αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑIt’s Possible: 1 χρόνος, 243.137 μοναδικοί αναγνώστες, 746.956 προβολές σελίδας, αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα

It’s Possible: 1 χρόνος, 243.137 μοναδικοί αναγνώστες, 746.956 προβολές σελίδας, αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Πέρασε κιόλας 1 χρόνος. Το It’s Possible ξεκίνησε το ιντερνετικό του ταξίδι πέρυσι, στις 5 Σεπτεμβρίου. Οι αριθμοί δείχνουν ότι ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα πρώτη χρονιά. To site, μέσα στο εν λόγω έτος, είχε συνολικά 243.137 μοναδικούς αναγνώστες και 746.956 προβολές σελίδας, σύμφωνα με τα στοιχεία των Google Analytics. Αριθμοί που το καθιστούν ως ένα από τα πιο δημοφιλή ενημερωτικά sites στην Ελλάδα, στο πεδίο της καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Καταγράφοντας μια συνεχή ανοδική πορεία.

Πρόκειται για ένα site που ξεκίνησε με μικρό μπάτζετ, χωρίς να υπάρχει από πίσω κάποιος χρηματοδότης, επενδυτής ή Όμιλος Media. Εντελώς αυτόνομο, πορεύεται μέχρι σήμερα.

Το επίσης αξιοσημείωτο, είναι ότι συμβαδίζει πλήρως με τα δεδομένα της εποχής. Το 57% της επισκεψιμότητας του It’s Possible προέρχεται από mobile συσκευές. Κάτι που δείχνει ότι από την μια το site προσαρμόζεται πολύ καλά στις νέες τεχνολογίες, ενώ από την άλλοι οι αναγνώστες του είναι απόλυτα εξοικειωμένοι και χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση φορητές συσκευές.

Όπως έχουμε ξανά πει, το It’s Possible δημιουργήθηκε με ένα βασικό στόχο: Να δημιουργήσει μια «μεγάλη συζήτηση» στην οποία όλοι θα έχουν θέση. Οι φτασμένοι επιχειρηματίες, οι startuppers, οι Bloggers, οι YouTubers. Οι νέοι που «τρέχουν» παραδοσιακές επιχειρήσεις. Οι Έλληνες που διακρίνονται στο εξωτερικό, έχοντας δημιουργήσει κάποιο δικό τους project. Όλοι όσοι έχουν μια ενδιαφέρουσα επιχειρηματική ιστορία να πουν.

Το It’s Possible ήταν και παραμένει ανοιχτό σε όλους. Είναι χαρακτηριστικό, ότι πολλές από τις συνεντεύξεις που βλέπετε κατά καιρούς, έγιναν επειδή οι πρωταγωνιστές έστειλαν απλά ένα email στο site.

Καλά όλα αυτά, όμως με τη συμπλήρωση 1 χρόνου λειτουργίας, είναι χρήσιμο να πούμε και κάποια inside πράγματα, για την λειτουργία της σελίδας. Το site δημιουργήθηκε εξ αρχής, εφαρμόζοντας ένα τρίπτυχο το οποίο δεν έπρεπε να σπάσει. Πρώτον, δεν έπρεπε να δημοσιευτούν στο site πληρωμένα- μαρκετίστικα άρθρα ή συνεντεύξεις. Αν και υπήρχαν οι σχετικές προτάσεις κατά καιρούς, επιλέχθηκε το περιεχόμενο του It’s Possible να παραμείνει ειλικρινές, τολμηρό και… απρόβλεπτο. Να μην γίνει «στημένο».

Δεύτερον, δεν έπρεπε να δουλέψει ποτέ κάποιος αμισθί για το site. Εκτός φυσικά από τον ιδρυτή, όταν και όσο χρειάζεται. Έτσι λοιπόν, παρόλο που και εδώ υπήρχαν κρούσεις από ανθρώπους που θέλησαν να προσφέρουν, χωρίς αμοιβή, στην δημιουργία άρθρων, οι προτάσεις αυτές απορρίφτηκαν όλες. Ο τρίτος «πυλώνας» έλεγε ότι πρέπει το site να είναι υπογεγραμμένο και όχι ανώνυμο. Έτσι, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας, στο πεδίο της Επικοινωνίας, μπορείτε να δείτε ελεύθερα το ποιος διαχειρίζεται το όλο project. Επίσης τα περισσότερα άρθρα –ειδικά τα πιο επικριτικά- είναι υπογεγραμμένα. Μέχρι σήμερα λοιπόν, κανένας από τους τρεις «πυλώνες» που περιγράφονται παραπάνω, δεν έσπασε.

Ήταν ένας χρόνος στον οποίο φυσικά έγινα και λάθη, παραλείψεις, αστοχίες. Μερικά πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα. Όλες οι περιπτώσεις όμως χρησίμεψαν ως χρήσιμα μαθήματα. Υπήρξαν και αρκετές αστείες στιγμές.

Θυμάμαι μια ημέρα, είχα γράψει ένα άρθρο σχετικά με την Microsoft. Το δημοσίευσα και λίγο μετά διαπίστωσα ότι είχα βάλει κεντρική φωτογραφία σε αυτό, τον Jeff Bezos. Ναι, τον ιδρυτή της Amazon…

Με όλα αυτά, μπαίνουμε στον δεύτερο χρόνο. Με τα τολμηρά κείμενα, τις αληθινές συνεντεύξεις, την συνεχή ροή ειδήσεων, τα λάθη και τα χρήσιμα μαθήματα. Στόχος είναι μέσα στον επόμενο 1 χρόνο, η επισκεψιμότητα του It’s Possible να πολλαπλασιαστεί. Το ακόμα πιο σημαντικό όμως, είναι να μην «αλλοιωθεί» μέσα σε όλη αυτή τη διαδρομή.

Οι διαφημιζόμενοι εδώ

Όσοι θέλουν να διαφημιστούν με κάποιο banner, πλάι στα άρθρα, τα αφιερώματα και τις συνεντεύξεις του It’s Possible, μπορούν να επικοινωνήσουν στο itspossiblegr@gmail.com, έτσι ώστε να μάθουν αναλυτικές πληροφορίες. Η πρόσκληση αφορά επιχειρήσεις, Οργανισμούς ή απλούς ιδιώτες.

Επισημαίνεται για ακόμα μια φορά, ότι η διαφήμιση στο It’s Possible αφορά μόνο banners. Αφού, όπως σημειώνεται παραπάνω, έχουμε επιλέξει να διαφοροποιηθούμε από άλλα ενημερωτικά sites και να μην παρέχουμε πληρωμένες- μαρκετίστικες συνεντεύξεις ή ρεπορτάζ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × two =