αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH «μέθοδος του ερωτηματικού» που χρησιμοποιεί ο Jeff Bezos. Και τρομοκρατεί τους πάντες στην Amazon

H «μέθοδος του ερωτηματικού» που χρησιμοποιεί ο Jeff Bezos. Και τρομοκρατεί τους πάντες στην Amazon

Σκέψου ότι δουλεύεις στην Amazon. Και λαμβάνεις ένα email από τον προϊστάμενο σου. Στη γραμμή θέματος έχει μερικές από τις γνωστές σημειώσεις του τύπου “FWD:”. Και ξαφνικά συνειδητοποιείς, ότι το αρχικό email προέρχεται από έναν πελάτη, που έστειλε το παράπονο του απευθείας στον Jeff Bezos.

Ο Bezos το διαβίβασε στον προϊστάμενό σου, προσθέτοντας μόνο έναν χαρακτήρα: «?». Ίσως το διαβίβασε αρχικά στον προϊστάμενο του προϊσταμένους σου. Και στην συνέχεια αυτός το έστειλε στον προϊστάμενο σου. Δεν έχει σημασία. Τώρα το email είναι στο inbox σου και είναι στην επιλογή σου το πως θα απαντήσεις. Μια απάντηση που θα φτάσει μέχρι τον CEO.

Ο συγγραφέας Brad Stone αποκάλυψε αυτή τη “μέθοδο ερωτηματικού του Bezos” στο βιβλίο του “The Everything Store” του 2013. Το βιβλίο ήταν αμφιλεγόμενο – η McKenzie Bezos, η σύζυγος του Bezos, το περιέγραψε λέγοντας ότι είχε «πάρα πολλές ανακρίβειες» και δεν παραθέτει την πραγματική κουλτούρα που υπάρχει στην εταιρία.

Ωστόσο, ο Jeff Bezos επιβεβαίωσε την τακτική αυτή, μιλώντας πρόσφατα στη σκηνή του George W. Bush Presidential Center, στο Τέξας.

«Έχω ακόμα μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορούν να μου γράψουν οι πελάτες. Βλέπω τα περισσότερα από αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα βλέπω και τα διαβιβάζω στα στελέχη που είναι υπεύθυνα για το εκάστοτε πεδίο. Με ένα ερωτηματικό», λέει ο Jeff Bezos.

Κάπως έτσι, ο ίδιος προσπαθεί να διαπιστώσει τους λόγους που υπάρχει ένα πρόβλημα στην εταιρία. Μάλιστα, το inc.com, παραθέτει και το email στο οποίο ο Bezos υποδέχεται τα μηνύματα των πελατών. Είναι το jeff@amazon.com. Στην περίπτωση που θέλεις να στείλεις ένα email…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 − one =