αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑO Όμιλος Μαυρογένη αναπτύσσεται και είναι έτοιμος να προσλάβει νέα ταλέντα

O Όμιλος Μαυρογένη αναπτύσσεται και είναι έτοιμος να προσλάβει νέα ταλέντα

Μπορεί η αγορά του οικιακού κλιματισμού να έχει χάσει σήμερα περίπου το μισό της αξίας της από τα υψηλά των 300 εκατ. ευρώ του 2008, ωστόσο ο όμιλος Μαυρογένη-Nippon, που δραστηριοποιείται στην κατασκευή – διανοµή συστημάτων κλιματισμού, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων, πέτυχε τα τελευταία έξι χρόνια να υπερδιπλασιάσει τα μεγέθη του.

Το 2016 ο όμιλος με επικεφαλής τον Αλέξανδρο Μαυρογένη, συγκριτικά με το 2011, αύξησε κατά 312% τον κύκλο εργασιών, ο οποίος διαμορφώθηκε σε 19,6 εκατ. ευρώ. Και σε σχέση με το 2015, που υπήρξε μία από τις χειρότερες για την κατανάλωση χρονιές των τελευταίων δεκαετιών, η εταιρεία εμφάνισε κατά 53% υψηλότερες πωλήσεις.

Κατά την τελευταία πενταετία, ο όμιλος με έδρα τη Θεσσαλονίκη, που αποτελείται από τις εταιρείες Nippon-Δ.Μαυρογένης, Μ&T Ελλάδας  και Aldema Cyprus, αύξησε 127% τον κύκλο εργασιών του, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές του εκτός από την Ελλάδα, στην Κύπρο και την Τουρκία.

Τα κλιματιστικά Gree και το Fluo

O Όμιλος Μαυρογένη, που ιδρύθηκε πριν από 20 χρόνια στη Θεσσαλονίκη, αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο και διανομέα των κλιματιστικών Gree.

Η Gree Electric Appliances Inc. of Zhuhai αποτελεί τον µεγαλύτερο κατασκευαστή κλιµατιστικών µηχανηµάτων, παγκοσµίως, διαθέτοντας εννέα εργοστασιακά συγκροτήµατα όπου απασχολούνται περισσότεροι από 7.000 επιστήµονες. Η πολυεθνική κατέχει περισσότερα από 3.000 διπλώµατα ευρεσιτεχνίας,  εμφανίζοντας, σε ετήσια βάση, έσοδα της τάξης των 20 δισ. ευρώ δολαρίων.

Ο όμιλος Μαυρογένη, ως ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κινεζικού κολοσσού στην Ελλάδα, έλαβε το 2015 τη διάκριση “Outstanding Distributor Award”.

Παράλληλα, μέσω της Μ&T Ελλάδας, διαθέτει την αμιγώς ελληνική μάρκα προϊόντων τεχνολογίας fluo, η οποία τον περασμένο Φεβρουάριο συμμετείχε για πρώτη φορά στο Mobile World Congress, τη μεγαλύτερη έκθεση παγκοσμίως στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας.

Το fluo περιλαμβάνει smartphones, tablets, mobile accessories και οικιακά κλιματιστικά, με τις “έξυπνες” συσκευές να διατίθενται στα καταστήματα Cosmote / Γερμανός και στη Wind. Σύμφωνα με την εταιρεία, η εμπορική διάθεση θα διευρυνθεί σε νέα σημεία.

Στην Τουρκία, ο όμιλος Μαυρογένη αναπτύσσει συνεργασίες με ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρίες του χώρου των τηλεπικοινωνιών και του retail, όπως η Turkcell, η Teknosa και η Carrefour.

“Σκοπός µας είναι να είµαστε σε θέση να εξυπηρετούµε τους πελάτες µας σε όλα τα επίπεδα, προσφέροντας προϊόντα που διαφέρουν µεταξύ τους σε δυνατότητες και τεχνολογία, αλλά μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά: την ποιότητα, την αντοχή και την άψογη λειτουργία. Όραµά µας είναι να είµαστε πάντα ένα βήµα µπροστά από τις ανάγκες των πελατών µας. Αυτό σηµαίνει όχι µόνο να εµπλουτίζουµε το τρέχον χαρτοφυλάκιο των προϊόντων µας µε καινούργια, αλλά και να επεκτείνουµε και τις προϊοντικές κατηγορίες µας, ανταποκρινόµενοι πάντα σε κάθε προσδοκία” αναφέρει στο Capital.gr o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Μαυρογένη κ. Αλέξης Μαυρογένης.

Οι προσλήψεις

Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας στο Capital.gr, ο όμιλος σχεδιάζει το αμέσως προσεχές διάστημα να προχωρήσει σε νέα ομάδα προσλήψεων που αφορά περισσότερες από 20 θέσεις εργασίας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κύπρο και Κωνσταντινούπολη.

Οι θέσεις εργασίας περιλαμβάνουν μεγάλο εύρος ειδικοτήτων και αφορούν τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, το ανθρώπινο δυναμικό, τις εισαγωγές – εξαγωγές και την πληροφορική.

Η Nippon-Μαυρογένης ανήκει στην μειοψηφία των εταιρειών, που διπλασίασαν την τελευταία διετία το προσωπικό από 26 άτομα το 2015 σε περισσότερα από 50 σήμερα.

“Στόχος μας είναι να προσελκύουμε ανθρώπινο δυναμικό υψηλής ποιότητας, με ταλέντο, ανεπτυγμένο αίσθημα επαγγελματισμού και αφοσίωση στους στόχους” σημειώνει στο Capital.gr o επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού της εταιρεία Νίκος Καστανάς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 + fifteen =