αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑCoolpad: Η εταιρία που λέει ότι ο σχεδιασμός κάνει τη διαφορά και θέλει να αλλάξει τα δεδομένα στα smartphones

Coolpad: Η εταιρία που λέει ότι ο σχεδιασμός κάνει τη διαφορά και θέλει να αλλάξει τα δεδομένα στα smartphones

Έχοντας στο χαρτοφυλάκιο των συσκευών της ένα smartphone με δύο οθόνες και ένα άλλο με αρθρωτό σχεδιασμό, το οποίο θα απευθύνεται στους λάτρεις του mobile gaming, η Coolpad θέλει να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, ανεβάζοντας παράλληλα τον πήχη των προσδοκιών της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η πρόσφατη εξαγορά της από τη LeEco, έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους περιεχομένου στην Κίνα, με μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων και ένα διευρυμένο οικοσύστημα υπηρεσιών, έδωσε όπως φαίνεται επιπλέον ώθηση στην εταιρεία από τη Σενζέν, που από τη δεκαετία το ’90 έφτιαχνε κινητά τηλέφωνα για λογαριασμό τρίτων και τα τελευταία δύο χρόνια κατάφερε να μπει με το δικό της όνομα στην πρώτη δεκάδα των κατασκευαστών παγκοσμίως.

Η διαφοροποίηση μέσω του σχεδιασμού είναι το κεντρικό σημείο της στρατηγικής της για τα επόμενα χρόνια, όπως τόνισε στο Λας Βέγκας ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Coolpad, Liu Jianfeng, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να κινηθεί σε υψηλότερα τιμολογιακά επίπεδα, δοκιμάζοντας να τοποθετηθεί στο μεσαίο ράφι. «Με ελάχιστες εξαιρέσεις, η αγορά των smartphones χαρακτηρίζεται από τον πανομοιότυπο σχεδιασμό των συσκευών», είπε ο επικεφαλής της κινέζικης φίρμας, υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν περιθώρια διαφορετικών προσεγγίσεων.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Coolpad θα φέρει μέσα στους επόμενους μήνες και στην ευρωπαϊκή αγορά ένα smarthphone με δύο οθόνες, μπρος-πίσω. Η δεύτερη θα είναι χαμηλής κατανάλωσης, τεχνολογίας e-ink (κάτι που πρωτοείδαμε στο YotaPhone), για τη συνεχή προβολή βασικών πληροφοριών. Ένα άλλο μοντέλο ειδικού σχεδιασμού (πιθανότατα με modules) θα απευθύνεται σε όσους παίζουν συνεχώς παιχνίδια στο κινητό τους τηλέφωνο. Παράλληλα, θα κυκλοφορήσει το Cool S1, ένα smartphone στη μεσαία κατηγορία τιμών με κάποια premium χαρακτηριστικά, όπως ο Snapdragon 821 επεξεργαστής υποστηριζόμενος με 4 Gb RAM.

Όπως σημειώνει το News247.gr, η περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της Coolpad στην Ευρώπη θα αποτελέσει κομβική κίνηση στον στρατηγικό σχεδιασμό με σκοπό την είσοδο στην πρώτη πεντάδα των κατασκευαστών smartphone στον κόσμο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. «Ένας δύσκολος αλλά εφικτός στόχος», όπως είπε ο Liu Jianfeng, νυν CEO της εταιρείας και πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Huawei.

O ίδιος βλέπει επιπλέον ευκαιρίες στη διστακτική για την ώρα αγορά των wearables. Ένα smartwatch για παιδιά είναι η πρώτη απόπειρα της Coolpad σε αυτή την κατηγορία συσκευών. Ένα εύκαμπτο περικάρπιο με οθόνη τεχνολογίας e-ink αναμένεται να ακολουθήσει, όπως και ένα VR headset, για την αναπαραγωγή περιεχομένου σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Και αυτή η κατηγορία, των wearables, σύμφωνα με τον Liu Jianfeng «πλήττεται» από έλλειψη διαφοροποίησης, με την Coolpad να επιθυμεί να παρουσιάσει ακόμα και διαφορετικά σενάρια χρήσης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 + 1 =