αρχικηVIRALH Burberry έκαψε απούλητα προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών, για να μην πωληθούν σε τιμές κόστους και φορεθούν… από τους «λάθος» ανθρώπους

H Burberry έκαψε απούλητα προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών, για να μην πωληθούν σε τιμές κόστους και φορεθούν… από τους «λάθος» ανθρώπους

Προϊόντα αξίας 28 εκατ. λιρών έκαψε η Burberry μόνο για το 2017, στα πλαίσια της πολιτικής που ακολουθεί για καταστροφή των εμπορευμάτων που δεν πωλούνται.

Σύμφωνα με τους Times, τα 28 εκατ. λίρες ισοδυναμούν με την καταστροφή 20.000 καμπαρντινών Burberry κάθε χρόνο!

Η βιομηχανία μόδας φαίνεται πως περνάει μία μίνι κρίση, αν λάβουμε ως δεδομένο τον όγκο των προϊόντων που καταστρέφει η Burberry! Δεν είναι τυχαίο ότι τα προϊόντα που κατέστρεψε αυξήθηκαν κατά 50% τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ είναι έξι φορές περισσότερα από το 2013!

Γιατί η Burberry που φημίζεται για τις πανάκριβες καμπαρντίνες και τσάντες της καταστρέφει τα προϊόντα της; Σύμφωνα με τους Times… καίγονται όσα δεν πωλούνται, αφού η πολιτική της εταιρείας είναι να μην πωληθούν τα στοκ σε τιμές ευκαιρίας και τελικά φορεθούν από τους «λάθος» ανθρώπους!

Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως την πολιτική καταστροφής των εμπορευμάτων ακολουθούν κι άλλες μεγάλες εταιρείες, αφού δεν επιθυμούν να τα πουλήσουν σε χαμηλές τιμές, καθώς απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό.

Σύμφωνα με τη Burberry, τα εμπορεύματα καίγονται με ειδικές μεθόδους για να μην υπάρχουν περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Σε δήλωσή τους στους Times, κορυφαία στελέχη της Burberry διαμηνύουν πως το θέμα καταστροφής εμπορευμάτων είναι «πολύ σοβαρό».

Περιβαλλοντικές οργανώσεις έχουν πολλές φορές ασκήσει έντονη κριτική, κατά το παρελθόν, στην πολιτική των εταιρειών να καίνε τα προϊόντα τους. Η H&M είχε στείλει στο παρελθόν εμπόρευμα στη Σουηδία προκειμένου να καεί και να αξιοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η Richemont που έχει τα Cartier και τα Montblanc, κατέστρεψε τα τελευταία δύο χρόνια ρολόγια αξίας 400 εκατ. λιρών, ενώ η Nike σε ανακοίνωση της παραδέχτηκε ότι κατέστρεψε προϊόντα σε κατάστημα της Νέας Υόρκης. Τέλος, υπάλληλος της Urban Outfitters αποκάλυψε ότι οδηγία της εταιρείας είναι οτιδήποτε δεν πωλείται να… περιχύνεται με πράσινη μπογιά!

Πηγή: Insider.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 − 1 =