αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑLogan Paul: Η ιστορία του YouΤuber που προκάλεσε σάλο σε όλο τον πλανήτη, επειδή «ανέβασε» βίντεο με αυτόχειρα

Logan Paul: Η ιστορία του YouΤuber που προκάλεσε σάλο σε όλο τον πλανήτη, επειδή «ανέβασε» βίντεο με αυτόχειρα

Είναι ίσως το θέμα που «έπαιξε» περισσότερο στα ιντερνετικά Μέσα όλου του πλανήτη την Τρίτη. Ο διάσημος YouTuber, Logan Paul, έκανε μια κίνηση που προκάλεσε σάλο: Πήγε μαζί με φίλους του στο Aokigahara, το γνωστό «Δάσος των Αυτοκτονιών» στους πρόποδες του όρους Φούτζι, ένα μέρος όπου σημειώνονται δεκάδες αυτοκτονίες κάθε χρόνο. Την ώρα που εξερευνούσαν το δάσος, ο YouTuber και η ομάδα του εντόπισαν μια σορό ενός ανθρώπου που είχε κρεμαστεί. Τότε, ο Logan Paul κατέγραψε σε βίντεο την σορό και ανέβασε το βίντεο στο κανάλι του στο YouTube.

To θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις. Μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν, ο ίδιος κατέβασε το βίντεο, και με ένα post στο Twitter ζήτησε συγνώμη για το γεγονός, αναγνωρίζοντας το μεγάλο λάθος του. Ενώ σημείωσε ότι δεν το έκανε για τα views, αλλά ουσιαστικά για να δημιουργήσει μια θετική αφύπνιση, και να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους πάνω στο θέμα των αυτοκτονιών.

H διαδρομή του Logan Paul

Πρόκειται για έναν Youtuber 22 χρονών, με 30 εκατ. followers στα social media profiles που διαθέτει. Είναι ένας σταρ, για την λεγόμενη generation Z, την γενιά αμέσως μετά τους Millennials.

Ο ίδιος γεννήθηκε στις ΗΠΑ. Μαζί με τον αδερφό του, Logan, ξεκίνησαν αρχικά να ανεβάζουν κάποια βίντεο στο Youtube, στα οποία οι ίδιοι σχολίαζαν ποδοσφαιρικούς αγώνες. Σήμερα, ο Jake έχει πάνω από 12 εκατ. subscribers στο κανάλι του στο Youtube.

«Για εμάς ήταν απλά ένα χόμπι. Δημιουργούσαμε βίντεο για δύο χρόνια και αναπτύξαμε αυτή την τέχνη του storytelling και της δημιουργίας βίντεο, χωρίς στην πραγματικότητα να ξέρουμε τι κάνουμε» είπε ο Jake Paul, μιλώντας στο Forbes 30 under 30 event, που έγινε πρόσφατα.

Όταν ακόμα ήταν στο γυμνάσιο, ο ίδιος ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το Vine. Τη γνωστή πλατφόρμα με τα βίντεο 6 δευτερολέπτων, η οποία είναι πλέον ανενεργή. «Έλαβα μέρος σε έναν διαγωνισμό μαζί με τον αδερφό μου, αφού αυτός ήξερε να φτιάχνει καλύτερα Vine videos», τονίζει ο 20χρονος. Όπως σημειώνει το Forbes, ένα από τα βίντεο τους έγινε viral, και απέκτησαν 5.000 ακολούθους. Ένας αριθμός που μοιάζει μικρός με τα σημερινά δεδομένα, όμως τότε τους έδωσε την απαραίτητη ώθηση.

Το γεγονός ότι με ένα βίντεο κατάφεραν να γίνουν viral, άρεσε στα δύο αδέρφια. Έτσι αμέσως ξεκίνησαν να ανεβάζουν κι άλλα βίντεο και να ψάχνουν τρόπους για να αναπτύξουν το κοινό τους. Μετακομίσανε στο Los Angeles, αναζητώντας μεγαλύτερες ευκαιρίες. Ενώ ο Jake ξεκίνησε να κάνει διαφημιστικά posts, από τα οποία έβγαζε χρήματα. Ενώ παράλληλα, συναντήθηκε και με άλλους πετυχημένους Youtubers και social media influencers.

Το κοινό του μεγάλωνε, όμως για τον Jake δεν ήταν αρκετό να κάθεται μπροστά από μια κάμερα και να μιλά. Τότε, αποφάσισε να πάει στο επόμενο σκαλί. Να δημιουργήσει τη δική του εταιρία, η οποία θα σχετίζεται με όλα αυτά που είχε μάθει πάνω στα social media. Έτσι ίδρυσε την Team 10. Μια εταιρία 16 ατόμων που βοηθά νέους ανθρώπους να γίνουν οι… βασιλιάδες του περιεχομένου, στα social media. Ενώ ο ίδιος, συνεχίζει να δραστηριοποιείται ως YouTuber.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =