αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑChicken Stories: Μια ελληνική αλυσίδα που έκανε «πρεμιέρα» πριν λίγους μήνες, και τώρα ετοιμάζεται να πάει… μέχρι το Ντουμπάι

Chicken Stories: Μια ελληνική αλυσίδα που έκανε «πρεμιέρα» πριν λίγους μήνες, και τώρα ετοιμάζεται να πάει… μέχρι το Ντουμπάι

Άνοδο καταγράφει ο κλάδος της ταχείας εστίασης, μία παγκόσμια τάση, η οποία παρατηρείται και στην χώρα μας. Σημαντικό ρόλο προς αυτή τη κατεύθυνση παίζει η βελτίωση της ποιότητας του street food καθώς το σύνθημα των περισσότερων πλέον αλυσίδων γρήγορου φαγητού στην χώρα μας είναι «γρήγορο ναι, πρόχειρο όχι».

Μία επιχείρηση η οποία πρόσφατα μπήκε στην αγορά της ταχείας εστίασης είναι η Chicken Stories, ανοίγοντας τον περασμένο Σεπτέμβριο το δεύτερο κατάστημα της στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής (το πρώτο βρίσκεται στη Ρόδο).

Όπως αναφέρει στο insider.gr o κ. Φώτης Καλούδης, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, η ιδέα της εταιρείας ξεκίνησε από την προσπάθεια μιας οικογένειας από τη Ρόδο, με μακρά παράδοση στο κοτόπουλο από την πρωτογενή του παραγωγή μέχρι και το τελικό αποτέλεσμα. Και πλέον, η εταιρεία, έχοντας κάνει την πρώτη επέκτασή της στην Αθήνα, ετοιμάζεται να «ανοίξει τα φτερά του».

Με ένα πλούσιο μενού με βασική ύλη το κοτόπουλο, ένα είδος κρέατος στο οποίο έχει στραφεί μεγάλη μερίδα των ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια, το Chicken Stories, έχει στρέψει το βλέμμα του στο εξωτερικό.

Στο πλάνο επέκτασης της αλυσίδας περιλαμβάνονται το Λονδίνο, το Dubai, το Βερολίνο, η Ρουμανία αλλά και χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ όπως η Πολωνία, τονίζει ο κ. Καλούδης, αποκαλύπτοντας τον εξωστρεφή χαρακτήρα των Chicken Stories.

Οι προοπτικές ανάπτυξης στις χώρες αυτές είναι πολύ μεγάλες καθώς – όπως προαναφέρθηκε – η παγκόσμια τάση της ταχείας εστίασης καταγράφει διπλάσσιους αριθμούς ανάπτυξης.

Ήδη οι επαφές και οι διερευνητικές συζητήσεις έχουν ολοκληρωθεί και τα Chicken Stories αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους σύντομα σε ευρώπαϊκή – σε πρώτη φάση – χώρα.

Όσον αφορά το πλάνο ανάπτυξης εντός συνόρων, σύμφωνα με τον κ. Καλούδη προβλέπεται μέχρι το 2020 η δημιουργία άλλων δύο με τριών καταστημάτων, με το επίκεντρο του ενδιαφέροντος να εστιάζεται σε Σύνταγμα, Γλυφάδα και Νέα Σμύρνη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − seven =