αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑMax Perry: Tο ελληνικό brand γλυκών που έφτασε στην επιτυχία, αλλά τώρα έχει… στριμωχτεί

Max Perry: Tο ελληνικό brand γλυκών που έφτασε στην επιτυχία, αλλά τώρα έχει… στριμωχτεί

O επιχειρηματίας Δημήτρης Kυπαρισσάκης που «έχτισε» τον μύθο των Max Perry, με όραμα η Eλλάδα να μπορέσει να ανταγωνιστεί παραδοσιακές χώρες της σοκολάτας, όπως η Eλβετία, τα τελευταία χρόνια έχει ακούσει πολλές φορές και τις μπαλωθιές της οικονομικής κρίσης. H αλυσίδα των 26 καταστημάτων του δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη.

Mέσα στην επταετία της βαθιάς ύφεσης και της μείωσης της καταναλωτικής δύναμης η πτώση των τζίρων των ζαχαροπλαστείων ήταν λίγο – πολύ αναμενόμενη. Oι πωλήσεις στα ξακουστά πλέον Max Perry έχουν πέσει όλο αυτό το δύσκολο χρονικό διάστημα σε ποσοστό 50% περίπου, όπως παραδέχτηκε δημόσια πρόσφατα και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης τους, όταν πολλές άλλες αλυσίδες ξεπερνούν σε πτώση ακόμη και το 70%. Παράλληλη πορεία ακολουθεί και ο αριθμός του προσωπικού, που επίσης έχει μειωθεί κατά 50%.

Από αυτή την άποψη ασφαλώς προβληματίζει και η εξωτερική όψη των καταστημάτων της αλυσίδας, καθώς ειδικά αυτή την περίοδο, η ανακαίνιση είναι κάτι που το σκέφτονται όλο και περισσότεροι παίκτες της λιανικής αγοράς.

Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα σούπερ μάρκετ του πρώην Μαρινόπουλος ανακαινίστηκαν εξ ολοκλήρου από την Σκλαβενίτης, ενώ και η μικρότερη αλυσίδα Γαλαξίας προχωρά γοργά σε πρόγραμμα ανακαίνισης καταστημάτων της.

Έτσι λοιπόν στο Γαλάτσι, το ζαχαροπλαστείο Μax Perry, όπως φαίνεται και στη σχετική φωτό, παραμένει κλειστό εδώ και ημέρες προκειμένου να ανακαινιστεί.  Σε επικοινωνία του economy365.gr με τα κεντρικά της εταιρείας, δεν υπήρξε καμία επίσημη απάντηση εάν πρόκειται για στρατηγική της διοίκησης ή για επιλογή του τοπικού καταστήματος. Ερωτηματικό λοιπόν παραμένει το πώς ακριβώς σκέφονται και ενεργούν στα Max Perry. Όπως και να έχει, το τελικό αποτέλεσμα σύντομα θα είναι γνωστό και θα φανεί πώς ακριβώς θα κινηθεί το επόμενο διάστημα η εταιρεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 + 10 =