αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH μάχη δύο κολοσσών: TripAdvisor και Booking.com παίζουν στο ίδιο «γήπεδο» και θέλουν να κερδίσουν

H μάχη δύο κολοσσών: TripAdvisor και Booking.com παίζουν στο ίδιο «γήπεδο» και θέλουν να κερδίσουν

02_tripadvisor_reception2

Όταν κάποιος θέλει να επιλέξει ένα ξενοδοχείο πλέον, μπορεί με ένα κλικ να διαβάσει κριτικές ταξιδιωτών που το έχουν επισκεφτεί πριν από αυτόν. Οι εν λόγω κριτικές μάλιστα, φαίνεται ότι παίζουν καθοριστική σημασία στην τελική επιλογή κάποιου. Και κάπως έτσι, έχει δημιουργηθεί η «μάχη» δύο κολοσσών.

Όπως αναφέρει το Fortune Greece, ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ ξενοδόχων και πελατών είναι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες TripAdvisor και Booking.com που απολαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος σε ότι αφορά τις κριτικές ξενοδοχείων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα τελευταία στοιχεία, από έρευνα που διεξήγαγε η ReviewPro για το 2015, δείχνουν τους δυο πολυεθνικούς κολοσσούς να «κονταροχτυπιούνται» για την κατηγορία των πολυτελών ξενοδοχείων με ιστοσελίδα του Ομίλου Priceline να κατέχει ποσοστό 25,4% όλων των κριτικών του διαδικτύου, συγκριτικά με το TripAdvisor που έχει 25,8%. Ως δείγμα χρησιμοποιήθηκαν 2,7 εκατ. κριτικές για πολυτελή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, αξιολογώντας 2.700 ξενοδοχεία από 159 εταιρείες. Σχεδόν 175 ΟΤΑs και ιστοσελίδες κριτικών (συμπεριλαμβανομένου του Facebook) πήραν μέρος στην έρευνα.

Παρότι η νέα τάση για πληρέστερη ενημέρωση των πελατών οδήγησε σε αύξηση 4% των κριτικών για πολυτελή ξενοδοχεία, εντούτοις το TripAdvisor που μέχρι πρότινος είχε την πρωτοκαθεδρία φαίνεται πως δέχεται σημαντικές πιέσεις από το Booking.com το οποίο κατέγραψε ετήσια άνοδο της τάξης του 28%.

Δυναμικά στο κομμάτι των κριτικών φαίνεται να μπαίνουν και οι Κινέζοι με τις ιστοσελίδες τους να ανεβαίνουν σε επισκεψιμότητα, γεγονός στο οποίο συμβάλλει αναμφίβολα και το μέγεθος του πληθυσμού που επιτρέπει τη ραγδαία αύξηση στα νούμερα χρηστών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 3 =