αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑMaxim Razmakhin: Έφτιαξε πλατφόρμα με online ντελίβερι ποτών, μπήκε στη λίστα του Forbes και δίνει 2 συμβουλές

Maxim Razmakhin: Έφτιαξε πλατφόρμα με online ντελίβερι ποτών, μπήκε στη λίστα του Forbes και δίνει 2 συμβουλές

Ο Maxim Razmakhin είναι σήμερα 28 χρονών. Και βλέποντας την πορεία του καταλαβαίνεις ότι κατέγραψε μια διαδρομή προς την επιτυχία, με αρκετή ταχύτητα. Έχει ήδη ιδρύσει την Thirstie, μια πλατφόρμα με online ντελίβερι ποτών. Έχει επίσης μπει στην λίστα «30 Under 30 food and drinks» του Forbes.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσει κάποιος, ότι όλα αυτά ξεκίνησαν ακόμα πιο νωρίς. Το 2011, όταν ο ίδιος αποφοίτησε από το κολέγιο, εργάστηκε για λίγο σε διάφορες δουλειές κυρίως στα οικονομικά, και ξαφνικά προέκυψε η ιδέα: να δραστηριοποιηθεί με καινοτόμο τρόπο στο πεδίο των ποτών. Αφού εκεί (όπως πίστευε ο ίδιος) δεν υπήρχε τεχνολογία από άλλους.

Τα πράγματα βέβαια δεν ήταν ακριβώς έτσι, και λίγο μετά την ίδρυση της εταιρίας, ο Maxim Razmakhin συνειδητοποίησε ότι έχει περίπου 30 ανταγωνιστές. Μιλώντας στο Business Insider, εξηγεί ότι ο επιχειρηματίας πρέπει να κάνει τα πάντα για να πετύχει η ιδέα του. Έτσι, βλέποντας τον δύσκολο ανταγωνισμό, ο νεαρός startupper αποφάσισε να διαφοροποιήσει το brand του από τους υπόλοιπους, βάζοντας περιεχόμενο στο site του, πέρα από τα προϊόντα που πουλούσε.

«Σήμερα, δεν είμαστε απλά ένα μέρος για να παραγγείλεις αλκοόλ. Είμαστε μια πλατφόρμα στην οποία μπορείς να μάθεις νέα πράγματα για τα ποτά και να διευρύνεις τους ορίζοντες σου» λέει ο Maxim Razmakhin.

Όπως τονίζει, θέλει οι άνθρωποι να ξεφύγουν από τα κλασικά ποτά που παραγγέλνουν συνεχώς, όπως η βότκα και το τζιν τόνικ, όταν βγαίνουν έξω. Μετά από την πετυχημένη διαδρομή του μέχρι εδώ, ο 28χρονος δίνει 2 συμβουλές προς τους νέους επιχειρηματίες, έτσι ώστε να φτάσουν στον στόχο τους

1- Αγνόησε τον «θόρυβο»: Οι ανταγωνιστές πιθανότατα θα σχολιάσουν το εγχείρημα σου. Το ίδιο και οι γνωστοί σου. Κάτι παρόμοιο μπορεί να κάνουν και τα media. Μπορείς να τα αφουγκραστείς όλα αυτά. Αλλά μην εστιάσεις μόνο εκεί. Μην τους αφήσεις να αλλάξουν το πλάνο που έχεις σχεδιάσει.

2- Τεστάρετε συνεχώς τις υποθέσεις σου: Όταν ξεκινάς μια επιχείρηση θα πρέπει να προσπαθήσεις να διαψεύσεις τις υποθέσεις που έχεις στο μυαλό σου. Όντως, είναι δύσκολο να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι έχεις λάθος εκτίμηση πάνω σε κάτι. Όμως αν δεν το κάνεις, τότε απλά καθυστερείς λίγο τον «επιχειρηματικό θάνατο». Και σίγουρα δεν θα φτάσεις στην επιτυχία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 1 =