αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑBIC Βιολέξ: Η ελληνική εταιρία που έχει ρίξει πάνω από 80 εκατ. ευρώ για επενδύσεις μέσα σε 2 χρόνια

BIC Βιολέξ: Η ελληνική εταιρία που έχει ρίξει πάνω από 80 εκατ. ευρώ για επενδύσεις μέσα σε 2 χρόνια

Με το 90% του τζίρου της να προέρχεται από τις εξαγωγές που πραγματοποιεί σε 153 χώρες, η BIC Βιολέξ, παραμένει μια από τις βιομηχανίες της χώρας η οποία συνεχίζει να επενδύει αδιάλειπτα τόσο σε πάγιο εξοπλισμό όσο και στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Μόνο την τριετία 2015-2017, οι επενδύσεις της, για έρευνα θα ξεπεράσουν τα 55 εκατ. ευρώ.

Συνολικά εφέτος, η εταιρεία η οποία παράγει ετησίως μεταξύ των άλλων και περί τα 4 δις. ξυραφάκια τα οποία είναι και από τα πρώτα εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα στις ΗΠΑ, έχει προγραμματίσει την υλοποίηση επενδύσεων 40 εκατ. ευρώ (σ.σ. πέρυσι άγγιξαν τα 43 εκατ. ευρώ) σε πάγιο εξοπλισμό και στην παραγωγή νέων προηγμένων τεχνολογικά προϊόντων, ανταγωνιστικών σε αγορές υψηλών απαιτήσεων, όπως αναφέρεται στην οικονομική της έκθεση.

Όπως διαβάζουμε στο Capital.gr, πέρυσι οι πωλήσεις της εταιρείας η οποία είναι η μεγαλύτερη κατ’ εξοχήν παραγωγός για τον κλάδο των ξυριστικών (Λεπίδες & Συσκευές Ξυρίσματος) του Ομίλου BIC και εξάγει τα προϊόντα της από το εργοστάσιο των Αθηνών, διαμορφώθηκαν στα 202,6 εκατ. ευρώ μειωμένες κατά 3% σε σχέση με το 2015. Πτώση η οποία οφείλεται στην υποχώρηση των πωλήσεων κατά 4,5% στο εξωτερικό. Η μείωση του τζίρου των εξαγωγών κατά 4,5% αποδίδεται από τη διοίκηση της εταιρείας στη σταθεροποίηση της αγοράς των ξυριστικών προϊόντων στις Η.Π.Α. που ακολούθησε την μεγάλη ανάπτυξη του 2015.

Εν αντιθέσει με την πορεία των πωλήσεών της στο εξωτερικό στην εγχώρια αγορά οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 12,2% σε σχέση με το 2015, ανερχόμενες στα 21,1 εκατ. ευρώ, λόγω “της κάποιας σταθεροποίησης του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και των ενεργειών της εταιρείας σχετικά”, όπως σημειώνεται στην οικονομική της έκθεση που αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ στις αρχές Νοεμβρίου.

Σε ό,τι αφορά τα κέρδη προ φόρων αυτά μειώθηκαν κατά 16,5% στα 40,717 εκατ. ευρώ από 48,784 εκατ. ευρώ το 2015 και τα κέρδη μετά φόρων σε 30,023 εκατ. ευρώ από 35,159 εκατ. ευρώ. Η αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά 2,8% το 2016 σε σχέση με το 2015 οφείλεται κυρίως στην αύξηση πωληθέντων προϊόντων στην Ευρώπη με μεγαλύτερο κόστος παραγωγής σε σχέση με τα πωληθέντα προϊόντα το 2015, ενώ τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης επί του κόστους πωληθέντων το 2016 ανήλθαν σε 62,81% ενώ το 2015 ανήλθαν στο 72,47%. Η μείωση κατά 3,4% των λοιπών δαπανών και εκτάκτων αποτελεσμάτων σε σχέση με το 2015, οφείλεται κυρίως στις συναλλαγματικές διαφορές που προέκυψαν από την ισοτιμία του EUR με το USD. Η εταιρεία προμηθεύει την Ελληνική αγορά με τις κύριες κατηγορίες εμπορευμάτων του ομίλου της BIC που είναι τα γραφικά, οι αναπτήρες και τα ξυριστικά όπως επίσης και με αφρούς ξυρίσματος, καλσόν, κάλτσες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × two =