αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑBloomberg: Οι τρόποι με τους οποίους η Apple κρατά κρυφά τα «μυστικά» της, μέχρι να τα ανακοινώσει η ίδια

Bloomberg: Οι τρόποι με τους οποίους η Apple κρατά κρυφά τα «μυστικά» της, μέχρι να τα ανακοινώσει η ίδια

Ποιο είναι ένα από τα πιο καλά φυλασσόμενα μυστικά της Apple; είναι το όνομα του επόμενου iPhone. Είναι γνωστό ότι η συσκευή θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος, θα περιβάλλεται από ανοξείδωτο ατσάλι και γυάλινο σώμα, θα έχει καλύτερη οθόνη και έναν γρήγορο αισθητήρα 3-D που αναγνωρίζει το πρόσωπό σας. Μπορεί να ονομαστεί iPhone X για να γιορτάσει την 10η επέτειο του εικονικού προϊόντος ή ίσως, απλώς να λέγεται iPhone 8. Όμως ο Τιμ Κουκ δεν θέλει να γνωρίζουμε με ασφάλεια, μέχρι να εκφωνήσει το όνομα στη σκηνή.

Τα τελευταία χρόνια, τα «κολλημένα» με την Apple λαγωνικά έχουν καταφέρει να ανακαλύψουν τα ονόματα και τα στοιχεία των προϊόντων της εταιρείας ψάχνοντας σε γραφεία εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο. Αλλά η προσπάθειά τους έχει γίνει απείρως δυσκολότερη χάρη σε μια έγκαιρη αλλαγή των κανόνων στο γραφείο εμπορικών σημάτων της Τζαμάικας και σε έξυπνους ελιγμούς στο Λιχτενστάιν.

Να κι ένα μικρό παρασκήνιο, που παραθέτει το Bloomberg. Η Apple έχει χρησιμοποιήσει διάφορες τακτικές για να κρατήσει τα ονόματα των προϊόντων της μυστικά όλα αυτά τα χρόνια. Το ένα είναι απλώς να καταχωρήσει το όνομα μέσω μιας αδρανούς εταιρείας στο Delaware. Αυτό το έκανε η εταιρεία καθώς προετοιμαζόταν να κυκλοφορήσει το iPad το 2010. Αλλά το εμπορικό σήμα κατατέθηκε επίσης σε μεγάλες περιοχές όπως η Ασία και από τη στιγμή που ο Στιβ Τζομπς αποκάλυψε το iPad σε ένα θεαματικό event στο Σαν Φρανσίσκο, σε ελάχιστο χρόνο είχε διαχυθεί το όνομα του προϊόντος σε όλο τον διαδικτυακό ιστό.

Μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση που χρησιμοποιείται επίσης από τη Google, την Amazon και άλλες εταιρείες τεχνολογίας περιλαμβάνει την καταχώριση ονομάτων σε ξένες χώρες χωρίς αναζητήσεις εμπορικών σημάτων βάσεων δεδομένων. Η τακτική εφαρμόζει έναν κανόνα στο άρθρο 44 (δ) του Νόμου περί εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ που επιτρέπει στις εταιρείες να υποβάλλουν αίτηση για εμπορικό σήμα σε μια χώρα και να λαμβάνουν προτεραιότητα εγγραφής στις Η.Π.Α., εάν κατατεθούν εκεί εντός έξι μηνών από την αρχική ημερομηνία καταχώρισης. Από τις 177 χώρες που συμμορφώνονται με τους κανόνες των Η.Π.Α., 66 δεν διαθέτουν ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων εμπορικών σημάτων. Αυτές περιλαμβάνουν το Τρινιντάντ και Τομπάγκο, το Μπαρμπάντος, το Περού και την Τζαμάικα. Το τελευταίο έχει καταστεί ένα αγαπημένο μέρος για να «κρύψουν» στοιχεία σαν το όνομα του επόμενου προϊόντος, εταιρείες όπως η Apple.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × three =