αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑHubba: Η πλατφόρμα που συνδέει εταιρίες με καταστήματα λιανικής και έχει «σηκώσει» 50 εκατ. δολάρια

Hubba: Η πλατφόρμα που συνδέει εταιρίες με καταστήματα λιανικής και έχει «σηκώσει» 50 εκατ. δολάρια




Ένα γυναικείο φουλάρι, ήταν η αφορμή… για να δημιουργηθεί μια πολύ δυνατή πλατφόρμα. Αλήθεια. Το 2008, ο Ben Zifkin έψαχνε στο διαδίκτυο για ένα φουλάρι να το χαρίσει στη σύζυγό του ως δώρο. Μπερδεμένος από τις διαφορετικές περιγραφές του συγκεκριμένου προϊόντος από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα, συνέλαβε την ιδέα του Hubba.

Πρόκειται ουσιαστικά για μια B2B (business-to-business) διαδικτυακής πλατφόρμας που συνδέει τις εταιρείες με τα καταστήματα λιανικής, όπως σημειώνει το Forbes.

Το Hubba, λοιπόν, παρουσιάστηκε το 2011 και ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2012, έχει προσελκύσει 50.000 εταιρείες και retailers και έχει καταφέρει να γίνει πολύ ελκυστικό για τις επιχειρήσεις εξειδικευμένων προϊόντων. Μέχρι τώρα, το Hubba στοχεύει σε οκτώ προϊοντικές κατηγορίες, στις οποίες περιλαμβάνονται αθλητικά είδη, υπαίθριων δραστηριοτήτων, προϊόντα για μωρά και παιδιά, για κατοικίδια, προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς. Εκτός αυτών, όμως, το Hubba συνεργάζεται και με εταιρείες προϊόντων μαζικής παραγωγής, όπως η Unilever και η Procter & Gamble. Από την πλευρά των λιανεμπόρων, η Walmart και η Target χρησιμοποιούν το Hubba όπως κάνουν εκατοντάδες καταστήματα λιανικής πώλησης.

Ο Zifkin, ετών 40, κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 50 εκατ. δολάρια από venture capital και, παρότι τα κέρδη του 2016 ήταν λιγότερα από 5 εκατ. δολάρια, προωθεί το Hubba μέσω του LinkedIn. «Πρόσφερε την πλατφόρμα δωρεάν έως ότου οι χρήστες εξαρτηθούν από αυτό, και τότε τους χρεώνεις για επιπλέον λειτουργίες και υπηρεσίες».


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + 19 =