώρες του εξωτερικού.

Σπύρος Τσότσολος: Θα συμφωνήσω με τον Νίκο. Στη χώρα μας είναι ποιο δύσκολο να το παραδεχτεί κάποια ή κάποιος, ότι έκανε μια online γνωριμία. Παρόλο που οι περισσότεροι χρησιμοποιούν κάποια εφαρμογή τέτοιου τύπου. Και εγώ θεωρώ ότι στις γυναίκες στην Ελλάδα είναι λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα. Είναι πιο δύσκολο να προσεγγίσεις το συγκεκριμένο κοινό. Το βλέπουμε και από τους χρήστες που έχουμε. Υπάρχει ένα αριθμητικό προβάδισμα στους άντρες. Μπορεί μικρό, αλλά έχουν ένα προβάδισμα.

Νίκος Σίμος: Από την άλλη πλευρά, το θετικό στην περίπτωση μας είναι ότι διαφοροποιούμαστε από τις κλασικές dating εφαρμογές. Αφού βάζουμε και το στοιχείο του παιχνιδιού. Δεν είμαστε Tinder, που κάποιος ψάχνει ανθρώπους του άλλου φύλου και απλά προσπερνά προφίλ στα γρήγορα. Εμείς είμαστε οι λίγο πιο ρομαντικοί.

Υπάρχει αυτό το παιχνίδι μεταξύ των χρηστών και από εκεί και πέρα είναι φυσικά ελεύθεροι έτσι ώστε να γνωριστούν. Και γιατί όχι, να δούμε και τα πρώτα ζευγάρια που θα δημιουργηθούν μέσα από την εφαρμογή. Θα γινόμασταν πολύ χαρούμενοι αν το μαθαίναμε αυτό.

Γλυκερία Αντωνάκη: Το στοιχείο του παιχνιδιού είναι πολύ σημαντικό. Εγώ για παράδειγμα, μπαίνω για να παίξω κιόλας. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να περάσεις την ώρα σου, πέρα από το κομμάτι του dating.

Η εφαρμογή σας είναι στο κομμάτι του mobile. Θεωρείτε ότι εκεί είναι το μέλλον της καινοτόμου επιχειρηματικότητας;

Νίκος Σίμος: Εγώ θεωρώ ότι εκεί είναι το μέλλον. Σιγά- σιγά αρχίζει και πεθαίνει το desktop. Πιστεύω ότι στο μέλλον θα υπάρχει μόνο το mobile. Άρα λοιπόν υπάρχει ξεκάθαρα μια διεθνής τάση. Αλλά παράλληλα και το είδος της εφαρμογής μας, επειδή είναι πιο προσωπική, κάνει πιο εύκολο σε κάποιον να την έχει στο κινητό του. Νιώθει πιο άνετα από το να την έχει σε ένα PC που ενδεχομένως χρησιμοποιούν κι άλλοι.

Γλυκερία Αντωνάκη: Επειδή έχει και το παιχνίδι, μέσω του mobile μπορείς να παίζεις π.χ. ενώ περιμένεις το λεωφορείο. Το στοιχείο της φορητότητας είναι σημαντικό.

Σπύρος Τσότσολος: Ο χρήστης είναι πιο δεμένος με τη συσκευή του και δεμένος με τα προσωπικά του στοιχεία. Δεν αισθάνεται τόσο άνετα να χρησιμοποιεί μια εφαρμογή σε έναν υπολογιστή στο σπίτι ή το γραφείο. Οπότε το προσωπικό στοιχείο, ήταν σίγουρα ένα από τα πράγματα που μας οδήγησαν στο να οδηγηθούμε στο mobile κατευθείαν.

Ποιο είναι το στοιχείο που θα θέλατε να βελτιώσετε στην εφαρμογή σας;

Σπύρος Τσότσολος: Τη συνεχής εξέλιξη, την έχουμε σαν βασική αρχή στην ομάδα. Το project βελτιώνεται καθημερινά. Χρησιμοποιώντας κει εμείς την εφαρμογή, ψάχνουμε τρόπους έτσι ώστε να γίνει πιο φιλική για το χρήστη. Θα πρέπει πάντα να υπάρχουν τα βασικά συστατικά, δηλαδή η θολή φωτογραφία και προφίλ, η αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών με τα nocks, αλλά όλο αυτό να το κάνουμε απλό στον μέγιστο βαθμό. Έτσι ώστε η εφαρμογή να είναι ακόμα πιο φιλική και εύχρηστη. Αυτό θέλουμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο.

Νίκος Σίμος: Είμαστε χαρούμενοι, γιατί το app είναι σαν ένα αεροπλάνο που απογειώθηκε. Δεν έχει φτάσει ακόμα πάρα πολύ ψηλά. Αλλά έχει σημασία η όλη διαδικασία, γιατί κάνουμε βελτιώσεις την ώρα που πετάμε. Βελτιώνουμε συνεχώς την εφαρμογή. Δεν είναι κάτι που το φτιάξαμε, το αφήσαμε και περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Δεν θα το κάνουμε ποτέ αυτό. Η βελτίωση μπορεί να αφορά ακόμα και μια μικρή λεπτομέρεια, όπως ένα εικονίδιο.

Γλυκερία Αντωνάκη: Είχαμε περάσει από όλα τα σωστά στάδια. Είχαμε κάνει τα απαραίτητα τεστ και ερωτηματολόγια. Οπότε είχαμε πάρει feedback. Το καλό όπως είπαμε, είναι ότι μέχρι τώρα δεν έχουμε λάβει πολλά αρνητικά σχόλια. Βλέπουμε επίσης, ότι η φήμη μας εξαπλώνεται από στόμα σε στόμα. Δηλαδή, εμφανίζεται ένας νέος χρήστης σε μια περιοχή και στη συνέχεια παρατηρούμε ότι βγαίνει κι άλλος, στην ίδια περιοχή.

Στο καθαρά επιχειρηματικό κομμάτι, ποιο είναι το business plan που έχετε, έτσι ώστε το Slot App να μπορέσει να σταθεί σαν επιχείρηση;

Νίκος Τσότσολος: Όλες οι εφαρμογές τέτοιου τύπου, έχουν ως βασική πηγή εσόδων τη διαφήμιση. Η δεύτερη πηγή είναι από αγορές που μπορούν να γίνουν μέσα από το ίδιο το app. Ο τρίτος τρόπος είναι μέσα από συνέργειες με μεγάλες εταιρίες. Δηλαδή, να δημιουργήσουμε μια μεγάλη βάση χρηστών και στη συνέχεια να παρέχονται μέσω της εφαρμογής π.χ. δωρεάν χρόνοι ομιλίας ή δωρεάν mb από εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Πιθανόν με την εξαργύρωση slots. Και να έχουν όλες οι πλευρές όφελος.

Νίκος Σίμος: Ένα πολύ βασικό κομμάτι του SlotApp είναι οι ερωτήσεις. Τις οποίες τις βάζουμε εμείς. Μια εταιρία λοιπόν, θα μπορούσε να κάνει μια έρευνα, μέσα από τις ερωτήσεις. Θέτοντας κάποια δικά της ερωτήματα, για να βγάλει τα συμπεράσματα που επιθυμεί. Θα πρέπει να σας πω, ότι γενικά είμαστε κατά των διαφημίσεων με την ενοχλητική τους μορφή. Για παράδειγμα, με banners που εμφανίζονται ξαφνικά στον χρήστη. Μέσα από τις ερωτήσεις υπάρχει όφελος για όλους, χωρίς να αλλοιώνεται η εμπειρία της εφαρμογής. Παράλληλα, σχεδιάζουμε να εντάξουμε και κάποια premium προνόμια, για τα οποία ο χρήστης θα πρέπει να πληρώσει ένα χρηματικό ποσό για να τα λάβει. Για παράδειγμα, να ξεκλειδώνεται μια φωτογραφία προτού παίξει κάποιος τα παιχνίδια.

Γλυκερία Αντωνάκη: Ήταν ωραίο ότι συμφωνήσαμε και οι 3 πως θέλουμε κάτι διαφορετικό. Το πιο εύκολο θα ήταν να πάμε στη διαφήμιση με κάποιο banner. Αλλά δεν θέλαμε να χαλάσουμε την εμπειρία του χρήστη. Τέτοιες διαφημίσεις ενοχλούν πρώτα από όλους εμάς.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το προσεχές μέλλον;

Νίκος Σίμος: Το πρώτο και κύριο μέλημα μας, είναι η επέκταση μας στις συσκευές Android. Θέλουμε να αναπτυχθούμε και εκεί. Με βάση το σχεδιασμό μας, αυτό αναμένεται να συμβεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017. Το επόμενο μεγάλο στοίχημα για εμάς, είναι αυτό

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 1 =