αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑNowThis: Ποια είναι η ειδησεογραφική startup στην οποία έδωσε συνέντευξη μέχρι και ο Μπαράκ Ομπάμα

NowThis: Ποια είναι η ειδησεογραφική startup στην οποία έδωσε συνέντευξη μέχρι και ο Μπαράκ Ομπάμα

Μια νέα ειδησεογραφική startup καταγράφει συνεχώς ανοδική πορεία. Ίσως αρκετοί από εσάς τη γνωρίζετε ήδη. Είναι το NowThis, που παράγει βίντεο, τα διαμοιράζει στα Social Media και αυτά τα βλέπουν πολλοί άνθρωποι, κυρίως νεαρής ηλικίας.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι η σελίδα του NowThis στο Facebook, μετρά πάνω από 8.000.000 likes. Το επίσης εντυπωσιακό, είναι ότι εκεί έδωσε συνέντευξη πρόσφατα ο Μπαράκ Ομπάμα. Η συνέντευξη, η οποία χωρίστηκε σε πέντε διαφορετικά βίντεο, είναι μια προσπάθεια του NowThis να κυριαρχήσει στο χώρο των social media, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Άθαν Στεφανόπουλος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα βίντεο που κάλυπταν την προεκλογική περίοδο έφτασαν τις 2 δισ. προβολές.

To NowThis λειτούργησε για πρώτη φορά το 2012 υπό την επιτήρηση των Eric Hippeau και Ken Lerer, με το σκεπτικό ότι όλα τα βίντεο ειδήσεων θα έπρεπε να δημοσιεύονταν σε πλατφόρμες όπου υπήρχε «συνωστισμός». Αυτή η στρατηγική όμως δεν ευόδωσε, μέχρι που το Facebook ξεκίνησε να προωθεί σε μεγάλο βαθμό διάφορες προσφορές για βίντεο, προκειμένου να ανταγωνιστεί το YouTube.

Σήμερα οι εργαζόμενοι του NowThis παράγουν περίπου 65 βίντεο την ημέρα. Ωστόσο, το ερώτημα είναι πώς η startup εταιρεία βρέθηκε στο ραντάρ του Λευκού Οίκου.

«Ο Λευκός Οίκος έχει στόχο να προσελκύσει περισσότερους νέους», αναφέρει ο Στεφανόπουλος. Σημειώνεται ότι ο Ομπάμα έχει μέχρι στιγμής παραχωρήσει συνεντεύξεις σε ψηφιακά μέσα όπως τα BuzzFeed, Vox, Vice και Mic.

Όσον αφορά την πρόσφατη συνέντευξη του Αμερικανού προέδρου στο NowThis, ο ίδιος θέλησε μέσω αυτής να βεβαιωθεί ότι οι νέοι θα προσέλθουν στις κάλπες προκειμένου να ψηφίσουν τη Χίλαρι Κλίντον. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα από τα βίντεο του NowThis, ο Ομπάμα μιλά απευθείας στην κάμερα, προτρέποντας τους νέους να βγουν και να ψηφίσουν.

Όπως σημειώνει το Fortune Greece, μέχρι τώρα η startup ειδήσεων έχει αποκτήσει τεράστιο κοινό, ωστόσο πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να μετατρέψει αυτό το κοινό σε μια βιώσιμη επιχείρηση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 5 =