Αν χρησιμοποιείς το Instagram είναι πιθανό ότι θα βλέπεις αμέτρητες αναρτήσεις κάθε ημέρα. Από διάφορες πηγές, από διάφορα είδη, διαφορετικές ώρες. Αλλά τελικά, τι καθορίζει το τι βλέπεις στο newsfeed σου; Στο παρακάτω μίνι βίντεο του Hootsuite, θα δεις την απάντηση.
Παίζουν ρόλο 3 βασικοί παράγοντες. Στο newsfeed βλέπεις περισσότερο αναρτήσεις που είναι σχετικές με άλλες αναρτήσεις που έχεις αλληλεπιδράσει στο παρελθόν. Δεύτερον, παίζει ρόλο το πότε γίνεται ένα ποστ- είναι πιο πιθανό να δεις νέα ποστ μπροστά σου. Τρίτον, είναι πιθανότερο να δεις ποστ από άτομα ή brands με τα οποία έχεις «συνδεθεί».
3 Key Factors of the Instagram Algorithm
We explain everything you need to know about the Instagram algorithm: http://ow.ly/QsJC50iB6md
Gepostet von Hootsuite am Dienstag, 11. September 2018