αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑBloomberg: Αυτά είναι τα σχέδια για το «συνδρομητικό Facebook»

Bloomberg: Αυτά είναι τα σχέδια για το «συνδρομητικό Facebook»

Το Facebook πραγματοποιεί έρευνες αγοράς τις τελευταίες εβδομάδες, ώστε να διαπιστώσει εάν μια συνδρομητική έκδοση χωρίς διαφημίσεις θα ωθήσει περισσότερους να συμμετέχουν στο κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με όσα μεταφέρουν στο Bloomberg πηγές που γνωρίζουν τα εσωτερικά της πλατφόρμας.

Η εταιρεία έχει μελετήσει μια τέτοια επιλογή και στο παρελθόν, αλλά τώρα υπάρχει περισσότερη δυναμική, στο περιθώριο του πρόσφατου σκανδάλου προσωπικών δεδομένων. Φυσικά, πρόκειται ακόμη για σχέδια που δεν είναι σίγουρο ότι θα προχωρήσουν, ενώ από το Facebook έχουν αρνηθεί να σχολιάσουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Ο Mark Zuckerberg φαίνεται πως σκέφτεται εδώ και καιρό μία τέτοια εναλλακτική λύση – με στόχο να να σταματήσει να υφίσταται ένας λόγος για τον οποίο χρήστες φεύγουν από την υπηρεσία.

Εσωτερική έρευνα κατά τα προηγούμενα χρόνια έχει δείξει ότι οι καταναλωτές δε θα ήταν δεκτικοί σε μια επιλογή συνδρομής. Τώρα, όμως, από το Facebook σκέφονται ότι το κλίμα μπορεί να έχει αλλάξει, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει κρίση δημόσιας εμπιστοσύνης μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica.

Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του το Κογκρέσο τον περασμένο μήνα, ο Zuckerberg άφησε την πόρτα ανοιχτή για μια επιλογή συνδρομής. “Θα υπάρχει πάντα μια έκδοση του Facebook που θα είναι δωρεάν”, σημείωσε βέβαια.

Πηγή: Digitallife.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × five =