αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑO τέταρτος κύκλος του Growth Hacking Academy καταφθάνει. Και η η “μαγική” λέξη είναι αποτελεσματικότητα

O τέταρτος κύκλος του Growth Hacking Academy καταφθάνει. Και η η “μαγική” λέξη είναι αποτελεσματικότητα

Αποτελεσματικότητα στο να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα σε ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα το οποίο περιλαμβάνει ένα πλαίσιο πειραματισμού και ενασχόλησης με πολλούς διαφορετικούς τρόπους ψηφιακής διαφήμισης.

Η αποτελεσματικότητα προϋποθέτει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Advanced γνώσεις στο Digital Marketing (Growth Tools & Processes)
  • Πρόσβαση σε παραδείγματα και έτοιμο κώδικα που θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις για marketing automations
  • Σύγχρονα εργαλεία και hacks τα οποία θα ενισχύσουν το funnel optimization σου
  • Advanced Content Marketing Processes

Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη “μυστικά συστατικά” συνδυάστηκαν για τη δημιουργία του Growth Hacking Academy, ενός εκπαιδευτικού προγράμματος μοναδικού ως προς τη σύνθεσή του, τη λειτουργία και τα άμεσα αποτελέσματά του.

Τι είναι το Growth Hacking Marketing;

Το growth hacking είναι ένας συνδυασμός digital marketing, product management και engineering. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ένας marketer θα πρέπει να είναι και προγραμματιστής ή το αντίστροφο.

Σίγουρα όμως θα πρέπει να έχει την τεχνική γνώση να μπορεί να καταλάβει τι είναι εφικτό και τι όχι στον digital χώρο (websites, progressive web apps, bots, κλπ.).

Ένας Growth Hacker έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Είναι παθιασμένος τόσο για την ανάπτυξη της εταιρείας του, όσο και με το να δημιουργήσει το καλύτερο προϊόν. Όλοι έχουμε δει επιχειρήσεις να ασχολούνται περισσότερο με το να κάνουν τέλεια την παραμικρή λεπτομέρεια στο website τους και πολύ λιγότερο με το να φέρουν traffic και πωλήσεις.
  • Όταν έρθει η στιγμή να δημιουργήσει την επόμενη digital marketing τακτική ή καμπάνια του, πάντα κάνει την εξής ερώτηση: “Τι είναι το πρώτο πράγμα που μπορώ να κάνω και το οποίο θα έχει το μέγιστο αποτέλεσμα στο λιγότερο δυνατό χρόνο;”
  • Αγαπάει τα δεδομένα. Οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέματα, και θα πρέπει να είναι ο οδηγός των ενεργειών της ομάδας marketing και της εταιρείας.
  • Είναι εξοικειωμένος με την αποτυχία. Ένας growth hacker δεν ακολουθεί μόνο τους παραδοσιακούς τρόπους marketing (π.χ. Google Ads), αλλά προσπαθεί συνεχώς να χρησιμοποιεί νέους τρόπους για να προσελκύσει πελάτες στην επιχείρησή του. Για παράδειγμα, να βρει τα emails επαγγελματιών από ένα Facebook group μέσω προγραμματιστικών τεχνικών (web scraping) και να επικοινωνήσει μαζί τους.

Το Growth Hacking Mindset ήρθε για να μείνει και στην Ελλάδα, και είναι ό,τι πιο σύγχρονο, δυναμικό και αποτελεσματικό έχει να δείξει η νέα εποχή marketing! Το πρώτο Growth Hacking Academy σε συνδιοργάνωση της GrowthRocks και της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης ολοκληρώθηκε με επιτυχία, πριν μερικές ημέρες και ανέδειξε τους επόμενους ταλαντούχους Growth Marketers!

Ξεχωριστή καινοτομία της οργάνωσης αποτελεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μοναδικό στη σύνθεσή του, στη λειτουργία και το άμεσο αποτέλεσμα του. Δεν πρόκειται για ένα ακόμα digital marketing σεμινάριο, αφού δεν διδάσκεται απλά τη θεωρία αλλά γίνεται εμβάθυνση σε πρακτικά θέματα υλοποίησης.

Στη διάρκεια των 2 μηνών, οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με κορυφαίους εισηγητές και εξασκούνται πρακτικά στην επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Επιπλέον εξοικειώνονται με advanced στρατηγικές Digital Marketing, αποκτούν εμπειρία σε εργαλεία και μηχανισμούς, και δημιουργούν αποτελεσματικά growth plans.

Πρόκειται για ένα 48ωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παραδίδει στο 100% αυτό που υπόσχεται: growth.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και να δηλώσετε συμμετοχή για Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο growthhackingacademy.gr.

Το μοναδικό κριτήριο είναι οι συμμετέχοντες να έχουν εμπειρία στο χώρο του marketing ή να έχουν παρακολουθήσει κάποια από τα digital marketing diplomas της ελληνικής αγοράς και φυσικά να έχουν όρεξη και πάθος να ανακαλύψουν τον κόσμο του growth hacking ή growth marketing όπως λέγεται με άλλα λόγια.

(Δελτίο Τύπου)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 3 =